Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Glacier National Park Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Miekv
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Glacier National Park Canada

Bericht door Miekv »

Wij zijn een nieuwe reis aan het plannen naar het noordwesten van Amerika en Canada.
Tijdens het maken van de route zag ik dat er naast Glacier National Park in Amerika ook een Glacier NP in Canada is. Ik heb het forum doorzocht op informatie, maar ik kan maar weinig vinden. Misschien zie ik het over het hoofd?

Wij reizen van Jasper naar Lake Louise. Waar we waarschijnlijk een paar dagen verblijven. Is het de moeite waard om ook richting Glacier NP te gaan of kunnen we dit beter overslaan?
We zijn in elk geval van plan om Yoho te bezoeken en we hopen kaartjes voor de bus naar Lake o'hara te bemachtigen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
2011 west Amerika
2012 oost Amerika + deel oost Canada
niekie73
Amerikafan
Contacteer:

Re: Glacier National Park Canada

Bericht door niekie73 »

Denk dat je het beter over kunt slaan, wij kwamen er door heen omdat we van Revelstoke naar Radium hotsprings reden.
Maar om echt iets van het park te zien, zul je de mooie lange wandelingen moeten doen, dus niet echt iets om even vanuit Lake Louise
een dag tochtje te maken daar naar toe.
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Miekv
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Miekv »

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat we het inderdaad beter over kunnen slaan!
2011 west Amerika
2012 oost Amerika + deel oost Canada
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Miekv schreef:Wij reizen van Jasper naar Lake Louise. Waar we waarschijnlijk een paar dagen verblijven. Is het de moeite waard om ook richting Glacier NP te gaan of kunnen we dit beter overslaan?
In 2009 zijn wij er doorheen gereden en hebben er een wandelingetje gemaakt in een stuk oerbos.
Daarover kan je bij dag 10 in ons reisverslag lezen, klik hier.

In jullie geval zou ik er niet voor omrijden.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer