Gisteren in Vegas onze standaard SUV met het Hinko tarief opgehaald.
Alles probleemloos verlopen. Er werd gevraagd naar road prot maar helemaal niet opdringerig.
Er stond wel maar 1 standard SUV en dat was de dodge journey. Maar die was OK voor ons en hebben die dus genomen.
Heb noig ene vraagje over de grote Hinko aanbieding
Hebben jullie van te voren al betaald of pas bij afhaling van de auto, ik heb ook een reservering staan maar dus nog niet betaald ervoor.
En vroeg me af of dit nog wat uitmaakt dan.
Denk niet dat het echt wat uitmaakt maar vroeg me dat gewoon af.
Gewoon eens kijken of er ook mensen waren die al van te voren betaald hadden.
En ik haal hem volgende week vrijdag af op Atlanta..
veel plezier dan alvast met je vakantie en je auto, zondag
calypso schreef:Heb noig ene vraagje over de grote Hinko aanbieding
Hebben jullie van te voren al betaald of pas bij afhaling van de auto, ik heb ook een reservering staan maar dus nog niet betaald ervoor.
En vroeg me af of dit nog wat uitmaakt dan.
Pas na afloop wordt de betaling van CC afgehaald (als je direct bij National hebt geboekt)
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Een beetje een late reactie, dat heb je als je bijna direct vanuit je vakantie weer hard aan het werk gaat. Maar wij hebben op 8 juli in San Francisco een Chevy Captiva meegekregen en die op 16 augustus ook daar weer ingeleverd. Kosten: €245!!! We kregen namelijk ook nog €90 korting omdat we geen standard SUV mee hadden (die was niet voorradig).....Bijna gratis gereden dus, vijfeneenhalve week.
Haha....daar ben ik ook al naar op zoek, goedkope tickets! Voor de tweede keer richting Noordwest en/of Canada. Maar of er nog foutjes gemaakt worden door de computersystemen?? Wel bij United Airlines heb ik begrepen, maar dat hoorde ik pas achteraf .....
Hoorde dat ook van United, duurde slechts 2 uur en was voor binnenlands vluchten. Iemand uit Houston, heeft vluchten geboekt naar verschillende staten in de V.S. voor iets van 10$ per vlucht. United gaat de tarieven ook naleven, de man voelt zich alsof hij de lotto gewonnen heeft.
Ook ik heb de auto in Dallas - Fort Worth mee gekregen voor de aangeboden prijs.
Sterker nog, ik had via Expedia geboekt, ik vroeg hoe zit het nu met de 2e rijder (volgens de site $10/dag) maar de dame bij de registratiebalie zei dat het bij de prijs in zat. Wel hebben we toegestemd met $5/dag voor banden verzekering. Geen idee of dit echt iets is, maar heb wel vaak banden stuk gezien op de Amerikaanse wegen dus ik vond het niet echt overbodig klinken.
23 dagen Standard SUV voor $ 245 + $115 voor banden geneuzel: $360 / € 266 is in mijn ogen nog steeds een zeer goede deal!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.