Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen mindcircus

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mindcircus
Amerika-ontdekker

Voorstellen mindcircus

Bericht door mindcircus »

Hi!
Mijn naam is Gwen en ik ben een 22-jarige studente aan de Universiteit van Tilburg. Als alles goed gaat zal ik in januari 2014 afstuderen als Master in Accounting en vanaf september 2014 gaan werken. Hierdoor heb ik van februari tot en met augustus vrij, en deze tijd wil ik gebruiken voor een reis naar de US.
Vooralsnog is het plan om allereerst te vertrekken naar LA om enkele cursussen te volgen bij UCLA Extension. Ik ben geinteresseerd in accounting voor film, en dit was zo'n beetje de enige school die hier cursussen in had. Dit zal ongeveer 3 maanden in beslag nemen en het liefst vind ik gedurende die tijd ook een stage. Daarna hoop ik nog een mooie roadtrip te maken met een vriendin.
Ik zit nog in de planningfase en niets is nog zeker, maar ik ga vast de hulp van dit forum kunnen gebruiken!
tosca
Amerika-expert

Re: Voorstellen mindcircus

Bericht door tosca »

Welkom Gwen!

Succes met je voorbereiding en plannen. Daar zal nog een hoop werk aan te pas komen :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer