Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat koop je in USA en wat in Nederland
Re: Wat koop je in USA en wat in Nederland
Bedankt voor de tip, Bello! Heb de laatste keer in de US zo'n voorraad zakjes ingeslagen dat ik er in Nederland niet meer naar heb gekeken. Goed om te weten dat ik die hier nu ook kan krijgen, is er weer een plekje over in de koffer voor iets anders....
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
En hoe zit het met muggen / insecten spay is dat ook goedkoper/ beter in USA?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij mag het DEET gehalte in de US hoger zijn dan in NL.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bedankt!Njit schreef:Volgens mij mag het DEET gehalte in de US hoger zijn dan in NL.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Zijn reisboeken in USA goedkoper dan hier in Nederland?
Zoals de Lonely Planets en de Rough Guides.
Zit te twijfelen om ze hier te kopen (als onderdeel van de voorpret) of te wachten en als naslagwerk te kopen in USA.
Ik ben nogal een boekenwurm qua reisboeken.
Zit te twijfelen om ze hier te kopen (als onderdeel van de voorpret) of te wachten en als naslagwerk te kopen in USA.
Vijftien jaar, zeker al...Petticoat schreef:Bedankt voor de tip, Bello! Heb de laatste keer in de US zo'n voorraad zakjes ingeslagen dat ik er in Nederland niet meer naar heb gekeken. Goed om te weten dat ik die hier nu ook kan krijgen, is er weer een plekje over in de koffer voor iets anders....
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
En anders steek je even de grens over. In Belgie verkopen ze ze ook.
Groetjes,
Carine
Carine
Wij hebben er al jaren 1 van Johnson & Johnson. Tijdens een vakantie in Cuba van een Engelsman gekregen (blijkbaar zag ik er zo lek gestoken uit, niets van de NL-producten of lokale producten hielp) en sindsdien zweer ik erbij.AVD92 schreef:En hoe zit het met muggen / insecten spay is dat ook goedkoper/ beter in USA?

Weet iemand of Zwitsal ook daar verkrijgbaar is?
Nooit gezien.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nee, niet verkrijgbaar
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Geen Zwitsal (Unilever), maar de Johnson & Johnson badderspullen zijn vergelijkbaar met Zwitsal qua sterke parfumlucht
Net als bij Zwitsal Hypoallergeen hebben ze daar ook een lijn met ietsje minder chemische troep erin, die Johnson's Natural heet: http://www.johnsonsbaby.com/introducing ... tural-baby Da's best prettig spul, net als dat van Aveeno's of Burt's Bees.
PS Gesproken over chemisch - plastic en wat neem je mee uit Amerika... Die fantastische polyester prinsessenjurken natuurlijk, hoe kon ik ze vergeten! In Nederland loopt ieder prinsesje met hetzelfde overprijsde eenlaagse H&M'etje, maar voor het echte werk (en dan net zo duur) moet je toch echt in The States zijn

PS Gesproken over chemisch - plastic en wat neem je mee uit Amerika... Die fantastische polyester prinsessenjurken natuurlijk, hoe kon ik ze vergeten! In Nederland loopt ieder prinsesje met hetzelfde overprijsde eenlaagse H&M'etje, maar voor het echte werk (en dan net zo duur) moet je toch echt in The States zijn

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Zwitsal is wel te bestellen bij sommige Nederlandse winkels, maar daar heb je als toerist niets aan. Ook geen idee waarom je dat zou willen
, een willekerig huismerk voldoet voor ons prima, en overal te koop.

Terug in Texas!
Een rolletje glad press and seal gaat ook al tijd mee (terug).
Geweldig spul
Ook een keer in Gilette, WY geweest. Aldaar natuurlijk wat mesjes gekocht. Ook al komt het heel ergens anders vandaag is het toch leuker op dat daar te kopen.
Geweldig spul

Ook een keer in Gilette, WY geweest. Aldaar natuurlijk wat mesjes gekocht. Ook al komt het heel ergens anders vandaag is het toch leuker op dat daar te kopen.
Laatst gewijzigd door Lampie op 23 aug 2013, 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben nu toch wel heel benieuwd welke jurkjes je daarmee bedoelt?PS Gesproken over chemisch - plastic en wat neem je mee uit Amerika... Die fantastische polyester prinsessenjurken natuurlijk, hoe kon ik ze vergeten! In Nederland loopt ieder prinsesje met hetzelfde overprijsde eenlaagse H&M'etje, maar voor het echte werk (en dan net zo duur) moet je toch echt in The States zijn
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
En als ik dan toch aan het vragen ben....Brennie schreef:Zijn reisboeken in USA goedkoper dan hier in Nederland?

Hoe zit het met SD-kaartjes? Is dat slimmer om in Amerika te kopen?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gewoon dezelfde prijs als in NL.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Die kan je beter op Ebay kopen.Brennie schreef: En als ik dan toch aan het vragen ben....
Hoe zit het met SD-kaartjes? Is dat slimmer om in Amerika te kopen?

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Zwitsal ruikt zo lekker:) en dat scheelt weer mee nemen in de koffer vandaar:) en ik dacht als we dan toch al een koelbox schampoo en tandpasta etc daar halen dan is het net zo makkelijk om alles daar te halen:)hemmie schreef:Zwitsal is wel te bestellen bij sommige Nederlandse winkels, maar daar heb je als toerist niets aan. Ook geen idee waarom je dat zou willen, een willekerig huismerk voldoet voor ons prima, en overal te koop.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die zijn daar wel goedkoper maar het is natuurlijk wel leuk om ze hier alvast te kunnen bekijken. Je kunt ook eens kijken wat er in de biliotheek te vinden is. Of eens bol.com en amazon.com vergelijken.Brennie schreef:Zijn reisboeken in USA goedkoper dan hier in Nederland?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1233 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-