Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door harryh »

Wij hebben de Traverse gisteren na 3,5 week weer op LAX in moeten leveren helaas.
Het return receipt was gelijk aan de superprijs van de booking - bedankt allemaal :)

Alleen kreeg ik een bevestiging van de rekening in de mail die bijna 2x hoger was :(
Bleek dat ik LDW premie zou moeten betalen. Daar was ik het uiteraard niet mee eens, LDW was al inbegrepen in de prijs.
Ik heb er drie over heen en weer gemaild, net bericht dat dit een foutje was en is rechtgezet.

Kortom my 2 cents: controleer de eindafrekening die je in de mail krijgt nog even goed.

Gr,
HarryH
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Wij kregen bij inleveren in florida een bonnetje met hetzelfde bedrag erop als contract, dit was inclusief de drop off en op de creditcard afrekening twee dagen later precies dat bedrag afgeschreven. Verder niets per mail ontvangen gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

Woensdag in Las Vegas bijna zonder problemen een chrysler town & country mee gekregen voor een spotprijs :-). Ze vertelden eerst dat er geen minivan ( was geboekt en bevestigd) beschikbaar was. Mijn man gaf aan dat wij(5 pers.) de volgende dag misscien nog 2 pers. mee gingen nemen was deze, na overleg met de buurman Alamo, wel beschikbaar.
Super auto met mega veel ruimte, zeker met 3 lange gezinsdleden geen overbodige luxe.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Via welk bedrijf/broker heb jij gehuurd Harry? Ik heb nog nooit een eindafrekening per mail gehad. Gewoon een eindafrekening ter plekke bij het ophalen en een bonnetje met de kilometers en dergelijke bij het inleveren.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

harryh schreef:
Kortom my 2 cents: controleer de eindafrekening die je in de mail krijgt nog even goed.
Emerald Club leden krijgen een email met eindafrekening.
Die email wordt verstuurd op het moment dat je auto gescand wordt.
Email kwijt of niet ontvangen ?
andere vragen : reservationsna_nationalcar@mailca.custhelp.com
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ook ik heb per e-mail een eindafrekening gehad die bijna 200$ hoger lag, ben nu aan het mailen/bellen om dit recht te zetten. Ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

PSVwally schreef:Via welk bedrijf/broker heb jij gehuurd Harry? Ik heb nog nooit een eindafrekening per mail gehad. Gewoon een eindafrekening ter plekke bij het ophalen en een bonnetje met de kilometers en dergelijke bij het inleveren.
Rechtstreeks bij National geboekt en i.d.d. Emerald Club lid.

Ik heb e.e.a. recht kunnen zetten door m'n receipt, confirmation en die nieuwe rekening te mailen en uit te leggen dat er in de confirmation toch echt staat dat LDW is inbegrepen.
National krijgt zelf die pdf met die laatste rekening niet die Emerald leden wel krijgen na inleveren, zo bleek toen ik ging bellen. Pas na het zien van die rekening snapten ze waarom ik er een problem over maakte, zagen ze niet in hun systeem staan nl.

Gr,
HarryH
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Ik ben geen emerald lid.....ook geen mail gehad, alleen het eind bonnetje bij inleveren en dat bedrag is ook afgeschreven.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

harryh schreef:Alleen kreeg ik een bevestiging van de rekening in de mail die bijna 2x hoger was :(
Bleek dat ik LDW premie zou moeten betalen. Daar was ik het uiteraard niet mee eens, LDW was al inbegrepen in de prijs.
Gr,
HarryH
Heb je misschien op je Emerald inschrijvingsformulier de LDW optie aangevinkt?
jwensammy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door jwensammy »

Iemand ervaring met emerald nr aan expedia boeking te koppelen? Boeking asap gemaakt nadat hinko dit ons gemeld had via dit draadje (thanks hinko :D ) en heb later emerald nummer aangevraagd.

Lees dat er geen reden tot zorgen is mbt verzekeringen etc bij expedia, toch vind ik hun omschrijving etc wat vaag en vrijblijvend? Met name Over het eigen risico? Iemand meer info hierover?
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Geboekt met Expedia, verzekering opties zijn volgens mij toch juist hetzelfde als bij de anderen, CDW en LDW zonder eigen risisco.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Stan.Gobien schreef: Heb je misschien op je Emerald inschrijvingsformulier de LDW optie aangevinkt?
Ik heb hetzelfde idee als jij Stan; op het emerald aanvraagformulier niet de verzekeringsopties met "Decline" beantwoord.
Dat kan nu ook nog door naar je Emerald Club profiel te gaan.
Stuur mij een PB !
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

RNA schreef:Ook ik heb per e-mail een eindafrekening gehad die bijna 200$ hoger lag, ben nu aan het mailen/bellen om dit recht te zetten. Ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
Ik kom terug op mijn eigen bericht, die 200$ was de deposit die ze een beetje ongelukkig op de eindafrekening hebben vermeld. Ze hebben keurig het vooraf afgesproken bedrag van mijn CC afgehaald, wat door de klantenservice is bevestigd. :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Vraag aan Ec members die al hebben gehuurd: krijgen jullie ook punten of rewards bij dit speciaal tarief?

Even nieuwsgierig.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Hinko schreef:Vraag aan Ec members die al hebben gehuurd: krijgen jullie ook punten of rewards bij dit speciaal tarief?

Even nieuwsgierig.
Geen zorgen Hinko.
De E.C. punten hebben geen relatie met tarief of directe/in-directe huur.
Er is geen speciaal tarief.
Niemand van al die mensen die jouw sticker bij zich hadden / hebben zijn aangesproken of hebben een speciale behandeling gehad vanwege dit Hinko Tarief.
Ook al ben ik het helemaal met je eens dat zon'n man / vrouw bij het uitrijden van de garage wel even had kunnen controleren of die sticker wel zichtbaar was.
No Hinko Sticker ;No Wheels !!
Stuur mij een PB !
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

RNA schreef:Ik kom terug op mijn eigen bericht, die 200$ was de deposit die ze een beetje ongelukkig op de eindafrekening hebben vermeld. Ze hebben keurig het vooraf afgesproken bedrag van mijn CC afgehaald, wat door de klantenservice is bevestigd. :thumbup:
Bij mij was het een dubbele LDW - is intussen netjes door de klantenservice aangepast en van m'n CC is het oorspronkelijk bevestigde - lage - bedrag afgeschreven :thumbup:
mad25
Amerika-ontdekker
Partner van: Joyco
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door mad25 »

bedeve schreef:
Niemand van al die mensen die jouw sticker bij zich hadden / hebben zijn aangesproken of hebben een speciale behandeling gehad vanwege dit Hinko Tarief.
Ook al ben ik het helemaal met je eens dat zon'n man / vrouw bij het uitrijden van de garage wel even had kunnen controleren of die sticker wel zichtbaar was.
No Hinko Sticker ;No Wheels !!
:thumbup: :lol: :lol: :clap:
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Op halen is prima gegaan.
Doorgelopen en zelf een capitva meegenomen.
Bij het uitrijden moesten we terug naar de balie omdat het de eerste keer was en rijbewijs nog niet gezien was.
Aangegeven dat we zelf al een auto hadden uitgezocht.
Bij de balie voucher van expedia en pas van national gegeven.
En we kregen de auto gewoon mee.
Fullsize gehuurd en 169 euro betaald.
Was vrij veel keuze hier kinderen zijn sinds begin van de week weer naar school dus overal lekker rustig.
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Hoe lang duurde het bij jullie voor National op jullie mails antwoordde?
Ik heb namelijk zondag een mail gestuurd naar hun 'care'-departement, maar nog niets gehoord.
Ben ik nu gewoon ongeduldig?
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Naearea schreef:Hoe lang duurde het bij jullie voor National op jullie mails antwoordde?
Ik heb namelijk zondag een mail gestuurd naar hun 'care'-departement, maar nog niets gehoord.
Ben ik nu gewoon ongeduldig?
Bij mij hadden ze ook die extra $216 berekend. Gelijk gemaild en binnen een paar uur mail terug dat ze het rechtgezet hadden. Je kun het beste mailen met:

ehiescalationscc@mailca.custhelp.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer