De indruk dat kinderen niet echt welkom zijn in Las Vegas hadden wij eerst ook. We zien nu dat daar langzaam verandering in komt. We zijn net terug van een paar dagen in Las Vegas waar we in het Trump Hotel verbleven aan het eind van onze rondreis. Ze doen daar behoorlijk hun best voor families. Heb ook begrepen dat het stadsbestuur meer een familie oord wil maken van Las Vegas. Een Nederlands architecten bureau, ik geloof dat ze 'Milk' heten, is aangetrokken om van de hele Strip een soort autovrije wandelboulevard te maken. Binnen 10 jaar moet de klus geklaard zijn.
Ik kan me voorstellen dat Las Vegas anders is tijdens de periodes van conferenties, waar volwassenen de kans grijpen om even los gaan in het buitenland. In de zomer is het echter best rustig overdag. Daarnaast denk ik dat onze puber dochters niet met ons het nachtleven willen verkennen. Dat doen ze later maar met hun eigen vrienden

. Het leven overdag beviel ons daar wel. Shoppen, shows bekijken, lekker uit eten, zwemmen, zonnen en uitstapjes maken.