Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke fastfood raad jij aan?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Welke fastfood raad jij aan?
Checkers ga ik komende vakantie proberen
evenals White Castle. Ben erg benieuwd!

Onze favoriet qua fastfood was zeker en vast Jack in The Box. Echt lekker en veel groter broodjes dan bij ons.
Als je in Utah komt moet je ook zeker bij Chuck-O-Rama gaan dineren. Grote buffetten met zoveel lekkers dat je niet kan kiezen en dat voor maar 12.99 dollar.
En als restaurant staat bij ons Outback Steakhouse op nummer 1. Zaaaaaalig!!! Vooral de Blooming Onion als voorgerecht. Mmmmmm het water loopt me al in de mond
Als je in Utah komt moet je ook zeker bij Chuck-O-Rama gaan dineren. Grote buffetten met zoveel lekkers dat je niet kan kiezen en dat voor maar 12.99 dollar.
En als restaurant staat bij ons Outback Steakhouse op nummer 1. Zaaaaaalig!!! Vooral de Blooming Onion als voorgerecht. Mmmmmm het water loopt me al in de mond

- girliecathy
- Amerikakenner
Chipotle Mexican grill vinden wij heerlijk
yarrah schreef:Ik ben gek op aziatisch eten en de Panda Expres vonden wij erg lekker en vooral gezond.
Vooral de orange chicken.

wat je hier soms toch leest zeg!
om je een idee te geven
chow mein: 390 cal, 12g fat
fried rice: 450 cal, 14g fat
orange chicken: 500 cal, 27g fat
broccoli beef: 150 cal, 7g fat
27 gram vet per portie; erg gezond ja, die orange chicken van je
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Toch een interessant onderwerp:
Lopend in de Narrows (Zion) hoorden we 2 Nederlandse families in discussie over de beste (en goedkoopste) Fast-Food keten: McD of BKing. Echt waar!Wij schaarden het onder Hollandse knieperigheid, met name omdat bv. Dennys of lokale hamburger-restaurants, voor een beetje meer $, het diner of de lunch een stuk aangenamer maken. Althans in onze ogen
Maar gezien de vele reacties op deze thread, hebben we onszelf blijkbaar tekort gedaan door Fast-Food ketens zoveel mogelijk te mijden (op Subway en 5 Guys na dan, Hmmmm).
Lopend in de Narrows (Zion) hoorden we 2 Nederlandse families in discussie over de beste (en goedkoopste) Fast-Food keten: McD of BKing. Echt waar!Wij schaarden het onder Hollandse knieperigheid, met name omdat bv. Dennys of lokale hamburger-restaurants, voor een beetje meer $, het diner of de lunch een stuk aangenamer maken. Althans in onze ogen

Maar gezien de vele reacties op deze thread, hebben we onszelf blijkbaar tekort gedaan door Fast-Food ketens zoveel mogelijk te mijden (op Subway en 5 Guys na dan, Hmmmm).
1970: Can+VS / 1982: Cal / 1982: Can+VSmidden+FL+VSOost+Can / 1996: LA+Haw+Fiji+NZ+Bali+HK / 1998: Thai+Aus+Bali / 2009: FL / 2010: VAE+Thai / 2011: Curac / 2013: Cal+Ari+Utah+Nev / 2014: Thai / 2016: Bali / 2023: Cal+Ari+Utah+Nev / 2025: NY+New England
Sinds ik een reis door het westen van Amerika heb gemaakt ben ik helemaal fan van de Inn and Out! Wij maakten lange dagen in de auto en zijn behoorlijk vaak gestopt bij een Inn and Out voor een hamburger en frietjes. Veel lekkerder dan de MacDonalds. Alleen jammer dat ze geen ijsjes toe hebben.
En wat helemaal jammer is, is dat ze niet door het hele land zitten. Onze laatste reis was in het zuidoosten en daar zitten ze helaas niet.
De Five Guys is ook erg lekker.
En wat helemaal jammer is, is dat ze niet door het hele land zitten. Onze laatste reis was in het zuidoosten en daar zitten ze helaas niet.
De Five Guys is ook erg lekker.
-
- Amerikafan
debke schreef: En als restaurant staat bij ons Outback Steakhouse op nummer 1. Zaaaaaalig!!! Vooral de Blooming Onion als voorgerecht. Mmmmmm het water loopt me al in de mond
Helemaal mee eens (en met mij mijn man en 3 zoons(13,16 en 18)

- Robbielb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Subway!! Met afstand! Al die hamburgerketens kunnen mij gestolen worden... En als restaurantketen ook Outback!
Vorig jaar bijna geleefd op subway... en 7 kilo lichter thuiskomen na 2 maanden rondreizen he
Dat gaat je met hamburgers niet lukken haha
Vorig jaar bijna geleefd op subway... en 7 kilo lichter thuiskomen na 2 maanden rondreizen he

Dat gaat je met hamburgers niet lukken haha
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mijn favoriet daar is de Steak & Cheese, maar ik denk niet dat ik zou afvallen als ik daar op zou leven 

Reisblog: thisisfraa.be
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het is wel niet van een specifieke keten, maar ik zou een moord plegen voor een originele Philly Cheesesteak.
Crisis ? What Crisis ?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De beste daarvoor, heb hem een paar weken geleden nog gegeten: http://www.jimssteaks.com/
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Lijstje bijgewerkt. Meningen zijn verdeeld over wat fastfood nu previes wel of niet is en of het te eten is. Ik zet het nu een keer op een rij, overiegnsheb ik niet alles erin gezet, ik mis enkele nog... De meesten en de meest genoemde -anders dan de overbekenden- staan er.
Cracker Barrel, Applebees, Arby's, wendy's, Baconater, Nodles &Co, Subway, Johnny Rocket, Jack in the Box, Chili's, Perkins, Ruby Tuesday, Chipotle, Sonic, Panda express, Taco Cabana, Whataburger, nature's Table, Crispers, Panera, Sizzler, Inn 'n Out. Burger, Friendly's, Fibe Guys 'n Fries, Checekers, Nathan, Cosi, Einsteins, Potbelly, Ches Cake Factory, Fuddruckers, Red robin, Jim's Steaks.
Komende zomer willen we een paar andere proberen. Als je ooit in Jackson Hole bent dan bij Gun Barrel Game and Steakhouse waar je een goed stuk Bizon kan eten. Is geen fastfood en niet goedkoop maar het vlees is super.
Cracker Barrel, Applebees, Arby's, wendy's, Baconater, Nodles &Co, Subway, Johnny Rocket, Jack in the Box, Chili's, Perkins, Ruby Tuesday, Chipotle, Sonic, Panda express, Taco Cabana, Whataburger, nature's Table, Crispers, Panera, Sizzler, Inn 'n Out. Burger, Friendly's, Fibe Guys 'n Fries, Checekers, Nathan, Cosi, Einsteins, Potbelly, Ches Cake Factory, Fuddruckers, Red robin, Jim's Steaks.
Komende zomer willen we een paar andere proberen. Als je ooit in Jackson Hole bent dan bij Gun Barrel Game and Steakhouse waar je een goed stuk Bizon kan eten. Is geen fastfood en niet goedkoop maar het vlees is super.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Ik vind Jimmy Johns altijd wel lekker. Heb net een heerlijke no 4 achter mijn kiezen! Lekker brood en mayo!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
mensen,
ik heb er een die op geen van alle lijstjes staat.
ik ben er nog nooit geweest, maar dit jaar zeker wel.
krijgt op Yelp veelal minstens 4 sterretjes.....
Cook Out, voornamelijk zuid oostelijke staten te bewonderen
(iemand ervaringen mee?)
schijnen beroemd te zijn om hun 40 smaken milk shakes, en
dat voor $ 2.19
en verder.....5 guys, Jack in the box, Wendy's (chili)
ik heb er een die op geen van alle lijstjes staat.
ik ben er nog nooit geweest, maar dit jaar zeker wel.
krijgt op Yelp veelal minstens 4 sterretjes.....
Cook Out, voornamelijk zuid oostelijke staten te bewonderen
(iemand ervaringen mee?)
schijnen beroemd te zijn om hun 40 smaken milk shakes, en
dat voor $ 2.19
en verder.....5 guys, Jack in the box, Wendy's (chili)
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tijdens de komende reis naar Las Vegas gaan we de volgende zaken proberen, wat zijn jullie ervaringen hiermee:
Ontbijt:
Hash house a gogo
Lunch:
Villa Fresh Italian Kitchen
Chipotle Mexican Grill
Panda Express
La Creperie
Schlotzskys
Diner:
Jimmy Buffet's Margaritaville
California Pizza Kitchen
Heart Attack Grill
Ontbijt:
Hash house a gogo
Lunch:
Villa Fresh Italian Kitchen
Chipotle Mexican Grill
Panda Express
La Creperie
Schlotzskys
Diner:
Jimmy Buffet's Margaritaville
California Pizza Kitchen
Heart Attack Grill
De Panda Express zou ik vooral overslaan, yuk. Niet lekker en niet gezond (niet dat dat altijd moet, maar dan liever iets anders dan dit).
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Panda Express is anders echt niet zo slecht, hoor, vergeleken met heel veel andere gelegenheden. Er zullen vast en zeker minder goede lokaties zijn, maar er zijn er echt wel bij waar alles vers en lekker is. Net zoals met alle ketens kun je pech hebben.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik heb er inderdaad (op meerdere plekken) niet zulke goede ervaringen mee, en dus vermijd ik het. Aan de andere kant: als ik op een vliegveld moet eten en er is alleen de keus uit fast food met de grote M of vergelijkbaren of de Panda Express dan wordt het toch de laatste.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Een van mijn favorieten is toch ook Chili's, ik denk wel dat dat onder fastfood valt of niet?
Vandaag heb ik wat op mijn blog geschreven over Chili's in Chicago. Dat was mijn eerste ervaring met het restaurant.
Hierna ben ik nog vele malen vaker geweest
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... icago.html
Vandaag heb ik wat op mijn blog geschreven over Chili's in Chicago. Dat was mijn eerste ervaring met het restaurant.
Hierna ben ik nog vele malen vaker geweest

http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... icago.html
Bij Panda Express kun je tenminste groenten krijgen; dat is iets wat bij veel fast food maaltijden ontbreekt. Oke, bij M kun je een salade bestellen, maar - ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen - ik vind ze ronduit vies.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1423 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 16 Reacties