Prijs in buitenlands kansspel
Als u een prijs wint in een buitenlands kansspel, moet u daarvan zelf aangifte doen met het aangiftebiljet kansspelbelasting. U kunt dit formulier telefonisch aanvragen bij de BelastingTelefoon.
martijn76 schreef:Volgens mij mag je kiezen uit het buffet of inderdaad uit een coffeeshop. Maar ik zou zeker voor het buffet gaan. En probeer een upgrade te krijgen naar een fountain view room. Voor drie dagen zou mij dat wel honderd dollar waard zijn!
Helaas werkte deze truc vorig jaar in Las Vegas niet meer, was bij Caesars Palace, het jaar ervoor wel toen ging ik van de forumtower naar de Palacetower.
Vorige trip dus helaas moeten betalen voor de upgrade naar Octavius tower, maar was zeker de moeite waard.
Zowel in augustus als in december 2012 kreeg ik een leuke upgrade naar de een-na-hoogste verdieping van Treasure Island met stripview! Had de goedkoopst mogelijke kamer zonder stripview geboekt....
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Heb gisteren het aparthotel Desert Rose Resort gereserveerd voor 2 nachten (5personen) voor de prijs van 330 dollar. Is dit een mooie prijs/kwaliteit denken jullie voor dit hotel? Het is nl. De eerste keer dat we in Vegas zullen zijn en doordat er zoooooveel keus is aan hotels... Dus wat denken jullie, houden of ga ik nog iets beter vinden qua prijs/kwaliteit?
Ik betaalde 3 jaar geleden ruim $100 per nacht voor de Desert Rose. Dan is $330 voor 5 personen zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding ervan uitgaande dat dit de totale prijs is voor 5 personen en 2 nachten. Moet wel zeggen dat ik een ruim appartement had met aparte keuken en slaapkamer.
Is zelfs met 2 slaapkamers, het appartement dat ik geboekt heb ( Kan 6 man slapen) Het hotel zal zéker wel in orde zijn, daar heb ik geen schrik voor, maar het zou kunnen dat er nog iets beters te vinden is met 3 kinderen voor een lagere prijs hé. We hadden eerst circus circus in gedachten maar dit bleek al helemaal volgeboekt en de commentaren over circus circus waren toch ook een pák minder lovend dan hetgeen we nu geboekt hebben...
Omdat we volgend naar weer naar Las Vegas gaan en onze oudste wel in dat nieuwe reuzenrad wilde, ben ik eens gaan surfen. Dat ding zou dit jaar klaar moeten zijn, maar als ik de webcam op skyvuelasvegas.com zie, dan is dat nog niet veel. Eigenlijk niets meer dan juli 2012. Heeft iemand recent nog wat bouwbeweging gezien?
Er stond afgelopen week (13-08) iets meer dan een half rad. Ik weet niet wat er juli 2012 stond . Had niet het idee dat er beweging in zat. We zijn op 23 juli geland in Las Vegas en er op 14 aug. vertrokken en het deel dat staat was niet groter geworden.
Wij willen in de buurt van Las Vegas gaan kamperen (tent). We hebben een leuke camping bij Lake Mead gevonden (Las Vegas Bay). Heeft iemand ervaring/tips met tent kamperen in ofwel half september (te heet??) ofwel 2e helft oktober. We gaan 6 weken en willen 3 nachten begin en 3 nachten aan het eind, of anders 6 nachten aan het eind.
@Frouke, wij logeerden in 2010 ook in Desert Rose met onze 3 kinderen. Was een heel ruim appartement met 2 slaapkamers.
Foto's vind je op onze blog van toen.
Het is 10 min stappen van de strip, je komt uit bij MGM.
@Katrien: awel, tis van jullie blog dat ik het heb Vroeg me nog wel af welk appartement/kamer ik het best kon kiezen omdat je een appartement met 1 slaapkamer of met 2 slaapkamers kunt kiezen en er toch ook telkens een slaapbank aanwezig is...
arja van emst schreef:Er stond afgelopen week (13-08) iets meer dan een half rad. Ik weet niet wat er juli 2012 stond . Had niet het idee dat er beweging in zat. We zijn op 23 juli geland in Las Vegas en er op 14 aug. vertrokken en het deel dat staat was niet groter geworden.
Wij waren er einde juli, en toen stonden er enkele van de palen, dus het gaat wel degelijk vooruit!
En die palen stonden er vorig jaar juli ook al. Ze waren ook het enige wat ik terugzag op de webcam van het project. Maar er gebeurt dus toch wat. Ben benieuwd of ze de planning gaan halen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.