Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Metro in Washington

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
WeGoToTheUsa
Amerika-ontdekker

Metro in Washington

Bericht door WeGoToTheUsa »

Ik en mijn vriendin zijn 2,5 dagen in Washington.
Zelf liggen we heel centraal, bij Thomas Circle en vroegen wij ons af welke kaart we best kopen.
Zelf gaan we de meeste bekende zaken bezoeken, die voornamelijk op de Nationall Mall liggen.
Ook de Arlington Cemetary lijkt ons interessant bv.

Zou een Smartcard, waar we geld opzetten dan niet het interessantst zijn?
Of lijkt jullie de optie van 35 dollar voor een week pas dan misschien interessanter?

Elke tip is welkom :thumbup:
Alvast bedankt.
hemmie
Amerika-expert

Re: Metro in Washington

Bericht door hemmie »

Wij waren vorig jaar 3,5 dag in DC, wij hebben een smartcard genomen. Dat was puur vanwege het gemak, we liepen ook veel en zouden met losse kaartjes uiteindelijk precies hetzelfde zijn kwijt geweest.
Terug in Texas!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Behalve Arlington Cemetery zou ik inderdaad heel veel lopen. Een Smartrip kaart is echter wel handig en met 2,5 retourtjes heb je de $5 daarvoor eruit (en een leuk souvenir :)). Ik zou geen weekkaart kopen, want voor $35 per persoon kun je heel wat ritjes maken en de kans is groot dat je meer loopt dan de metro neemt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Misschien nog een idee: mocht je fietsen leuk vinden, er zit een Capitol Bikeshare station bij Thomas Circle. Drie dagen lidmaatschap kost $15, je kunt daarmee steeds maximaal 30 minuten fietsen (dus 'van A naar B').
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer