Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur Miami
Autohuur Miami
Hoi,
ik land binnenkort op Miami (MIA). Ik wil dan een aantal nachten in Miami blijven (zonder auto). Na een paar dagen wil ik dan een auto huren en vervolgens een trip naar het noorden maken.
Nu kan ik de huurauto op een aantal plekken ophalen: Miami South Beach, Miami North Beach of Miami Airport. Wat is het meest logische punt om de auto op te halen? Ik heb al wel zitten Googlen, maar weet te weinig van Miami om te kunnen zeggen wat logisch is. Suggesties?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groet
ik land binnenkort op Miami (MIA). Ik wil dan een aantal nachten in Miami blijven (zonder auto). Na een paar dagen wil ik dan een auto huren en vervolgens een trip naar het noorden maken.
Nu kan ik de huurauto op een aantal plekken ophalen: Miami South Beach, Miami North Beach of Miami Airport. Wat is het meest logische punt om de auto op te halen? Ik heb al wel zitten Googlen, maar weet te weinig van Miami om te kunnen zeggen wat logisch is. Suggesties?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groet
-
- Amerikafan
Re: Autohuur Miami
Vaak is het verhuurstation op de luchthaven wat groter en heb je er wat meer keuze qua auto's. Het ligt er verder natuurlijk aan of je hotel in de buurt zit bij een verhuurstation. Maar als ik een keuze had dan ging ik naar de luchthaven vanwege grotere aanbod.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik zou ook de luchthaven kiezen. Miami heeft een mooi, nieuw rentalcar center!
Mogelijk kun je een hotel nemen met een Airport shuttle? Zo kun je gemakkelijk van en naar het vliegveld om de auto op te halen.
Mogelijk kun je een hotel nemen met een Airport shuttle? Zo kun je gemakkelijk van en naar het vliegveld om de auto op te halen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als je alleen op miami beach blijft is een auto in miami idd overbodig, maar wil je de stad wat verder bekijken zou ik toch liever al een auto onder mijn kont hebben. Vooral in het donker met 3 zwervers in de metromover vond ik niet echt prettig...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3089 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 2 Reacties