Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wachttijden Immigrations
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Wachttijden Immigrations
Ik loop eigenlijk altijd met degene met wie ik reis samen. Ik heb mijn eigen achternaam gehouden maar als ik met mijn man ga is het nooit een probleem en als ik met een vriendin ga ook niet.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het kan per Immigration Officer verschillen. Toen mijn echtgenote nog mijn niet wettige echtgenote was, moesten wij soms apart en soms zei de Officer dat we samen mochten. Eentje vroeg daarbij of we op hetzelfde adres woonden.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
En waar 'meld' Delta zich aan, uiteraard.. Terminal 4.Hinko schreef:Voor de liefhebbers, wachtentijden mei 2013.
JFK T4 ruim op kop.
De top 3:
1. JFK T4
2. Miami North Concourse
3. Miami South Concourse
De volledige lijst met tijden vind je hier
Hopelijk is het wat beter in september.
- Bandido
- Amerika-expert
Nee, en dat zouden ze bv in Amsterdam ook eens ter harte moeten nemen. Met de gebruikelijke Hollandse hartelijkheid (ahum) worden buitenlanders daar "welkom" geheten. Ik zal niet ontkennen dat Amerikaanse immigratiebeambtes onbeleefd kunnen zijn, maar daar kunnen ze in NL ook wat van.Ruud2004 schreef:Lomp en onvriendelijk zijn maakt je geen betere immigrationofficer!
"Keep Georgia On Your Mind"
Nou, ik had er gisteren eentje die ik niet lomp kon noemen, maar waar vriendelijkheid wel ver te zoeken was. Hij had echter ook nauwelijks vragen en was heel snel klaar; dan ben je in mijn ogen toch wel een goede immigration officerRuud2004 schreef:Lomp en onvriendelijk zijn maakt je geen betere immigrationofficer!

Volgens mij past het gewoon niet bij het profiel. Die mensen zitten daar niet om jou welkom te heten; ze zitten daar om een 1-minuutsanalyse op je uit te voeren en daar past geen gezelligheid bij. Ik heb nog nooit een grensbeambte in welk land dan ook meegemaakt die je met een brede glimlach tegemoet treedt.Bandido schreef:
Nee, en dat zouden ze bv in Amsterdam ook eens ter harte moeten nemen. Met de gebruikelijke Hollandse hartelijkheid (ahum) worden buitenlanders daar "welkom" geheten. Ik zal niet ontkennen dat Amerikaanse immigratiebeambtes onbeleefd kunnen zijn, maar daar kunnen ze in NL ook wat van.
Wat mij vorige week op Schiphol opviel, was de ontzettend knullige opstelling van het immigratieloket: onderaan een roltrap, waardoor een grote opstopping ontstond en de mensen zonder EU-paspoort zich door de rij EU-ers heen moesten wurmen. Daar snap ik nou helemaal niks van, bij zo'n overigens wel doordachte luchthaven als Schiphol. Maar goed, we vertrokken uiteindelijk weer vanaf Brussel en dat was qua passagierslogistiek helemaal een drama. Zo onbegrijpelijk; alsof ze het voor het eerst doen, zo'n Boeing 777 naar Dulles...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht