Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik stel me voor: texangator
Re: Ik stel me voor: texangator
Dan heb ik nog wel wat beelden van Detroit. GigaPica Detroit
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: ik stel me voor
Ze hebben ook http://americainvest.info/ . Daarmee richten ze zich op de rest van de wereldbedeve schreef:Soms komen er van die beleggingsmogelijkheden voorbij waarvan gezegd wordt dat je die niet mag missen.
Omdat ze uniek zijn,en nooit meer terug komen.
Zoals we een paar jaar geleden de zgn "aandelenlease " hadden ,waar iedereen wel rijk van moest worden ,is er nu de Detroit scam.
http://www.vastgoedamerika.nl/!

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
wel zonde van zo'n stad.Hinko schreef:Dan heb ik nog wel wat beelden van Detroit. GigaPica Detroit
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Interessant artikel. Ik deel alleen de conclusie van de auteur/fotograaf niet helemaal. Hij spreekt hoop uit, maar negeert de economische factoren die een rol spelen. Er moet nog heel veel gebeuren voordat Detroit herstelt, als het dat ooit zal doen.LeenG schreef:hier een heel mooie maar ontnuchterende fotoreeks over Detroit
misschien zeggen beelden meer dan woorden voor TS
Detroit is verloren, zelfs de Big 3 autofabrikanten hebben het laten vallen als een hete aardappel, soms lees je wat positiefs over Detroit, mensen en bedrijven die het weer proberen en misschien lukt dat down town, maar de stad is zo verrot dat de politie weg blijf uit grote delen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Las in Businessweek nog een artikel waarin een bewoner van Detroit zei dat soms de politie van een aangrenzende county in komt grijpen omdat het uren duurt vooraleer er Detroit politie beschikbaar is. 
Ze sprak over een straat waarbij de ene kant tot Detroit behoorde en de andere kant tot die andere county, en dat het huisvuil wel opgehaald werd aan de ene kant, niet aan de andere kant. Geloof ook dat ze iets schreef over straatverlichting. Het klonk best hallucinant.

Ze sprak over een straat waarbij de ene kant tot Detroit behoorde en de andere kant tot die andere county, en dat het huisvuil wel opgehaald werd aan de ene kant, niet aan de andere kant. Geloof ook dat ze iets schreef over straatverlichting. Het klonk best hallucinant.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
in het nieuws hoorde ik dat van de huidige bevolking 50% functioneel analfabeet is... 50 % 

Njit schreef:Ze hebben ook http://americainvest.info/ . Daarmee richten ze zich op de rest van de wereldbedeve schreef:Soms komen er van die beleggingsmogelijkheden voorbij waarvan gezegd wordt dat je die niet mag missen.
Omdat ze uniek zijn,en nooit meer terug komen.
Zoals we een paar jaar geleden de zgn "aandelenlease " hadden ,waar iedereen wel rijk van moest worden ,is er nu de Detroit scam.
http://www.vastgoedamerika.nl/!Maar het is niks nieuws. Vroeger hadden we Palm Invest. En we weten allemaal wel wat daar van geworden is..
Ik ken deze fondsen niet, de brochures zien er wel erg gelikt uit en de risico's worden met een paar woorden afgedaan. Toch waren er (en helaas zijn er steeds minder) veel mogelijkheden om te investeren in vastgoed met een zeer goed rendement. De banken dumpte massaal vastgoed om hun balans maar op te poetsen, de vraag naar huurhuizen is was en is goed en in diverse gedeeltes van Amerika stijgt de waarde op dit moment.
Zou het echter niemand adviseren om het vanuit Nederland of Belgie te doen. Te ver weg en de echte goede deals zijn al lang weg voordat ze in NL aangeboden worden. Diegene die echter op het dieptepunt van de markt met cash hebben durven investeren kunnen nu leuke rendementen halen.
Heb je het nu over zelf een huis of ene bedrijfspand kopen in de VS, of over investeren in vastgoed via een vastgoedfonds in de VS? In het eerste geval: volledig mee eens, tenzij iemand zo vermogend is dat hij/zij het geld niet zal missen als het volledig verloren zou gaan. In geval 2: niet mee eens. Maar dan geldt wel hetzelfde advies als voor alle beleggingen geldt, te weten eerst het huiswerk doen.johan67 schreef:Zou het echter niemand adviseren om het vanuit Nederland of Belgie te doen. Te ver weg en de echte goede deals zijn al lang weg voordat ze in NL aangeboden worden.
De genoemde websites lijken mij geen vastgoed fondsen, ze geven immers aan dat je zelf eigenaar wordt van het object. Dit was ook het plan van de topicstarter. HIer slaat dus ook mijn opmerking op om dit soort zaken niet vanuit NL of Be te doen.Hockey schreef:Heb je het nu over zelf een huis of ene bedrijfspand kopen in de VS, of over investeren in vastgoed via een vastgoedfonds in de VS? In het eerste geval: volledig mee eens, tenzij iemand zo vermogend is dat hij/zij het geld niet zal missen als het volledig verloren zou gaan. In geval 2: niet mee eens. Maar dan geldt wel hetzelfde advies als voor alle beleggingen geldt, te weten eerst het huiswerk doen.johan67 schreef:Zou het echter niemand adviseren om het vanuit Nederland of Belgie te doen. Te ver weg en de echte goede deals zijn al lang weg voordat ze in NL aangeboden worden.