Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: National en alamo car Sale of foutje??
Ik heb nog nooit erg lang moeten wachten, uitgenomen bij Dollar. Volgende keer zeker National of Alamo voor mij.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
moet je ook onwaytoeslag betalen van miami naar orlando?
Nee Miami-Orlando heeft geen one way kosten.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ondertussen antwoord van National:TerlinguaCreek schreef:Bedankt, ik zal eens op onderzoek uit gaan! Mocht de $15 dollar, waar ze het op Flyertalk over hebben, de 'boete' zijn dan is het al bijna gratis
"Please note that you may return your vehicle earlier than the scheduled return time if you like. If any difference is due then you will be refunded after the return."
Met dit antwoord kan ik er toch vanuit gaan dat het geen probleem en zelfs kostenloos is?
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Niet alleen kosteloos, maar zelfs nog geld toe zo blijkt.TerlinguaCreek schreef:Met dit antwoord kan ik er toch vanuit gaan dat het geen probleem en zelfs kostenloos is?If any difference is due then you will be refunded after the return."
Meestal lees ik in de voorwaarden toch echt wel dat vervroegd inleveren geen recht geeft op enige terugbetaling. Maar misschien hebben ze het over de bijgeboekte extra's zoals de niet gebruikte dagen van de GPS, kinderzitje edm?
- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb geen extra's afgenomen en in mijn mail zelfs aangegeven dat ik voor de "gemiste" dagen niet eens een refund hoef. Ik had namelijk verwacht dat ze elke kans zouden aangrijpen om onder de veel te goedkope reserveringen uit te komen. Wanneer ik de reservering zelf online probeerde te wijzigen zou er namelijk meer dan $1000 bovenop komen, terwijl ik minder dagen huur.
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
bedeve schreef:Hinko heeft net een tuinfeestje achter de rug.Aarjan schreef:Onze trip zit er weer op![]()
Drie weken standard SUV voor 203 eurotjes leverde een hoop extra zakgeld op, dus Hinko bedankt!![]()
![]()
![]()
Emerald clubkaart laten zien, en dus was de extra bestuurder geen probleem.
Vreemd genoeg is de huur niet zichtbaar in de history op de website.
Nu zoeken we een auto voor onze wintersport in Calgary volgend jaar maart.
Helaas is National niet echt concurrerend met de Emerald tarieven...
Zal in zijn Drentse buitenhuis even zitten bijkomen, en dan hier weer terugkomen.
Over de zichtbaarheid van je huur : staat je verdiende gratis dag autohuur wel vermeld ?
Over tarieven; een ander hier al lang vermeld is Hinko's http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue tarief
Niet meer zo spectaculair als bij introductie,maar nog steeds scherp.
Door dit Hinko tarief van mei,is huur de aandacht voor de Emerald Club bijna alleen gericht op gratis extra bestuurder.
De essentie van de Emerald Club is echter ;je huurt een mid-size auto en je neemt mee wat je wilt.
Als je dat toepast op je tarief vergelijkingen zie ik niet zo snel betere alternatieven.
Kom je die wel tegen hier melden aub !
National/Flyingblue heeft geen autos beschikbaar...

Het laagste tarief wat ik heb gezien is Alamo via vacationatsea, maar das voor medewerkers in de travel industry (een briefje is zo gemaakt

Hertz ziet er ook goed uit, vooral met de ANWB CDP code
Hertz heeft momenteel Global Sale.
- bedeve
- Amerika-expert
Heb je niet de juiste website te pakken gehad.Aarjan schreef:
National/Flyingblue heeft geen autos beschikbaar...![]()
Het flyingblue tarief bestaat nog steeds en de wereld aan auto's beschikbaar.
Daar kan geen Hertz code tegenop.
Mijn eerste huur in 2014 is 8 dagen
Hertz sale : De aanbieding is geldig op boekingen vanaf 28 augustus tot 15 september 2013, voor een huurperiode tussen 1 september en 31 maart 2014. Dus reserveer vandaag nog met kortingscode 778699 en verzeker u van de beste deal, voordat iemand anders u voor is.
Dus kijk ik naar wat deze bijzondere korting mij oplevert.
Doe dat op basis van een intermediate car ;
Als ik nu betaal zijn de kosten 188.21 EUR
Dezelfde auto met bij Natyional UK met het Flying Blue tarief : £153.77 = € 181.
Bijkomende voordeel van huren bij National ?
Ik huur de intermediate en als Emereald club lid neem ik de auto mee waar ik graag in wil rijden.
Wedden dat het Hertz tarief niet terug komt in de periode waarin de meeste mensen op dit forum graag op vakantie gaan.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gisteren in Las Vegas onze huurauto opgehaald; dankzij het foutje op de website bij National een standaard SUV gehuurd voor € 157,- voor 24 dagen. Geen enkel probleem over de prijs of de gratis 2e bestuurder. Jammer genoeg konden we niet kiezen en werd een Chevrolet Captiva toegewezen bij Alamo (National had geen standaard SUV staan).
We denken overigens dat deze auto een midsize SUV is en geen standaard waarvoor we "betaald" hebben. We hebben nog aangedrongen op een 4-wieldrive (geen idee of dit ding een AWD of 4-wd is???) maar je kunt wel zeggen dat je hem nodig hebt voor dirtroads maar die mag je met een huurauto niet rijden (nou ja, je bent niet verzekerd) dus daar mee heb je niet echt een punt.
Hopelijk sleurt deze bak ons prima over de dirtroads bij White Pocket en de Bisti-Badlands. Iemand ervarig met of kennis over deze auto?
We denken overigens dat deze auto een midsize SUV is en geen standaard waarvoor we "betaald" hebben. We hebben nog aangedrongen op een 4-wieldrive (geen idee of dit ding een AWD of 4-wd is???) maar je kunt wel zeggen dat je hem nodig hebt voor dirtroads maar die mag je met een huurauto niet rijden (nou ja, je bent niet verzekerd) dus daar mee heb je niet echt een punt.
Hopelijk sleurt deze bak ons prima over de dirtroads bij White Pocket en de Bisti-Badlands. Iemand ervarig met of kennis over deze auto?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij vertrekken vannacht en morgen kunnen wij onze goedkope auto oppikken in Vegas
Nog eens bedankt Hinko en we zien elkaar in Vegas voor het beloofde drankje

Nog eens bedankt Hinko en we zien elkaar in Vegas voor het beloofde drankje

Groetjes,
Carine
Carine
Goede reis en veel plezier
heb alvast een bierglas bestelt, wordt bezorgd in Las Vegas

heb alvast een bierglas bestelt, wordt bezorgd in Las Vegas

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Prima auto om mee rond te reizen, maar zeker geen standaard SUV.A&A schreef:Gisteren in Las Vegas onze huurauto opgehaald; dankzij het foutje op de website bij National een standaard SUV gehuurd voor € 157,- voor 24 dagen. Geen enkel probleem over de prijs of de gratis 2e bestuurder. Jammer genoeg konden we niet kiezen en werd een Chevrolet Captiva toegewezen bij Alamo (National had geen standaard SUV staan).
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ach, zelfs voor een midsize nog een onzettend koopje 

We hebben de goedkoopste SUV "betaald" en dat was dacht ik de standaard. De Captiva is een klasse groter dan we geboekt hebben. We hebben al een paar stukjes dirtroad gereden en dat gaat prima. Maar bij White Pocket is ws los zand en daarover hebben we onze twijfels vanwege geen 4wd. Uiteraard mag je voor deze prijs niet zeuren... 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Dinsdag middag aangekomen in LA, bij national op 1e vloer bij lift stond balie voor emerald, aangegeven dat we emerald lid zijn, via expedia geboekt hadden en een standaard SUV gereserveerd hadden.
Aangegeven dat grand cherokee heel erg onze voorkeur had
. Gast ging beneden zoeken en kwam even later met mooie 2013 model grand cherokee terug bijna full options.
Hoefden geen pasje of papieren te laten zien, alleen bij uitrijden.
Aangegeven dat grand cherokee heel erg onze voorkeur had

Hoefden geen pasje of papieren te laten zien, alleen bij uitrijden.
Heeft er iemand al na goedkeuring van het tarief (was zeker een kleine week na einde van de error rate?), nog de data van zijn reservering gewijzigd? En de locatie?
Ik heb voor de zekerheid bij Alamo wat boekings opstaan voor 2014 en tot op heden kan ik die nog steeds vlot wijzigen. Maar stiekem vrees ik dat ze die boekings achteraf gaan cancellen na aanpassing.
(Mijn National-boekings kan ik niet meer wijzigen aan dit tarief)
Heeft iemand nog screenshots/bevestigingsmails waarin staat dat de error rate aanvaard wordt?
Ik heb voor de zekerheid bij Alamo wat boekings opstaan voor 2014 en tot op heden kan ik die nog steeds vlot wijzigen. Maar stiekem vrees ik dat ze die boekings achteraf gaan cancellen na aanpassing.
(Mijn National-boekings kan ik niet meer wijzigen aan dit tarief)
Heeft iemand nog screenshots/bevestigingsmails waarin staat dat de error rate aanvaard wordt?
Bedoel je nu je boeking bij Alamo of National?
Heb jij ook de goedkope Alamo boekingen? En die kun jij nog wijzigen?
Of begrijp ik je verkeerd. Ben ook toe aan vakantie
Heb jij ook de goedkope Alamo boekingen? En die kun jij nog wijzigen?
Of begrijp ik je verkeerd. Ben ook toe aan vakantie

Ik had tijdens de error rate (zelf op uitgekomen, sorry Hinko
) zelf verschillende boekings gemaakt voor volgend jaar (wereldreis), zowel op Alamo als op National.
Op National kan ik ze niet meer wijzigen aan het bewuste tarief.
Op Alamo kan ik ze wel nog wijzigen aan het bewuste tarief, maar ik vrees dat ze na wijziging toch m'n boeking zouden cancellen.

Op National kan ik ze niet meer wijzigen aan het bewuste tarief.
Op Alamo kan ik ze wel nog wijzigen aan het bewuste tarief, maar ik vrees dat ze na wijziging toch m'n boeking zouden cancellen.
Ok, duidelijk. Ik kan je niet helpen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1658 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-