Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
RV moturis inleveren, hoelaat vroegste vlucht huis?
RV moturis inleveren, hoelaat vroegste vlucht huis?
Kan iemand mij vertellen hoelaat je op zijn vroegst de eerste vlucht richting huis kunt nemen, wanneer je de ochtend de camper inlevert?
Hoelang vantevoren moet je op het vliegveld zijn?
We gaan uit van terug vanaf LAX.
Hoelang vantevoren moet je op het vliegveld zijn?
We gaan uit van terug vanaf LAX.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: RV moturis inleveren, hoelaat vroegste vlucht huis?
Met welke maatschappij?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Dat ligt helemaal aan hoe je je tickets (hebt ge)boekt.. Ik bedoel of je daar enigszins flexibel in kan zijn.
Of je via een reisorganisatie of zelf direct bij de luchtvaartmaatschappij (hebt ge)boekt.. Of je rechtstreeks naar Nederland vliegt of via een tussenstop in b.v Chicago of Washington.
Je kan deze info vrijwel allemaal vinden op de websites van de betreffende luchtvaartmij..
Of je via een reisorganisatie of zelf direct bij de luchtvaartmaatschappij (hebt ge)boekt.. Of je rechtstreeks naar Nederland vliegt of via een tussenstop in b.v Chicago of Washington.
Je kan deze info vrijwel allemaal vinden op de websites van de betreffende luchtvaartmij..
Never give up!
We willen zelf tickets boeken,en apart de RV en stel deze vraag voordat we daadwerkelijk boeken zodat we niet voor verrassingen, lees stress, komen te staan.
Mijn voorkeur gaat uit naar British Airways.
Mijn voorkeur gaat uit naar British Airways.
Ik zou er op mikken om 3.5 à 4 uur voor de vertrektijd van het vliegtuig bij het camperverhuurbedrijf te staan.
-
- Amerikafan
Ik denk dat je wilt weten hoe laat je met het transferbusje van Moturis naar het vliegveld wordt gebracht. Bij ons vertrok het busje om een uur of 11 en waren we om 12.00 uur op LAX. Als vertrektijd zou ik 14.30 uur aanhouden, dat gaat zeker lukken.
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties! Hier heb ik zeker wat aan!
-
- Amerika-ontdekker
Ook al ongevraagd, zou ik toch een tip kunnen geven die voor ons relaxed werkt. Omdat je eigenlijk nooit weet hoe lang het echt gaat duren met het inleveren van de camper en je afhankelijkheid van vervoer, vinden wij het relaxed om na het inleveren van de camper nog een nacht in een hotel te verblijven. We kiezen dan voor een hotel bij de luchthaven. Vanuit hier is er altijd openbaar vervoer naar de stad. Zo kun je nog een dag de stad bezoeken en heb je geen stress van mogelijke vertraging bij het inleveren van je camper.
Heeft dat busje een vaste vertrektijd dan? Mijn ervaring met Moturis is dat er ofwel een busje is, ofwel dat ze een taxi voor je bellen.De Bakkertjes schreef:Ik denk dat je wilt weten hoe laat je met het transferbusje van Moturis naar het vliegveld wordt gebracht. Bij ons vertrok het busje om een uur of 11 en waren we om 12.00 uur op LAX. Als vertrektijd zou ik 14.30 uur aanhouden, dat gaat zeker lukken.
Saskia
Wij willen na 15.30 uur richting huis vliegen, dan komen we ook in de namiddag /avond thuis en zitten zo, hopelijk, snel weer in het juiste dag-nachtritme. Moturis heeft het over een vliegtijd na 14.00 uur...maar dat leek mij wat krap.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het busje van Moturis wacht tot ze een paar mensen bij elkaar hebben. Wij waren in LA vrij vlot weer weg bij Moturis. Zij willen de mensen ook zo snel mogelijk weghebben want de nieuwe lichting komt er ook aan. Vaak zijn het busjes voor max 8 (2 gezinnen van 4) met bagage. Als je zekerder wilt zijn zou je uit kunnen zoeken of je een taxi kunt regelen.. maar ook dat is lastig misschien gaat het busje wel op tijd dan heb je voo rniks $$ je taxi geregeld.
Wij proberen òf een heel vroege vlucht voor de dag na inleveren te regelen (10:00u) of een vlucht later in de middag(va 17:00 u). Liefst in de avond dan kun je ook 'gelijk' gaan rusten in het vliegtuig. Vaak zijn er meerdere mogelijkheden kwa vluchten. Op vliegwinkel en ook andere kun je als je vluchten van prijzen ziet ook vragen om vluchten op andere tijden met zelfde prijs..
Deze keer doen we het weer anders.. al paar dagen eerder in de stad van vertrek aankomen aldaar een hotel en auto huren voor 3 nachten en dan dus gewoon naar vliegveld als de tijd daar is (in osn geval zo laat mogelijk zodat we nog wat aan de dag hebben).
Onze gegevens van 2010
Inleveren camper bij Moturis; Vanaf Huntington beach is het 46 km rijden ruim een half uur. Rond 10.30 uur inleveren. Rondje LAX, inchecken… vertrek toestel 16.30. We hebben er nog een paar uur zitten wachten.. maar hoe lang weet ik niet meer. We waren wel op tijd bij Moturis (ik schat rond 9 uur) en om 10:30 zijn we klaar we wachten dan nog even op vervoer.
Uit het blog 2010
Wij proberen òf een heel vroege vlucht voor de dag na inleveren te regelen (10:00u) of een vlucht later in de middag(va 17:00 u). Liefst in de avond dan kun je ook 'gelijk' gaan rusten in het vliegtuig. Vaak zijn er meerdere mogelijkheden kwa vluchten. Op vliegwinkel en ook andere kun je als je vluchten van prijzen ziet ook vragen om vluchten op andere tijden met zelfde prijs..
Deze keer doen we het weer anders.. al paar dagen eerder in de stad van vertrek aankomen aldaar een hotel en auto huren voor 3 nachten en dan dus gewoon naar vliegveld als de tijd daar is (in osn geval zo laat mogelijk zodat we nog wat aan de dag hebben).
Onze gegevens van 2010
Inleveren camper bij Moturis; Vanaf Huntington beach is het 46 km rijden ruim een half uur. Rond 10.30 uur inleveren. Rondje LAX, inchecken… vertrek toestel 16.30. We hebben er nog een paar uur zitten wachten.. maar hoe lang weet ik niet meer. We waren wel op tijd bij Moturis (ik schat rond 9 uur) en om 10:30 zijn we klaar we wachten dan nog even op vervoer.
Uit het blog 2010
(..) Vanochtend beginnen we tegen 7 al met inpakken en tussendoor ontbijten we ook nog even. Als iedereen aangekleed is en tanden heeft gepoetst gaat het echte pakken van start. Alle zooi dat meemoet leggen we op bed. Dat blijkt nog best wel veel te zijn. En de koffer die we hebben bijgekocht is dan ook helemaal vol. Daarentegen hebben we wel één stuk handbagage minder , maar weer wel een plastic tas met eten (snoep koek chips enzo) extra, de flesjes met water gevuld, de ijsjes uit de vriezer nog opgegeten, de sap en cruch opgedronken enfin we hebben nog het een en ander weg te werken. Bij moturis de laatste spullen in de tassen en alles buiten zetten. Ik maak de vloer nog even schoon, Jeroen handelt de administratie af en we delen nog wat spullen uit aan mensen die vandaag vertrekken (campingstoeltjes, water, melk, suiker koffie thee enzo). Onze botsing (kleine kras, deuk) wordt niet opgemerkt. Het zit ook een de stalen bumper op dus een bump kan weinig kwaad. En het aantal mijlen dat we moeten bijbetalen valt ook nog mee (ik ben het aantal even kwijt). En dan zitten we daar met onze bagage op straat (achhhh zielig he) we konden ook binnen wachten maar buiten in de schaduw is het lekker. De chauffeur van de heenreis brengt ons ook terug naar LAX bij terminal 2. Daar aangekomen kunnen we gelijk de incheck afwerken en de koffers met labels bij de X-RAY machine zetten. Net een grote wasmachine (kom het er ook schoon uit?). Dan lopen we naar de security, alle spullen af, schoenen uit en armbanden enzo af. Daarna ben je in de wachtruimte bij de gates. Ik dacht dat het een groot gebouw was maar het ziet er anders uit dan ik in mijn geheugen heb zitten. (..)
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
BA vliegt van LA naar Londen nog om 1700 en 1835 uur, dan kom je inderdaad eind van de ochtend, begin van de middag in Londen aan, en dan nog een klein stukje naar Amsterdam..Wij willen na 15.30 uur richting huis vliegen, dan komen we ook in de namiddag /avond thuis
Never give up!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1192 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-