Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto gehuurd LV > LV tussen 10.Sep tot 24-Sep
-
- Amerika-ontdekker
auto gehuurd LV > LV tussen 10.Sep tot 24-Sep
hello,
In September gaan wij naar Las Vegas en zullen doorrijden naar LA en dan terug naar LV.
Zojuist deze auto geboekt voor €269,10. Ik denk dat dit standaard prijs is voor deze categorie, wat vinden jullie ervan? Heb telefonisch geboekt en begreep dat alle verzekeringen inbegrepen zijn .
Auto Type: Chevrolet Aveo of gelijkwaardig
Doors: 4
Pickup / return: 10 september and 24 september
* Onbeperkt aantal kilometers ALLE auto groepen
* Verzekering ( - Schadeverzekering - Diefstalverzekering - Aansprakelijkheid aan derden - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) )
* Lokale belastingen
* Luchthaven toeslag
* Premium locatie toeslag
* Binnenlandse veiligheids toeslag
In September gaan wij naar Las Vegas en zullen doorrijden naar LA en dan terug naar LV.
Zojuist deze auto geboekt voor €269,10. Ik denk dat dit standaard prijs is voor deze categorie, wat vinden jullie ervan? Heb telefonisch geboekt en begreep dat alle verzekeringen inbegrepen zijn .
Auto Type: Chevrolet Aveo of gelijkwaardig
Doors: 4
Pickup / return: 10 september and 24 september
* Onbeperkt aantal kilometers ALLE auto groepen
* Verzekering ( - Schadeverzekering - Diefstalverzekering - Aansprakelijkheid aan derden - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) )
* Lokale belastingen
* Luchthaven toeslag
* Premium locatie toeslag
* Binnenlandse veiligheids toeslag
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: auto gehuurd LV > LV tussen 10.Sep tot 24-Sep
En bij welke organisatie heb je geboekt?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Voor 14 dagen, de kleinste auto die er is vind ik het een nette prijs. Was vorig jaar april/mei €330 kwijt voor 19 dagen een fullsize.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Even vergeleken met Alamo.co.uk/brits, die bieden de Chevrolet Spark, ook 4 deurs, aan voor €256.17.
Ik kon de tijden niet invullen omdat deze niet vermeld stonden, maar ik zou voor de zekerheid nog even je gegevens invullen op de veelgenoemde broker sites
Ik kon de tijden niet invullen omdat deze niet vermeld stonden, maar ik zou voor de zekerheid nog even je gegevens invullen op de veelgenoemde broker sites

-
- Amerika-ontdekker
Het is via eautohuur bij dollars..twee jaar terug ook van gehuurd en geen problemen gehad.
Wij kijken naar uit
Wij kijken naar uit

Dan kom ik je misschien nog tegen in LV, ik arriveer 24e 's avonds en vertrek de 26e 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1233 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 4 Reacties