Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vluchten naar Las Vegas via Londen
Vluchten naar Las Vegas via Londen
Hallo,
Ik vroeg me af op welke dagen je via expedia vluchten kunt boeken naar Las Vegas met een overstap in Londen. Ik zie nu alleen maar dat het op de maandag kan.
Kijk ik verkeerd? We willen graag eind januari, begin februari een week naar Las Vegas boeken. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik vroeg me af op welke dagen je via expedia vluchten kunt boeken naar Las Vegas met een overstap in Londen. Ik zie nu alleen maar dat het op de maandag kan.
Kijk ik verkeerd? We willen graag eind januari, begin februari een week naar Las Vegas boeken. Alvast bedankt voor jullie reactie.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vluchten naar Las Vegas via Londen
Hoi Jasper,
Welkom hier op het forum!
Enne...als antwoord op je vraag: ik kan vandaag ook via Expedia een vlucht boeken naar Las Vegas, via Londen. Of bedoel je dat je een reis wilt, met overstap in Londen en dat die alleen zichtbaar zijn op maandagen als reisdagen? Ook dat laatste klopt niet, want als ik zoek op bv een dinsdag, dan zie ik ook overstappen in Londen. Moet dus gewoon kunnen hoor! Wat evt zou kunnen helpen is als airline British Airways te selecteren?
Welkom hier op het forum!
Enne...als antwoord op je vraag: ik kan vandaag ook via Expedia een vlucht boeken naar Las Vegas, via Londen. Of bedoel je dat je een reis wilt, met overstap in Londen en dat die alleen zichtbaar zijn op maandagen als reisdagen? Ook dat laatste klopt niet, want als ik zoek op bv een dinsdag, dan zie ik ook overstappen in Londen. Moet dus gewoon kunnen hoor! Wat evt zou kunnen helpen is als airline British Airways te selecteren?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
BA vliegt non-stop dagelijks van LHR naar Las Vegas en van LGW op zaterdag en maandag. Virgin Atlantic vliegt op zaterdag, maandag, woensdag en donderdag non-stop van LGW naar Las Vegas.
Dit is het winterschema voor aankomend seizoen.
Dit is het winterschema voor aankomend seizoen.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben redelijk nieuw in dit soort dingen. Ik zal het verhaal even uitleggen.
Ik woon tegen de duitse grens aan dus ben aan het kijken bij expedia om via dusseldorf of amsterdan naar las vegas te vliegen. Ik heb iets ervaring met het overstappen in Amerika. Dat gaat allemaal zoooo traag
. Ik heb al een keer een vliegtuig gemist aangezien aangezien er lange rijen stonden bij de customs..
Nu met het gedoe in Syrie zullen de controles alleen maar scherper worden, vandaar dat ik graag via Londen vlieg.
Ik ben bezig een pakketreis samen te stellen vliegtuig/hotel/auto uiteraard moet het niet veel kosten
Als je via Londen vliegt ben je wel wat duurder uit maar die 80 euro neem ik voor lief. Nu was ik aan het kijken op de woensdag donderdag en vrijdag en kon dus geen vlucht vinden die via londen naar Las Vegas ging. Dat leek me wel vreemd vandaar deze vraag. Ik zal nogmaals even kijken. Nogmaals bedankt voor je reactie.
Nieuwelingen hé, ik zal even moeten wennen haha
Ik woon tegen de duitse grens aan dus ben aan het kijken bij expedia om via dusseldorf of amsterdan naar las vegas te vliegen. Ik heb iets ervaring met het overstappen in Amerika. Dat gaat allemaal zoooo traag

Nu met het gedoe in Syrie zullen de controles alleen maar scherper worden, vandaar dat ik graag via Londen vlieg.
Ik ben bezig een pakketreis samen te stellen vliegtuig/hotel/auto uiteraard moet het niet veel kosten

Als je via Londen vliegt ben je wel wat duurder uit maar die 80 euro neem ik voor lief. Nu was ik aan het kijken op de woensdag donderdag en vrijdag en kon dus geen vlucht vinden die via londen naar Las Vegas ging. Dat leek me wel vreemd vandaar deze vraag. Ik zal nogmaals even kijken. Nogmaals bedankt voor je reactie.
Nieuwelingen hé, ik zal even moeten wennen haha
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat klopt, mijn man kon gisteren ruim anderhalf uur aanschuiven op het vreselijke Chicago O'Hare airport. Dat was ook meteen de eindbestemming dus het was niet zo erg, maar moet je dan nog een vlucht halen dan kan het erg krap worden.jaspersc schreef:Nu met het gedoe in Syrie zullen de controles alleen maar scherper worden, vandaar dat ik graag via Londen vlieg.
Wij zweren in ieder geval ook bij vluchten naar Las Vegas via Londen. Heerlijk om rond 14.00 uur uitgerust en aan te komen in Las Vegas en minstens net zo prettig: de vertrektijden in de namiddag/avond zijn ook veel aantrekkelijker dan bij maatschappijen die een tussenstop in Amerika hebben (vaak 's ochtends vroeg rond 07.00 uur vertrek). Zo win je in totaal bijna een hele dag!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1140 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 4 Reacties