Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Abercrombie&Fitch voortaan enkel voor magere mensen?
Re: Abercrombie&Fitch voortaan enkel voor magere mensen?
Kan ik goed begrijpen. Ik behoor dan wel niet tot de jeugd, maar ben uit nieuwsgierigheid 1x A&F in geweest op 5th Ave in NYC, maar lier er bijna gillend uit. Vre-se-lijk...! Ook al zou ik wel tot de doelgroep behoren, dan zou ik nog eerder naar H&M, Zara o.i.d. gaan...
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij 'moeten' er ook altijd naartoe als we in Amerika zijn. Ik heb zelf maat 40/42 en maat L past mij perfect. Ik kan mezelf ook niet echt dun of mager noemen
Ik vind het wel een belevenis, zo'n winkel heb je hier niet, en hun hoodies en sweatpants zitten heel goed en zijn super zacht!
Maar ik vind ze wel erg duur, meestal koop ik er iets in de opruiming. 60 dollar voor een joggingbroek vind ik er veel, in de sale betaal je de helft.
Een aantal jaren geleden was het echt een hype, heb inderdaad het idee dat het nu wat minder aan het worden is. Maar goed, ik koop er omdat ik hun spullen heerlijk vind.

Ik vind het wel een belevenis, zo'n winkel heb je hier niet, en hun hoodies en sweatpants zitten heel goed en zijn super zacht!
Maar ik vind ze wel erg duur, meestal koop ik er iets in de opruiming. 60 dollar voor een joggingbroek vind ik er veel, in de sale betaal je de helft.
Een aantal jaren geleden was het echt een hype, heb inderdaad het idee dat het nu wat minder aan het worden is. Maar goed, ik koop er omdat ik hun spullen heerlijk vind.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Vergeleken met de eerste keer dat ik er wat kocht, is het ook een stuk duurder geworden.
Daarnaast is het "speciale" van Hollister en A&F is er ook wel af sinds er een winkel in Amsterdam en vlak over de grens in Duitsland zit. London en Parijs zijn al voorzien. Binnenkort een Hollister in Utrecht.
Helaas..
Daarnaast is het "speciale" van Hollister en A&F is er ook wel af sinds er een winkel in Amsterdam en vlak over de grens in Duitsland zit. London en Parijs zijn al voorzien. Binnenkort een Hollister in Utrecht.
Helaas..