Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
twijfel tussen 2 goedkope hotels
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
twijfel tussen 2 goedkope hotels
Hallo
Wij willen waarschijnlijk in november voor de derde naar Las Vegas gaan, nu twijfelen in welk hotel we willen verblijven.
Hoeft voor ons geen luxe te zijn enige eis moet op Strip zitten.
Vorige 2x zijn we in Circus Circus geweest en ons prima bevallen, maar nu zie ik dat Flamingo in dezelfde prijs categorie valt.
Dus nu is mijn vraag wat is dan beter qua keuze Circus Circus of Flamingo hotel?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn grote plus voor Flamingo is dat hij zeer centraal zit, maar aan de andere kant ik weet wat ik heb in Circus Circus.
Groetjes Naomi
Wij willen waarschijnlijk in november voor de derde naar Las Vegas gaan, nu twijfelen in welk hotel we willen verblijven.
Hoeft voor ons geen luxe te zijn enige eis moet op Strip zitten.
Vorige 2x zijn we in Circus Circus geweest en ons prima bevallen, maar nu zie ik dat Flamingo in dezelfde prijs categorie valt.
Dus nu is mijn vraag wat is dan beter qua keuze Circus Circus of Flamingo hotel?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn grote plus voor Flamingo is dat hij zeer centraal zit, maar aan de andere kant ik weet wat ik heb in Circus Circus.
Groetjes Naomi
2003 september Orlando
2007 september Las Vegas
2007 oktober Orlando
2009 maart Las Vegas
2011 april Washington DC
2012 november San Francisco
2007 september Las Vegas
2007 oktober Orlando
2009 maart Las Vegas
2011 april Washington DC
2012 november San Francisco
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: twijfel tussen 2 goedkope hotels
Wij hebben in het Flamingo hotel overnacht en ik vond het een prima hotel met mooi zwembad.
Het ligt inderdaad in het midden op de strip en niet zo afgelegen als Circus Circus.
Het ligt inderdaad in het midden op de strip en niet zo afgelegen als Circus Circus.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik zou een paar dagen vantevoren via Priceline boeken, dan heb je voor hetzelfde geld een luxer hotel en centraler gelegen op de strip.
Of via facebook het spel MyVegas gaan spelen, dan heb je gratis kamers
Of via facebook het spel MyVegas gaan spelen, dan heb je gratis kamers

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik 100% voor Flamingo gaan, omdat de locatie vele malen beter is. (maar eigenlijk zou ik zelf doorsparen of een bijbaantje nemen voor Aria, Cosmo of Wynn
)

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Helemaal eens Martijn
, maar Flamingo is al een heel stuk beter dan Circus Circus.

- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Ik heb vorig jaar 3 nachten in het Flamingo hotel gezeten. Dat is goed bevallen. Schone ruime kamers. Groot zwembad en een heerlijk ontbijtbuffet. Verder een prima locatie. Wij zouden er zo weer boeken.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Ik denk dat dat toch afhangt van moment tot moment hoor. De laatste keer dat ik last minute naar hotelkamers heb gezocht was alles behoorlijk duur!HennyCox schreef:Ik zou een paar dagen vantevoren via Priceline boeken, dan heb je voor hetzelfde geld een luxer hotel en centraler gelegen op de strip:
Wij hebben twee nachten in de Stratosphere geslapen, was ook niet duur en erg mooi! Het is vlakbij CircusCircus dus niet midden op de Strip. Maar ik kan je de Stratosphere wel aanraden. Vooral een drankje doen in de bar bovenin de toren is geweldig, met een uitzicht over heel Vegas!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1289 Weergaves
-
Laatste bericht door Björn
-
- 2 Reacties