DejaVu schreef:Nederamerikanen schijnen altijd in michelinsterren restaurants te eten. Kom maar op pak de kaart van een doorsnee restaurant in nl en vs. Tel de tax en fooi erbij en er is geen verschil.
Ik woon vlakbij de Duitse grens, ik (en vele andere NLers) ga regelmatig uit eten in Duitsland, de prijzen daar zijn een stuk lager als in NL.
De prijzen in Duitsland kunnen zeker de concurrentie met de VS wel aan denk ik, en je krijgt tenminste goed bier
Dat is grappig ik wilde Duitsland als voorbeeld nemen in die post Duitsland klopt 100% dat heb ik zelfs een keer genoemd geloof ik in een ander topic over eten.
Voor de duidelijkheid, voorbeeld als echt veel goedkoper. Maar ook goedkoop op toeristische plekken. Behalve in de tv toren van Berlijn...
de prijzen in restaurants is elk gebied verschillend.....ik heb in heel wat restaurants langs de gehele oost kust gegeten...en over algemeen is het eten goedkoper in VA/ NC, dan in de meer Toeristische Plaatsen....en dan heb ik het nog niet over NY gehad....schandalig zijn die prijzen daar
dimona schreef: Dat je water gratis is in Nederland, is eerder uitzondering dan regel. Vraag ik om water, dan komen ze bijna altijd met een miniflesje Spa blauw aan zetten.
Dat is niet mijn ervaring. Wij gaan zeer regelmatig uit eten, en krijgen de gevraagde karaf water bijna altijd gratis bij onze maaltijd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.