Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fotografie langs de weg
- Helenica
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Fotografie langs de weg
Ik ben een zeer enthusiaste fotograaf en maak vooral landschaps foto's. Mooie beelden zijn niet alleen in de Parken te vinden, maar vaak ook gewoon langs de weg. Doet de politie in Amerika moeilijk als jij op een niet aangewezen parkeer plaats gewoon langs de berm stopt om beelden te maken? (Natuurlijk vanuitgaand dat het niet gevaarlijk is voor anderen)
Foto Website: http://www.helenica.nl
-
- Amerika-expert
Re: Fotografie langs de weg
Op sommige plaatsen staat duidelijk aangegeven dat je niet naast de weg mag stoppen, maar op de meeste wegen kan je best even je auto langs de kant zetten zolang je maar heel goed oplet. En natuurlijk niet te lang blijven staan want het is geen parkeerplaats. En niet schrikken als er een politie auto of motor stopt. Vaak stoppen ze om te kijken of alles in orde is.
-
- Amerika-expert
Oh, en het is waarschijnlijk ook geen goed idee om uitgebreid foto's te maken in de buurt van een military instalation.
Nee hoor, stoppen langs de weg is geen probleem.
Al zou ik het niet meteen lagns een Insterstate doen...
Al zou ik het niet meteen lagns een Insterstate doen...
2004: W-CAN / 2009: ZW-USA / 2011: CHI, WY, OR, WA / 2012: NYC, CO, SD / 2013: MA, NH, ME, NB, PEI, NS / 2014: AUS / 2015: DC,TX,NM
wij doen dat ook vaak, langs de weg stoppen
afgelopen reis een paar keer gestopt waar je om het zo te zeggen midden op de weg kon gaan staan, in geen velden of wegen verkeer te bespeuren
daarom proberen wij zo veel als mogelijk de interstate te vermijden, maar ja, soms kan je niet anders als je lange ritten wil doen
afgelopen reis een paar keer gestopt waar je om het zo te zeggen midden op de weg kon gaan staan, in geen velden of wegen verkeer te bespeuren
daarom proberen wij zo veel als mogelijk de interstate te vermijden, maar ja, soms kan je niet anders als je lange ritten wil doen
- Helenica
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Goed te horen dat het geen probleem is.
Foto Website: http://www.helenica.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-