sachasenne schreef:Ha, dat is de reden waarom Harry bijna geen haar meer heeft. De verfstripper

Sorry voor het

sachasenne schreef:Ha, dat is de reden waarom Harry bijna geen haar meer heeft. De verfstripper
Ja wel als je aan de power hangt op de camping, of een camper met generator hebt.Raffie schreef:Maaaaaaaar kan ik ook alles in de camper (RV Roadbear) opladen of is daar niet genoeg kracht/stroom voor ?
Home-DepotNog iemand een tip waar ik een losse stekker voor aan een doos kan kopen ?
Met, deze blijft veel beter in de wandcontactdoos hangen.Moet ik er eentje met of zonder aarde kopen ?
kan, maar als je handig bent koopt je een US stekker bij de Home-depot en zet je die er aan.Of gewoon een stekkerdoos uit NL met een verlengstekker ?
euuh nee en ja, normale huis tuin en keuken aansluitingen zijn er in twee soorten, zonder randaarde (daar dondert de stekker zo uit), met rand-aarde (meest voorkomend) zoals onderstaand.En heeft USA overal dezelfde "gaatjes" in de muur ?
Tijdens rijden heb je alleen 12volt gelijk stroom (uit de accu).Dus als ik aan het rijden ben kan ik niet laden of zeer langzaam of slecht ?
Is dat zo? Nog nooit iets over gehoord. Vraag me ook af wat daar achter zit.Bushmaster schreef:Je kan ook de generator starten onder het rijden, dan heb je gewoon 110 volt in de camper. Dit wordt echter ten strengste afgeraden (geen idee waarom eigenlijk).