ik ben momenteel de haalbaarheid (budget) aan het checken voor een reis naar Hawaii in juli 2014. We zouden 1 week Kauai en 1 week Big Island willen combineren. Op Kauai zoeken we een leuke cottage/pension, liefst in het noorden. Op Big Island zoeken we een iets luxueuzer resort met een mooi strand en zwembad. Iemand tips?
Prijzen van hotels, autohuur en dergelijke zijn uiteraard makkelijk via internet te vinden. Wat echter moeilijker is om in te schatten zijn de kosten ter plaatse. Ik lees dat ontbijt zelden is inbegrepen bij de hotels, ga je dan voor een donut in de coffeeshop? Schijnbaar is het ook peperduur om je wagen ergens te parkeren?
Uiteraard hangt mijn vraag sterk af van wat je wil; ben je content met een donut en een appel of ga je elke morgen bij Denny's ontbijten, ga je s'middags lunchen of koop je iets in de supermarkt, elke dag wijn bij het diner,... Misschien kunnen jullie helpen door wat richtbedragen van bepaalde zaken op te noemen. Wat kost een pizza, blikje Bud, steak op restaurant, benzine,... alles is welkom

Nog een vraagje ivm de vlucht. Als ik de fora lees is het bijna logisch dat je met United vliegt. Wat zou een ticket vanuit Amsterdan of Brussen kosten in die periode? Kunnen we best eerst naar Kauai of best eerst Big Island? Op welke site kan je best je ticket boeken?
Merci voor de hulp!
Frederik