Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's Michigan, Wisconsin en Minnesota

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Foto's Michigan, Wisconsin en Minnesota

Bericht door Petra/VS »

Eindelijk staan ze dan online! Mijn foto's van onze reis half augustus naar de drie bovenstaande staten. Ze zijn hier te bekijken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

MSU bezocht!! :beerchug: woohoo..

Dat komt natuurlijk door je man ;-).
- Mike
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Yep, hij wilde ons zijn dorm laten zien (staat ook van buiten althans in het album). Ik vond het er nogal oud uitzien allemaal, maar de studenten waren er nog niet, dus wie weet is het dan gezelliger binnen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Er zijn ook een hoop nieuwe dorms :) Ben je toevallig nog in de buurt van Grand Haven geweest? Heel mooie pier ook :D Mooie foto's!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Inez
Amerika-newbie

Bericht door Inez »

mooie foto's zeg!! Minneapolis/st paul was mijn eerste trip naar de states. Ik vond het echt helemaal geweldig (nog steeds) En die mall of america zo iets gigantisch had ik in mijn leven nog nooit gezien en ik had al menig winkelcentrum in europa van binnen bekeken! :D
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Je bent duidelijk diep onder de indruk van St. Paul aan het aantal foto's te zien.

Terecht!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Bennogr schreef:Je bent duidelijk diep onder de indruk van St. Paul aan het aantal foto's te zien.

Terecht!
:rockon:
Ik als Michigan fan geef ook vaak genoeg toe dat de twin cities gewoon gaaf zijn. :evil:
Minneapolis/St.Paul , Chicago, Detroit zijn voor mij toch wel de steden om te bezoeken in de midwest. Oh, en natuurlijk Holland en Grand Rapids om als Nederlander eens wat bekende achternamen tegen te komen :roll:
- Mike
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer