Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
slapen in het vliegtuig
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: slapen in het vliegtuig
Zo heeft mijn man eens een dubbele beenbreuk opgelopen in een vliegtuig( ook terugreis vanuit NY). Door combinatie van langdurig in een zelfde houding te zitten , stukje willen lopen om naar Wc te gaan en heel erge turbulentie. In plaats van in Amsterdam eruit te gaan ,kon hij rechtstreeks naar een ziekenhuis in Londen . Sindsdien neemt hij altijd een plaats aan het gangpad met extra beenruimte . Kan hij regelmatig rechtstaan .
- TotosDawn
- Amerikafan
- Partner van: Rick-zonder-account
- Contacteer:
Wat een ramp weer... Ik kijk er echt niet naar uit om naar Amerika te gaan vliegen.
Ter voorbereiding heb ik een nieuwe MP3 speler gekocht, volgezet met meditatie muziek en slaapmuziek (zoals krekels, etc.) en nog wat geleide meditatie (voor de liefhebbers " onclick="window.open(this.href);return false; of een engelse variant " onclick="window.open(this.href);return false; )
En natuurlijk de nodige medicijnen en homeopatische snufjes. Alles voor een goede en rustige vlucht!
Laurentinius: Jeetje wat een verhaal zeg!!! En wat een pech!! Moest je nog ver toen het met je man gebeurde?? Vreselijke situatie om in te zitten zo hoog in de lucht!
Ter voorbereiding heb ik een nieuwe MP3 speler gekocht, volgezet met meditatie muziek en slaapmuziek (zoals krekels, etc.) en nog wat geleide meditatie (voor de liefhebbers " onclick="window.open(this.href);return false; of een engelse variant " onclick="window.open(this.href);return false; )
En natuurlijk de nodige medicijnen en homeopatische snufjes. Alles voor een goede en rustige vlucht!

Laurentinius: Jeetje wat een verhaal zeg!!! En wat een pech!! Moest je nog ver toen het met je man gebeurde?? Vreselijke situatie om in te zitten zo hoog in de lucht!
Wat zijn de beste hoofdkussens voor het slapen in een vliegtuig? Ik heb al gauw het idee dat de standaard kussens niet echt helpen(kan natuurlijk ook komen omdat ik een zwaar hoofd heb, maar dat is een andere discussie
)

• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het kan ook gewoon zeer relaxt gaan he? Paar filmpjes kijken, wat eten en slapen en je bent er? Trombose en beenbreuken zijn, hoe erg ook, wel extremen.Wat een ramp weer... Ik kijk er echt niet naar uit om naar Amerika te gaan vliegen.
- Symbolio
- Amerikafan
@ PSVWally
Probeer maar eens lekker film te kijken op die schermpjes met 1.93m in economy als er iemand voor je zijn of haar stoel een klein beetje omlaag doet. Nu een iPad mini 64GB helemaal volgestouwd met series en films zodat ik dat probleem niet meer ga hebben.
Volgende week even zorgen dat ik op tijd kan inchecken want als bijbetalen voor extra ruimte minder €100 kost doe ik het meteen (en het gegarandeerd is). Verder zal ik op de heenweg niet slapen denk ik. Terugweg vrees ik het ergste want dan vliegen we laat terug, moeten we 14 uur wachten op Philadelphia en dan nog eens 5 uur in Frankfurt. Helaas maar het is niet anders. Tickets waren dan ook maar 420 euro bij Lufthansa
Probeer maar eens lekker film te kijken op die schermpjes met 1.93m in economy als er iemand voor je zijn of haar stoel een klein beetje omlaag doet. Nu een iPad mini 64GB helemaal volgestouwd met series en films zodat ik dat probleem niet meer ga hebben.
Volgende week even zorgen dat ik op tijd kan inchecken want als bijbetalen voor extra ruimte minder €100 kost doe ik het meteen (en het gegarandeerd is). Verder zal ik op de heenweg niet slapen denk ik. Terugweg vrees ik het ergste want dan vliegen we laat terug, moeten we 14 uur wachten op Philadelphia en dan nog eens 5 uur in Frankfurt. Helaas maar het is niet anders. Tickets waren dan ook maar 420 euro bij Lufthansa

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Mijn man is 1.95m en die kan gewoon kijken ook als degene voor hem naar achteren gaat. Je kunt die schermpjes toch prima kantelen?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-ontdekker
Goedkope tickets zijn leuk ,maar als ik daarvoor 14 u moet wachten en dan nog eens 5 u op de luchthaven dan geef ik met plezier iets meer uit aan mijn vliegticket .
En ja trombosebeen en beenbreuken zijn een uitzondering maar het kan altijd gebeuren . En als je het hebt is dit niet leuk .
Wij waren trouwens hallfweg denk ik toen het gebeurde Been is toen gespalkt door een Fysiotherapeut die aan boord was dmv dikke magazines . Verder moest ie zijn vlucht maar uitzitten ( kreeg alleen een plaats aan gangpad toen) . Tijdens de tussenlanding in Londen met ambulance naar ZH ,waar hij nog 3 dagen moest blijven Sindsdien geven we met veel plezier iets meer uit voor onze tickets en plaatsen in vliegtuig .
Want het leek wel of ik droomde, toen ik wakker werd gemaakt door een stewardess,die me vertelde dat mijn man zijn been gebroken had .

Goedkope tickets zijn leuk ,maar als ik daarvoor 14 u moet wachten en dan nog eens 5 u op de luchthaven dan geef ik met plezier iets meer uit aan mijn vliegticket .
En ja trombosebeen en beenbreuken zijn een uitzondering maar het kan altijd gebeuren . En als je het hebt is dit niet leuk .
Wij waren trouwens hallfweg denk ik toen het gebeurde Been is toen gespalkt door een Fysiotherapeut die aan boord was dmv dikke magazines . Verder moest ie zijn vlucht maar uitzitten ( kreeg alleen een plaats aan gangpad toen) . Tijdens de tussenlanding in Londen met ambulance naar ZH ,waar hij nog 3 dagen moest blijven Sindsdien geven we met veel plezier iets meer uit voor onze tickets en plaatsen in vliegtuig .
Want het leek wel of ik droomde, toen ik wakker werd gemaakt door een stewardess,die me vertelde dat mijn man zijn been gebroken had .
- TotosDawn
- Amerikafan
- Partner van: Rick-zonder-account
- Contacteer:
Klopt hoor, maar ik ben niet zo van het lang stilzitten, met mensen om me heen, op elkaar gepropt. En dan voor een lange tijd. Maar het zal ongetwijfeld zo voorbij gaan, ik heb genoeg om mezelf bezig te houden en om hopelijk te kunnen slapen.PSVwally schreef:Het kan ook gewoon zeer relaxt gaan he? Paar filmpjes kijken, wat eten en slapen en je bent er? Trombose en beenbreuken zijn, hoe erg ook, wel extremen.Wat een ramp weer... Ik kijk er echt niet naar uit om naar Amerika te gaan vliegen.
Trombose is zeer aannemelijk gezien mijn voorgeschiedenis, maar ik spuit al preventief antistolling voor ik ga vliegen, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, en beenbreuken, ja dat kan maar wel extreem ja

Vooral het idee dat het zo lang vliegen is en dat je 'opgesloten' zit benauwd me enorm. (en nee hoor, ben totaal niet claustrofobisch, alleen mbt vliegtuigen en mensenmassa's

Laurentius: Jeetje wat een verhaal zeg!! Zal voor je man wel nog een lange paar uur zijn geweest!!! Nog mazzel dat er een fysiotherapeut aan boord was!!
Geen ervaring met 1.93, en waarschijnlijk zeg ik niets nieuws, maar je weet dat je die schermpjes omhoog kunt kantelen?Symbolio schreef:Probeer maar eens lekker film te kijken op die schermpjes met 1.93m in economy als er iemand voor je zijn of haar stoel een klein beetje omlaag doet.
- Symbolio
- Amerikafan
Ja dat had ik gezien, maar niet ver genoeg om het leesbaar te houden voor mij helaas. Tenzij ik naar voren ging zitten in m'n stoeldimona schreef:Geen ervaring met 1.93, en waarschijnlijk zeg ik niets nieuws, maar je weet dat je die schermpjes omhoog kunt kantelen?Symbolio schreef:Probeer maar eens lekker film te kijken op die schermpjes met 1.93m in economy als er iemand voor je zijn of haar stoel een klein beetje omlaag doet.

- Symbolio
- Amerikafan
Volgens mij hebben jullie andere schermpjes gehad dan ik dan denk ik?Katja schreef:Mijn man is 1.95m en die kan gewoon kijken ook als degene voor hem naar achteren gaat. Je kunt die schermpjes toch prima kantelen?
Bij (Delta Airlines) was het 3-4cm wat je ze kon tilten. Maar daarmee was ik niet geholpen en moest ik 'vreemd' gaan zitten om iets te kunnen zien.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen idee, wij hebben bij diverse luchtvaartmaatschappijen nooit problemen gehad. Ook bij Delta niet. In November vliegen we weer Delta, zal er nog eens extra op letten.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bandido
- Amerika-expert
Nee, je wordt er namelijk niet "drowsy" van als je weer wakker bent. Je bent een paar uur tijdens de vlucht "knock out", maar als ik weer wakker ben, ben ik meteen klaarwakker. Het is niet zoals Benadryl, want dat effect is heel anders. Maar op deze manier kan ik er de dag van aankomst de hele dag tegenaan. Het is iets om te proberen, maar iedereen heeft natuurlijk iets wat voor hen het beste werkt.Petra/VS schreef:Maar duurt het effect van die pillen dan niet langer dan de vlucht? Ik heb er weleens over gedacht, maar je vliegt hier vanuit Washington om ongeveer 18 uur weg naar Europa en dan ben je nog helemaal niet moe, natuurlijk. Je komt dan voor je gevoel om een of twee uur 's nachts aan, echt verschrikkelijk!
"Keep Georgia On Your Mind"
Als je niet persé op Amsterdam hoeft te vliegen: Lufthansa heeft op een aantal bestemmingen late vluchten, die zo rond 10pm pas vertrekken. Mijn man heeft dat inmiddels al mogen meemaken op vluchten naar Frankfurt, Genève en Zürich, en misschien zijn er wel nog meer. Het scheelt echt enorm veel.Petra/VS schreef:Maar duurt het effect van die pillen dan niet langer dan de vlucht? Ik heb er weleens over gedacht, maar je vliegt hier vanuit Washington om ongeveer 18 uur weg naar Europa en dan ben je nog helemaal niet moe, natuurlijk. Je komt dan voor je gevoel om een of twee uur 's nachts aan, echt verschrikkelijk!
Mijn man slaapt normaal gesproken ook niet of nauwelijks, maar vorige week was hij tussen twee Europa-trips maar 6 dagen in de VS en hij heeft toen zo goed mogelijk het Europese ritme aangehouden en viel daardoor tijdens die 10pm vlucht, na een lange werkdag echt als een blok in slaap en heeft de hele vlucht geslapen

- Symbolio
- Amerikafan
Vanuit het vliegtuig nu. De schermpjes bij United Airlines kunnen NIET kantelen in de economy plus. Kijkhoek stelt ook niks voor maar daar zit ik nu niet mee. Ive got spaceKatja schreef:Geen idee, wij hebben bij diverse luchtvaartmaatschappijen nooit problemen gehad. Ook bij Delta niet. In November vliegen we weer Delta, zal er nog eens extra op letten.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan maar slapen 
Fijne vlucht!

Fijne vlucht!
Die van ons in Economy plus vorige week konden wel kantelen, zal van het vliegtuig afhangen.
Terug in Texas!
Bij ons twee weken geleden ook. Was een 757 meen ik (DUL-AMS en BRU-DUL).
De hoofdsteun kun je trouwens ook vaak nog een stukje omhoog schuiven.
De hoofdsteun kun je trouwens ook vaak nog een stukje omhoog schuiven.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Iemand had de tip van een luisterboek. Dit heb ik vorige week geprobeerd, resultaat: twee uur verder, geen idee waar het luisterboek over ging, maar ik heb voor het eerst op een lange vlucht even de ogen dicht gehad. Goede tip dus! THX 

- Symbolio
- Amerikafan
United Airlines...
6 uur commercials staren in het vliegtuig. Zelfs de flight plan was pay-per-view. En zo ongeveer niks geslapen maar dat ga ik nu doen. 33 uur wakker inmiddels.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht