1250 schreef:Gister geboekt bij Tix.nl: AMS - SFO, DEN - AMS vertrek 11 oktober, terug 20 oktober, voor E545, vond ik wel een aardige deal, want de ticket prijzen waren de laatste tijd E750/800...
Met jou vind ik dit een hele mooie,moeilijk te evenaren, deal.
Gefeliciteerd.
PS.
Geboekt via TIX.
Prijs incl. alle kosten ?
Onmiddellijke bevestiging / ticket ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Leuk Katrien alweer?! Waarom niet de meren of NO? Nee hoor ik pest je gewoon.
WIj zijn ook ana het kijken maar omdat we pas na 11 juli (diploma uitreiking) weg kunnen moeten we nog wachten met plannen er zijn nog nauwelijks ticketprijzen beschikbaar.
Vanuit Dusseldorf via Madrid of via Frankfurt leek een goedkope en een vanuit Brussel met de trein naar Parijs... Maar of ik dat zie zitten (mn als ik terugreis).
We kijken naar Tickets 13 -15 juli 2014 vertrek en 4 weken later terug. (rond 12 aug)
Vanuit A'dam / Brussel / Düsseldorf (allemaal even ver weg)
Op Orlando of Miami evt laatste optie Atlanta maar dat is niet zo praktisch in de plannen de van de route (einde pretparken).
We zijn al vast aan het kijken naar mei 2014, heen San Francisco, terug vanaf Salt Lake City. Nu is de overstaptijd op de terugweg maar 56 minuten in Atlanta. Is dit genoeg, of aan de krappe kant?
Op de terugweg kan een uurtje voldoende zijn, ik had in Atlanta vorig jaar 2u overstaptijd, komende van Las Vegas & op weg naar Amsterdam. Van die 2u heb ik er meer dan een uur van op een bankje doorgebracht. Met de treintjes die er aanwezig zijn ben je snel bij je volgende gate, ik zou een uurtje persoonlijk wle doenbaar vinden in normale omstandigheden. Je hoeft toch niet naar je bagage te kijken, dat wordt automatisch doorgestuurd op de terugweg. Het enige wat kan tegenzitten is een eventuele vertraging bij je eerste vlucht, maar dat kan ook gebeuren als je 2u overstaptijd hebt. Daar kan je je dus ook niet echt op gaan voorbereiden vind ik.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die het met één uur niet gered hebben, maar daar zal ook wel een verklaring voor zijn.
Met 56 minuten mag er dan ook niets van vertraging optreden bij je 1 e vlucht . Persoonlijk heb ik liever iets meer reserve. Ik zit liever een uurtje te wachten ,dan te moeten hollen.
Maar als alles volgens plan verloopt zal het best wel kunnen ,alleen weet je dit pas op het moment zelf ,
Ja mits een vertraging zal je het niet redden, daarom ik dat zei "in normale omstandigheden". Zolang er niets misloopt is een uur doenbaar, wil je meer zekerheid, dan zal je een andere vlucht moeten kiezen.
Denk toch dat we een andere optie gaan nemen. Vorig jaar van Denver naar Tampa hadden we ook al een doorstart in Tampa, dan wordt 1 uur al een half uur en dan wordt het te stressvol..
Mijn overstap in Houston is dit jaar op de terugweg ook maar 59 minuten, waar deze eerst meer dan 2u was. Maar ik laat het gewoon zo, als United denkt dat ik het wel haal, dan zal het wel loslopen. Indien ik het niet haal kom ik gewoon later thuis Nu, in Atlanta gaat alles wel vrij snel, zeker op de terugweg. Persoonlijk zou ik het gewoon zo laten, normaal gezien ben je binnen de 30min van je vliegtuig af & aan de volgende gate (indien er niets misloopt).
Wij hadden afgelopen juli ook maar 44 minten overstaptijd op Atlanta met KLM/Delta. We waren in 20 minuten bij het andere toestel. Ik vind het wel fijn om op de heenreis een ruime overstap te hebben.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
1250 schreef:Gister geboekt bij Tix.nl: AMS - SFO, DEN - AMS vertrek 11 oktober, terug 20 oktober, voor E545, vond ik wel een aardige deal, want de ticket prijzen waren de laatste tijd E750/800...
Met jou vind ik dit een hele mooie,moeilijk te evenaren, deal.
Gefeliciteerd.
PS.
Geboekt via TIX.
Prijs incl. alle kosten ?
Onmiddellijke bevestiging / ticket ?
Kwam volgens mij nog E20 bij aan boekingskosten. Ja ticket gelijk bevestigd enz.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Hallo allemaal,
Ook ik wil graag gebruik maken van jullie ‘ticket ervaring’. Wij zijn aan het kijken naar de volgende vluchten: 26-04-14 Düsseldorf-Las Vegas, 10-05-14 Los Angeles-Düsseldorf.
Ik volg de prijzen al een tijdje en ik heb de indruk dat de reguliere laagste prijs zo rond de 600 euro ligt. De laatste weken zie ik de prijs in genoemde periode echter oplopen tot rond de 700 euro. Iemand enig idee of het in deze periode altijd wat duurder is ivm de mei vakantie? Of is het gewoon nog te vroeg?
Ik zie dat mijn dochters van 14 en 16, in tegenstelling tot expedia.nl, op expedia.de nog korting krijgen. Iemand daar ervaring mee?
Edit: vergeet de 'kinderkorting' maar. Is een fout van Swoodoo in het doorgeven van de leeftijden naar Expedia.de.
Werelddeals zijn begonnen! Chicago 497 euro. Toch voor de zekerheid nog even op Chaser gekeken, blijkt United ook met aanbiedingen te strooien! Nu 458 euro retour (direct) en betere vliegtijden!
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Wij zijn momenteel aan het kijken voor tickets voor onze eerste Amerika-reis in mei-juni 2014.
Bij Connections gaven ze ons prijzen rond 700€ voor: 16 mei - BRU-NYC + 19 mei NYC-LA + 10 juni LA-BRU.
Als ik op verschillende sites kijk, kom ik ook altijd aan prijzen vanaf 720€ ongeveer.
Is dit een voordelige prijs of wachten we beter nog even om te boeken op eventueel beter deals?
Wij hebben van de week tickets geboekt retour NY, 19 juni heen en 5 juli weer terug. De constructie via Antwerpen, daarna rechtstreeks naar NY! 500 euro pp, waren gebonden aan specifieke data (o.a. om 4th of July in NY te zijn) én hadden drie tickets nodig.
Uiteindelijk een dagje langer dan we wilden, maar dat scheelde weer in de kosten.. En een dagje extra is natuurlijk ook geen straf!
Ik zoek een ticket van Las vegas naar Miami rond april. Het goedkoopste dat ik tegenkom is rond de 160 euro voor one way.
Om een idee te krijgen wat zo een ticket kost in andere periode heb ik eens gezien voor binnen een paar maanden oktober/ november, echter blijkt de prijs net hetzelfde te zijn.
De low budgetmaatschappij die ik normaal gebruik voor men binnenlandse vluchten in de Vs, oa Southwest vragen voor het ticket nog veel meer op die route.
Is dit de normale prijs ongeveer, lijkt me vrij duur.
Voor begin juli 2014 naar SF en terug uit LA.
Er wordt vaak gezegd:" wees er vlug bij want de tickets worden steeds duurder"...
Nu kom ik uit van 1000 tot 1200 euro. En we zijn met 4 personen.
Komen er ook deals uit die geldig zijn tijdens het hoogseizoen? En wanneer verschijnen die dan?
Tja, 't is voor ons de eerste keer! Spannend maar als we toch kunnen enkele euro's besparen, graag
Laat je absoluut niet onder druk zetten met prietpraat zoals "wees er vlug bij want de tickets worden duurder". Heen naar SF en terug uit LA moet veel goedkoper kunnen dan 1000-1200 euro. Ik denk zelfs onder de 1000 euro. Laat je niet gek maken en hou alle vliegticketsites in de gaten. Acties voor het hoogseizoen zijn meestal begin januari.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.