Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
waar op letten bij verhuizing ?
-
- Amerika-ontdekker
waar op letten bij verhuizing ?
Ik ben bezig met offertes aan te vragen. waar moet je specifiek op letten ? graag zou ik jullie ervaringen horen,
alvast bedankt !
alvast bedankt !
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: waar op letten bij verhuizing ?
hoeveel spullen ga je verhuizen? Waarnaartoe
Ga je zelf in/uitpakken. Ophalen in haven etc.
Ga je zelf in/uitpakken. Ophalen in haven etc.
-
- Amerika-ontdekker
Daar zou ik wat meer van willen weten
want ene bedrijf zegt dat ik goedkoper uit ben als ik het zelf inpak
het andere geeft aan dat ik dit niet zelf mag doen ivm verzekering
welke optie is beter kratten of dozen ?
het betreft ongeveer 10 m3
want ene bedrijf zegt dat ik goedkoper uit ben als ik het zelf inpak
het andere geeft aan dat ik dit niet zelf mag doen ivm verzekering
welke optie is beter kratten of dozen ?
het betreft ongeveer 10 m3
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je een verzekering afsluit bij het verhuisbedrijf, dan willen zij niet dat jij zelf inpakt. Immers, zij willen de financiele verantwoordelijkheid niet dragen over jouw 'amateuristisch ingepakte' inboedel. (wist je dat je borden niet horizontaal maar wel vertikaal moet inpakken? Dat iets met plastic dat dus niet absorberend is beter niet rond je meubels wikkelt zoals je lederen bankstel want dat je daarmee schade kan oplopen? )
Er zijn eigenlijk verschillende soorten verhuizers: zij die de grote dingen doen (ganse containers) en helemaal deur-tot-deur werken. Jij draagt niks verantwoordelijkheid, zij zorgen voor inpakken, uitladen, terug opstellen en al het papierwerk. Jij moet enkel de rekening betalen.
Aan het andere uitsterste kun je alles zelf doen: zelf container kopen, al het papierwerk, wel of niet trachten te verzekeren, naar de haven brengen en daar ook terug gaan ophalen en inklare.
En dan zijn er nog heel wat varianten tussenin.
't Is maar wat het jou waard is, en wat je te besteden hebt.
Zij die aan deelverzendingen doen (jouw verzending dus bij in een andere container steken met spullen van anderen die ook geen volle container hebben), en ze zeggen je dat je je spullen na 5 weken hebt, moet je maar met een korrel zout nemen. Het kan, maar de kans is groot dat het eerder 8 weken worden of nog langer.
Er zijn eigenlijk verschillende soorten verhuizers: zij die de grote dingen doen (ganse containers) en helemaal deur-tot-deur werken. Jij draagt niks verantwoordelijkheid, zij zorgen voor inpakken, uitladen, terug opstellen en al het papierwerk. Jij moet enkel de rekening betalen.
Aan het andere uitsterste kun je alles zelf doen: zelf container kopen, al het papierwerk, wel of niet trachten te verzekeren, naar de haven brengen en daar ook terug gaan ophalen en inklare.
En dan zijn er nog heel wat varianten tussenin.
't Is maar wat het jou waard is, en wat je te besteden hebt.
Zij die aan deelverzendingen doen (jouw verzending dus bij in een andere container steken met spullen van anderen die ook geen volle container hebben), en ze zeggen je dat je je spullen na 5 weken hebt, moet je maar met een korrel zout nemen. Het kan, maar de kans is groot dat het eerder 8 weken worden of nog langer.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens, zoek op verhuisbedrijven of verhuisfirma's. Of op Waaijenberg. Dan kom je zeker topics tegen die over dit onderwerp gaan.
Elke
Nou pas op met Waaijenberg of zorg in ieder geval, dat je net als ik, vooraf heel duidelijk alle kosten en alle eventuele extra kosten laat specificeren. Ik vind het een goed bedrijf, ze hebben mijn spullen keurig verhuisd maar dat gedoe om die kosten achteraf heeft ze voor mij minpunten gegeven.
Ik heb 33 dozen verhuisd, zelf ingepakt maar ik had een paar losse dingen door hen laten inpakken. Dat hebben ze keurig gedaan. Je kunt het ook door hen later inpakken natuurlijk. Je moet wel per doos aangeven wat er zoal inzit.
Ze kwamen met een verhuiswagen aan de deur, hielpen met dozen sjouwen (2 steile trappen) en hebben me tijdens de verhuis keurig op de hoogte gehouden van wat de status was en kwamen het keurig op mijn USA adres afgeleverd.
Ik zou eerst voor jezelf op papier zetten wat je wilt:
- zelf dozen inpakken/laten doen
- zelf brengen naar Rotterdam/laten doen
- zelf inklaren/laten doen
- zelf ophalen USA haven/laten doen
- zelf uitpakken op nieuwe adres/laten doen
Vergeet ook niet te bedenken of je je goederen wilt verzekeren of niet. En zoals altijd, hoe meer je laat doen, hoe duurder het wordt natuurlijk.
Hoop dat je er iets aan hebt
Ik heb 33 dozen verhuisd, zelf ingepakt maar ik had een paar losse dingen door hen laten inpakken. Dat hebben ze keurig gedaan. Je kunt het ook door hen later inpakken natuurlijk. Je moet wel per doos aangeven wat er zoal inzit.
Ze kwamen met een verhuiswagen aan de deur, hielpen met dozen sjouwen (2 steile trappen) en hebben me tijdens de verhuis keurig op de hoogte gehouden van wat de status was en kwamen het keurig op mijn USA adres afgeleverd.
Ik zou eerst voor jezelf op papier zetten wat je wilt:
- zelf dozen inpakken/laten doen
- zelf brengen naar Rotterdam/laten doen
- zelf inklaren/laten doen
- zelf ophalen USA haven/laten doen
- zelf uitpakken op nieuwe adres/laten doen
Vergeet ook niet te bedenken of je je goederen wilt verzekeren of niet. En zoals altijd, hoe meer je laat doen, hoe duurder het wordt natuurlijk.
Hoop dat je er iets aan hebt

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hou er ook rekening mee dat als je zelf inpakt jouw verzending soms aan een strengere controle kan worden onderworpen als het de VS inkomt dan als een verhuisbedrijf het doet.
In ons geval hebben we 97% door de verhuizer (KHZ) in laten pakken, en hadden we slechts een aantal dozen die door ons al waren ingepakt (overgebleven van een vorige verhuizing). Deze dozen worden ook apart aangegeven op de verzendlijst als PBO (Packed By Owner).
Daarnaast natuurlijk inderdaad het risico dat dingen de reis niet overleven doordat je ze niet goed had ingepakt. Bij het verschepen van onze inboedel (met de verhuiswagen naar de haven, daar een week in opslag, dan het schip op, daarna 5 maanden in opslag, en vervolgens per vrachtauto van de haven naar Denver) is niets, maar dan ook helemaal niets gesneuveld of beschadigd geraakt (en we hadden echt heel veel breekbare dingen). Het verhuisbedrijf hier dat uiteindelijk alles afleverde had ook niets dan complimenten voor hun Nederlandse collega's van KHZ.
Hou er verder ook rekening mee dat je naast niet goed inpakt, je zelf ook altijd minder efficiënt inpakt, en uiteindelijk meer volume kunt hebben om te verschepen omdat je nu eenmaal meer dozen nodig had.
In ons geval hebben we 97% door de verhuizer (KHZ) in laten pakken, en hadden we slechts een aantal dozen die door ons al waren ingepakt (overgebleven van een vorige verhuizing). Deze dozen worden ook apart aangegeven op de verzendlijst als PBO (Packed By Owner).
Daarnaast natuurlijk inderdaad het risico dat dingen de reis niet overleven doordat je ze niet goed had ingepakt. Bij het verschepen van onze inboedel (met de verhuiswagen naar de haven, daar een week in opslag, dan het schip op, daarna 5 maanden in opslag, en vervolgens per vrachtauto van de haven naar Denver) is niets, maar dan ook helemaal niets gesneuveld of beschadigd geraakt (en we hadden echt heel veel breekbare dingen). Het verhuisbedrijf hier dat uiteindelijk alles afleverde had ook niets dan complimenten voor hun Nederlandse collega's van KHZ.
Hou er verder ook rekening mee dat je naast niet goed inpakt, je zelf ook altijd minder efficiënt inpakt, en uiteindelijk meer volume kunt hebben om te verschepen omdat je nu eenmaal meer dozen nodig had.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Hoi 
Vandaag komen ze bij mij 1m3 verhuisdozen ophalen met persoonlijke spullen. Omdat ik het niet thuis laat afleveren moet ik zelf de ISF 10+2 verzorgen.
Maar voor mij onduidelijk wat ik in moet vullen , lijkt om koper en verkoper van goederen en land van oorsprong te gaan. het zijn boeken en fotoalbums etc ...lastig. Iemand een idee of het en goed idee is om dit door een "broker" te laten doen ?
Alvast bedankt
Suus

Vandaag komen ze bij mij 1m3 verhuisdozen ophalen met persoonlijke spullen. Omdat ik het niet thuis laat afleveren moet ik zelf de ISF 10+2 verzorgen.

Alvast bedankt
Suus
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Tja hangt er wel vanaf.
We kregen een offerte binnen : alles inpakken en versturen van Belgie naar CA voor net geen € 12.000.00
Is er ook niet langs geslaan vindt ik.
Voor dat geld heb ik wel even tijd en kan ik even inpakken
Groeten,
Kingair
We kregen een offerte binnen : alles inpakken en versturen van Belgie naar CA voor net geen € 12.000.00
Is er ook niet langs geslaan vindt ik.
Voor dat geld heb ik wel even tijd en kan ik even inpakken

Groeten,
Kingair
Ik heb zelf ingepakt (en uitgepakt) bij iedere verhuizing. Die spullen zijn dan niet verzekerd. Dus als je duurdere dingen hebt kun je die beter laten inpakken.
Grote stukken als meubilair worden altijd door verhuizers ingepakt idem alles wat een beeldscherm heeft.
Wat ik geleerd heb:
- wees kritisch, neem alleen het hoognodige mee en alles wat je niet regelmatig gebruikt heb de afgelopen jaren, geef het weg.
Ook het antieke kastje dat een broer of zus altijd zo graag wilde, geef het. De US heeft een ander klimaat en vaak niet goed voor antieke meubels ed.
Wees vooral kritisch op de zwaardere artikelen die je hebt. Grote kans dat je in de US nog een keer gaat verhuizen (of zes zoals wij) en misschien ga je ooit terug.
- nummer de dozen en maak een goed overzicht wat er in elke doos zit. Echt, je weet een paar maanden later niet meer wat je precies deed toen je inpakte.
- verhuizers werken met plak-nummertjes (nog steeds ?). Die vallen geheid van de dozen. Dus wees eigenwijs en plak over elk nummertje een stukje sellotape.
Jij moet nl. tekenen dat alles is afgeleverd, beetje lastig als een deel van de plakkertjes is verdwenen.
Plak ook op iedere doos/ ieder object een sticker met je naam en adres. Naam en adres IN de doos is ook een goed idee.
- pak zoveel mogelijk soort bij soort. Kom niet in de verleiding in elke doos kleine dingetjes bij te voegen om ruimte op te vullen. Je wordt er nl. stapeldol van als je bij uitpakken ieder propje moet controleren of je er nu wel of niet iets hebt ingestopt.
Schrijf op iedere doos ook duidelijk waar de doos terecht moet komen: living, bedroom, bathroom, office, garage.
- de meeste verhuisbedrijven hebben instructies voor inpakken. Borden rechtop enzo.
Tape dozen ook 'overlangs' aan de onderkant voor meer stevigheid en tape de zijde waar het karton samenkomt zodat je straks niet je handen bezeert.
STERKTE !!!
Grote stukken als meubilair worden altijd door verhuizers ingepakt idem alles wat een beeldscherm heeft.
Wat ik geleerd heb:
- wees kritisch, neem alleen het hoognodige mee en alles wat je niet regelmatig gebruikt heb de afgelopen jaren, geef het weg.
Ook het antieke kastje dat een broer of zus altijd zo graag wilde, geef het. De US heeft een ander klimaat en vaak niet goed voor antieke meubels ed.
Wees vooral kritisch op de zwaardere artikelen die je hebt. Grote kans dat je in de US nog een keer gaat verhuizen (of zes zoals wij) en misschien ga je ooit terug.
- nummer de dozen en maak een goed overzicht wat er in elke doos zit. Echt, je weet een paar maanden later niet meer wat je precies deed toen je inpakte.
- verhuizers werken met plak-nummertjes (nog steeds ?). Die vallen geheid van de dozen. Dus wees eigenwijs en plak over elk nummertje een stukje sellotape.
Jij moet nl. tekenen dat alles is afgeleverd, beetje lastig als een deel van de plakkertjes is verdwenen.
Plak ook op iedere doos/ ieder object een sticker met je naam en adres. Naam en adres IN de doos is ook een goed idee.
- pak zoveel mogelijk soort bij soort. Kom niet in de verleiding in elke doos kleine dingetjes bij te voegen om ruimte op te vullen. Je wordt er nl. stapeldol van als je bij uitpakken ieder propje moet controleren of je er nu wel of niet iets hebt ingestopt.
Schrijf op iedere doos ook duidelijk waar de doos terecht moet komen: living, bedroom, bathroom, office, garage.
- de meeste verhuisbedrijven hebben instructies voor inpakken. Borden rechtop enzo.
Tape dozen ook 'overlangs' aan de onderkant voor meer stevigheid en tape de zijde waar het karton samenkomt zodat je straks niet je handen bezeert.
STERKTE !!!
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: millie
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Vraag: met welke firma ben je verhuisd naar de VS, en wat was je ervaring?
Context: Wij zoeken een firma die ons hebben en houden van deur tot deur kan verhuizen (Leuven, Belgium --> Boston, MA).
In dit topic las ik al over KHZ en Waaijenberg, maar dit zijn Nederlandse firma's. Ik zoek een gereputeerde internationale firma - ik ben prijsbewust maar de werkgever draagt de kost.
Ik heb alvast een offerte gevraagd bij Interdean. De prijs heb ik nog niet ontvangen, maar intakegesprek en bezoek om lijst op te maken verliepen alvast professioneel.
Dus: andere firma's? Goed of slecht? Waarop letten? Hoe duur?
Dank!
S&co
Context: Wij zoeken een firma die ons hebben en houden van deur tot deur kan verhuizen (Leuven, Belgium --> Boston, MA).
In dit topic las ik al over KHZ en Waaijenberg, maar dit zijn Nederlandse firma's. Ik zoek een gereputeerde internationale firma - ik ben prijsbewust maar de werkgever draagt de kost.
Ik heb alvast een offerte gevraagd bij Interdean. De prijs heb ik nog niet ontvangen, maar intakegesprek en bezoek om lijst op te maken verliepen alvast professioneel.
Dus: andere firma's? Goed of slecht? Waarop letten? Hoe duur?
Dank!
S&co
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn met Team Allied vanuit Kasterlee naar Canada verhuisd, in 2010. Ik heb niks moeten inpakken/uitpakken of uit elkaar moeten halen en in elkaar moeten steken, dat werd allemaal netjes voor ons gedaan, en alles is zeer vlot verlopen.
Zie ook http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... ed#p750198
Zie ook http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... ed#p750198
Elke
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: millie
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Dank je, ik ga Team Allied contacteren, zodat ik alvast twee offertes heb om te vergelijken.
Ik wilde niets zeggen, maar ik heb een aantal slechte ervaringen met Allied, zowel in Ned., als in de US, als in Canada.
(Wij zijn nogal vaak verhuisd in de afgelopen 20 jaar, zo'n zeven keer.)
Korte opsomming:
Niet zorgvuldig met mijn spullen (die opgeslagen werden langere tijd buiten in de kokende zon in een container), dozen met spullen zoek, een auto enige tijd zoek en volslagen smerig afgeleverd - en nog een grote mond ook, slordig inpakken van antieke spulletjes die ook prompt waren beschadigd (ze waren eigenlijk zondermeer in de doos gegooid, niks niet ingepakt), niet de juiste papieren bij de cargo om de grens over te gaan, een verhuizer die pissig was over de te lage offerte en me dat goed liet merken ook, een verhuizer die gewoon niet kwam opdagen, tot en met verhuizers die dreigden hun uren-opgave te vervalsen als ze niet een paar honderd dollar in hun hand kregen. (Ik was zo moe en ziek en afgeragd dat ik het nog deed ook).
Ik dacht dat verhuizen niet anders/beter kon.
En toen verhuisde ik met United. Stukken aardiger, professioneler, beleefder. Er was een kleine schade aan iets, ik had iets van laat maar ik krijg toch alleen maar een grote mond. Maar nee, een paar weken later kwam er vanzelf (!) een check voor een paar honderd dollar in de brievenbus.
(Wij zijn nogal vaak verhuisd in de afgelopen 20 jaar, zo'n zeven keer.)
Korte opsomming:
Niet zorgvuldig met mijn spullen (die opgeslagen werden langere tijd buiten in de kokende zon in een container), dozen met spullen zoek, een auto enige tijd zoek en volslagen smerig afgeleverd - en nog een grote mond ook, slordig inpakken van antieke spulletjes die ook prompt waren beschadigd (ze waren eigenlijk zondermeer in de doos gegooid, niks niet ingepakt), niet de juiste papieren bij de cargo om de grens over te gaan, een verhuizer die pissig was over de te lage offerte en me dat goed liet merken ook, een verhuizer die gewoon niet kwam opdagen, tot en met verhuizers die dreigden hun uren-opgave te vervalsen als ze niet een paar honderd dollar in hun hand kregen. (Ik was zo moe en ziek en afgeragd dat ik het nog deed ook).
Ik dacht dat verhuizen niet anders/beter kon.
En toen verhuisde ik met United. Stukken aardiger, professioneler, beleefder. Er was een kleine schade aan iets, ik had iets van laat maar ik krijg toch alleen maar een grote mond. Maar nee, een paar weken later kwam er vanzelf (!) een check voor een paar honderd dollar in de brievenbus.
Laatst gewijzigd door USInsider op 18 aug 2013, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat bedoel je met een internationale firma? Een internationaal opererend verhuisbedrijf is toch per definitie internationaal aktief? Ik ben de laatste paar keer met KHZ verhuisd, maar dat was geen keuze; de werkgever heeft er een contract mee. Ik ben erg tevreden over ze. Ze plannen slim zodat je spullen snel ter plekke zijn (bij onze verhuizing naar de VS waren de spullen minder dan een maand onderweg - oostkust, dat wel). Er is alleen een zakje schroeven e.d. kwijtgeraakt, wat vermoedelijk aan de binnenkant van een doos geplakt heeft gezeten. Tijdens een andere verhuizing is er een draaiknopje van een lamp kwijtgeraakt, en waterbedden kun je ze niet toevertrouwen (hebben we nu ook niet meer, dus geen problemen meer mee).hedgehog schreef:In dit topic las ik al over KHZ en Waaijenberg, maar dit zijn Nederlandse firma's. Ik zoek een gereputeerde internationale firma - ik ben prijsbewust maar de werkgever draagt de kost.
Ik ken iemand die al vaak binnen de VS is verhuisd, met verschillende verhuisfirma's en dat was altijd een drama. Spullen kwijt en kapot; ze kunnen geen kast of bed elkaar zetten. Die ervaring heb ik met KHZ totaal niet.
Bij een verhuizing is het belangrijk dat het noodzakelijke volume goed wordt ingeschat. Bij ons kwam er altijd een mannetje van te voren door het huis lopen, om de inventaris op te nemen, en details te bespreken. Desgewenst nam hij ook wat dozen mee, zodat je zelf vast spullen kunt inpakken, al geloof ik dat dat de laatste keer naar de VS verzekeringstechnisch niet kon. Wij stonden versteld van de manier waarop alles werd ingetapet voor onze verhuizing naar de VS. Er is geen enkel meubelstuk vertrokken voordat het helemaal in was gepakt, en ook werd iedere verhuisdoos helemaal met tape omwikkeld. Kostte wel veel uitpaktijd bij aankomst, maar alles was in perfecte staat. Geen idee wat die operatie heeft gekost

-
- Amerikakenner
Hier zijn al 2 Belgische verhuizers
http://www.teamrelocations.com
http://www.interdean.com
Ik heb ze niet gebruikt aangezien het voor mij geen € 12.000.00 waard is (door onze hoeveelheid)
Wij gaan voor een 40 ft, hebben alles zelf ingepakt in verhuisdozen + bubblewrap, getaped, genummerd in doos + op doos, packing list bijhouden want alles gaat hier ook mee.
Een enorm karwei maar het lukt wel.
Wij zijn een maand of 3 geleden stilletjes begonnen.
TV's gaan naar schoonmoeder, frigo, diepvrieskist, wasmachine, vaatwasser en droogkast zijn verkocht.
Er is nog wat in te pakken maar we zitten nu aan 280 verhuisdozen dus gaat rond de 300 dozen eindigen vrees ik
Dan nog wat antieke meubels, fietsen (alles gaat erin
die mee moeten dus een 20 ft is te klein voor ons
En wat we niet meer kunnen gebruiken, geven we ginder achter wel weg.
Kleding en schoenen hebben we eens nagekeken en wat we echt niet meer gebruikte hier al weggegeven.
Onze elektrische apparaten waren al bijna allemaal 110V (had een convertor 220V naar 110V) dus die moeten mee.
We nemen een extra verzekering op het geheel en vooruit met de geit !
Prijs nu is met handling en container van thuis tot thuis een kleine $ 5000.00 (Belgie - Palm Springs, CA - 21 dagen) (een 20 ft is ongeveer $ 600.00 goedkoper)
En klein verschilletje en ik verdien geen $ 10 K per telefoontje . . . spijtig genoeg
maar wie weet in de toekomst
Succes alvast
Groeten,
Kingair
http://www.teamrelocations.com
http://www.interdean.com
Ik heb ze niet gebruikt aangezien het voor mij geen € 12.000.00 waard is (door onze hoeveelheid)
Wij gaan voor een 40 ft, hebben alles zelf ingepakt in verhuisdozen + bubblewrap, getaped, genummerd in doos + op doos, packing list bijhouden want alles gaat hier ook mee.
Een enorm karwei maar het lukt wel.
Wij zijn een maand of 3 geleden stilletjes begonnen.
TV's gaan naar schoonmoeder, frigo, diepvrieskist, wasmachine, vaatwasser en droogkast zijn verkocht.
Er is nog wat in te pakken maar we zitten nu aan 280 verhuisdozen dus gaat rond de 300 dozen eindigen vrees ik
Dan nog wat antieke meubels, fietsen (alles gaat erin

En wat we niet meer kunnen gebruiken, geven we ginder achter wel weg.
Kleding en schoenen hebben we eens nagekeken en wat we echt niet meer gebruikte hier al weggegeven.
Onze elektrische apparaten waren al bijna allemaal 110V (had een convertor 220V naar 110V) dus die moeten mee.
We nemen een extra verzekering op het geheel en vooruit met de geit !
Prijs nu is met handling en container van thuis tot thuis een kleine $ 5000.00 (Belgie - Palm Springs, CA - 21 dagen) (een 20 ft is ongeveer $ 600.00 goedkoper)
En klein verschilletje en ik verdien geen $ 10 K per telefoontje . . . spijtig genoeg

Succes alvast
Groeten,
Kingair
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had trouwens ook Nederlanders gevraagd om een prijs te maken, aangezien zij even vlot de grens over gaan. Team Allied was onze 1ste keuze en was Belgisch, maar een zeer goede runner up waar ik ook vertrouwen in had was Waaijenberg.
Van beide firma's had ik zeer goede reviews gehoord van mensen die ik minstens via-via kende en die in de afgelopen 12 maanden verhuisd waren (goede of slechte reviews die al 5 jaar oud zijn vond ik minder zwaar doorwegen aangezien een firma op die tijd al een ganse personeelswissel doorgemaakt kan hebben).
Dus vraag niet alleen prijzen (we kozen toen, als ik me goed herinner, niet voor de goedkoopste omdat die firma ons niet het vertrouwen gaf), maar probeer recente ervaringen te krijgen. (zomer 2010 was trouwens ene pak goedkoper om te verhuizen, want $12,000 was verre van wat het ons zou gekost hebben)
Van beide firma's had ik zeer goede reviews gehoord van mensen die ik minstens via-via kende en die in de afgelopen 12 maanden verhuisd waren (goede of slechte reviews die al 5 jaar oud zijn vond ik minder zwaar doorwegen aangezien een firma op die tijd al een ganse personeelswissel doorgemaakt kan hebben).
Dus vraag niet alleen prijzen (we kozen toen, als ik me goed herinner, niet voor de goedkoopste omdat die firma ons niet het vertrouwen gaf), maar probeer recente ervaringen te krijgen. (zomer 2010 was trouwens ene pak goedkoper om te verhuizen, want $12,000 was verre van wat het ons zou gekost hebben)
Elke
Wij hebben 2x een niet zo goede ervaring gehad met KHZ, dus ik zou ze persoonlijk niet meteen aanraden. Wel waren we beide keren zeer tevreden over hun partner aan de andere kant.
Zo te zien zit AGS ook in Belgie, wij zijn met hen van India naar de VS verhuisd. Er waren wat minpuntjes, maar dat is logisch als je het over India hebt. Het verliep absoluut veel beter dan ik had durven hopen. Dus wij waren heel tevreden.
Zo te zien zit AGS ook in Belgie, wij zijn met hen van India naar de VS verhuisd. Er waren wat minpuntjes, maar dat is logisch als je het over India hebt. Het verliep absoluut veel beter dan ik had durven hopen. Dus wij waren heel tevreden.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
Het was wel € 12.000.00 !kastelke schreef:. . . want $12,000 was verre van wat het ons zou gekost hebben)
Groeten,
Kingair
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dus: het zou geen $12,000 gekost hebben toen zij in de zomer van 2010 een 40 ft container wilden verschepen met Team Allied (noch bij de 3 anderen die ons een offerte gegeven hebben).
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 7183 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-