Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fietsen in San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ellen03
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Fietsen in San Francisco

Bericht door ellen03 »

Muncky schreef:
frankensink schreef:op dze website krijg je korting: http://www.viewpon.tv/offer/50/

Wij betaald $26,- voor 2 fietsen (voor 1 dag).

Als je slim bent ;-) dan registreer je alle 2 de personen als nieuwe gebruiker bij Viewpon. Je krijgt dan per persoon $10,- korting op je huur en betaald dus maar $8 pp!
Top! Wat een fantastische tips.
Ik heb me geregistreerd maar nog geen e-mail ontvangen. Ik neem aan dat ik een soort van kortingscode krijg voor die $10? Dan koop ik de coupons via viewpon, met de kortingscode maar hoe kun je dan alvast 2 fietsen registreren bij Blazing Saddles? Als ik dat via internet doe moet ik toch $36 afrekenen? Of doen jullie dat reserveren per e-mail?
Ik zag dat er ook nog een leuke kortingscoupon voor de hop-on/ hop-off bus bij zat, ook 53% korting.
Straks hou ik nog geld over...... ;-)
moffo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door moffo »

De hop on hop of heb ik inderdaad ook gedaan, kostte rond de 4 dollar per persoon (als je het trucje uithaalt van 2 keer opnieuw registreren)
Let wel op dat het voor de tour door de city centre is en niet bv de golden gate park tour of een ander.
Is een leuke tour, duurt ongeveer een uurtje.
2010: Inverness/Orlando Florida
2013: San Francisco, Oakland, Los Angeles, Indian Wells, Las Vegas, Mammoth Lakes (CA en NV)
2016: Florida : Naples, Orlando, Key West, Miami
2017: California: San Francisco, Palo Alto
2018: Las Vegas
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Airmiles »

Lang geleden, in 2004, heb ik in San Francisco een mountainbike gehuurd. Was best goed te doen. De heuvels waren wel steil en ik herinner me ook dat de klim naar de Golden Gate Bridge flink was. Ik ben toen naar Sausalito gefietst aan de andere kant. Zorg wel voor een goede kaart. Vanuit downtown is de Golden Gate best een eind weg. Ik zat toen aan het eind van Lombard Street in het Travelodge en dat was redelijk dicht bij de brug. Kijk even goed wat er bij de fiets is inbegrepen (diefstalverzekering ed.) want anders kun je later nogal voor verrassingen komen te staan. Een helm is ook aan te raden en ik geloof zelfs verplicht.
Anouk0506
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Anouk0506 »

moffo schreef:De hop on hop of heb ik inderdaad ook gedaan, kostte rond de 4 dollar per persoon (als je het trucje uithaalt van 2 keer opnieuw registreren)
Let wel op dat het voor de tour door de city centre is en niet bv de golden gate park tour of een ander.
Is een leuke tour, duurt ongeveer een uurtje.
Dat wilde ik ook doen, maar die $10 korting voor een nieuwe klant geldt niet meer? :?:
ellen03
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door ellen03 »

Klopt, de korting als nieuwkomer bij Viewpon is eraf....
Ik had me vorige week al aangemeld en kreeg $10,00 tegoed op mijn account bij een eerste bestelling. Het is mij nog gelukt deze week een fiets te boeken voor $18,00 (met het viewpon tegoed van $10,00 heb ik die fiets dus voor $8,00) maar mijn man die zich gisteren wilde aanmelden kreeg ook de korting niet meer. Had ie toch sneller moeten zijn...;-)
avsboz
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Wij willen bij Bike & View gaan huren (vlakbij ons hotel aan Lombard Street). Nu heb ik ergens een discount coupon gezien, maar kan deze ondanks zoeken en Googlen nergens meer terugvinden. Dus niet die voor Blazing Saddles maar die voor Bike & View. Wie kan me helpen ?
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik kan je niet helpen, maar wel melden dat dat een leuk verhuurtentje is. Hebben wij ook gehuurd, zat tegenover ons hotel (Coventry Motor Inn). Als jullie over de Golden Gate Bridge naar Sausalito fietsen zou ik daar meteen je kaartje voor de ferry terug kopen, scheelt in de rij staan daar.
Groetjes,
Daniel
avsboz
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Volgens mij ben ik op B&V terecht gekomen via jullie blog :thumbup: . Wij zitten in Lombard Motor Inn dus ook redelijk in de buurt.
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ja is zelfs van dezelfde eigenaar, evenals de Chelsea Motor Inn. Veel plezier alvast!
Groetjes,
Daniel
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

ingerverhoef schreef:Vraag me inderdaad ook af of het nodig is om van te voren te reserveren, wij zijn er eind september.
Neen, dat is niet nodig. Heb een mailtje gestuurd en ze lieten weten dat ik tussen 8AM en 7.30PM gewoon kon binnenwandelen om vervolgens direct de fiets mee te nemen. Is geldig voor 24 uur en afleveren kon ook 24 uur op adres van de actie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer