Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft er zonder persoonlijke inventaris van Moturis gereisd?
Wie heeft er zonder persoonlijke inventaris van Moturis gereisd?
Ik weet dat Rob en Annie dit met Roadbear doen, maar wie heeft ervaring met Moturis?
Ik weet dat er dan o.a. een waterslang en rioolslang ontbreekt, hebben jullie die dan gekocht bij Campingworld?
Ik weet dat er dan o.a. een waterslang en rioolslang ontbreekt, hebben jullie die dan gekocht bij Campingworld?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Wie heeft er zonder persoonlijke inventaris van Moturis gereisd?
Slangen e.d. zitten niet in de kit hoor. Hier een overzicht van Moturis:
ADDITIONAL EQUIPMENT HIRE
The following additional items can be hired. Local sales tax applies to all charges.
Standard Vehicle Equipment (included in rental rates)
All vehicles are equipped with the following items:
Water Hose - Sewer Hose - Operator's Manual Campground Guide - Road Atlas - 110v Adapter
- Flash-Light & Batteries - First Aid Kit - Fire Extinguisher
Preparation Fee (included in rental rates)
The Preparation Fee covers - the Standard Kit per Vehicle - first tank of propane - first supply
of toilet chemicals - vehicle outside cleaning
Additional Mileage Charge
USD $0.42 per mile
Baby / Child Seat
USD $39 per rental
Camping Chair
USD $9 per chair
Convenience Kit
$75 per person per rental
PER VEHICLE: - Set of Pots - Frying Pan - BBQ Grille - Mixing Bowl - Coffee Pot - Carving
Knife - Cutting Board - Kitchen tissue - Serving Spoons - Scotch bright - Can/Bottle Opener -
Dust Pan & Brush - Dish Cloth - Waste Basket/Bucket - Clothes Hangers - 2 Tea Towels -
Mixing Utensils - Cork Screw
PER PERSON: - Blanket or Comforter - Pillow & Pillow Case - Set of Sheets - Face Cloth - Hand
Towel - Bath Towel - Dinner Plate - Bread Plate - Cereal Bowl - Cup & Saucer - Glass -
Knife/Fork/Spoon - Tea/Kitchen Towels
GPS Units
USD $10 per day or a maximum charge of $140 per rental
Optional generator use
USD 15.00 per day with unlimited use or USD 3.00 per hour
Mountain Bike Rentals
USD $50 per bike carrier
USD $189 for 2 bikes and one bike carrier
USD $289 for 4 bikes and one bike carrier
We offer mountain bike rentals at all our locations. We have one-size (adult) mountain bikes
available. We offer a 2-bike carrier or a 4-bike carrier with 2 or 4 mountain bikes per carrier.
If customers want to bring their own bikes, carriers can be rented. Bike rentals are also
available with one-way motor home rentals. Please note that in several U.S. States, the use of
helmets is mandatory for bicycle riders. Moturis RV Rental & Camping World does not provide
any helmets for rent. Please request rental bikes at time of booking
Toaster
USD $6 per toaster
ADDITIONAL EQUIPMENT HIRE
The following additional items can be hired. Local sales tax applies to all charges.
Standard Vehicle Equipment (included in rental rates)
All vehicles are equipped with the following items:
Water Hose - Sewer Hose - Operator's Manual Campground Guide - Road Atlas - 110v Adapter
- Flash-Light & Batteries - First Aid Kit - Fire Extinguisher
Preparation Fee (included in rental rates)
The Preparation Fee covers - the Standard Kit per Vehicle - first tank of propane - first supply
of toilet chemicals - vehicle outside cleaning
Additional Mileage Charge
USD $0.42 per mile
Baby / Child Seat
USD $39 per rental
Camping Chair
USD $9 per chair
Convenience Kit
$75 per person per rental
PER VEHICLE: - Set of Pots - Frying Pan - BBQ Grille - Mixing Bowl - Coffee Pot - Carving
Knife - Cutting Board - Kitchen tissue - Serving Spoons - Scotch bright - Can/Bottle Opener -
Dust Pan & Brush - Dish Cloth - Waste Basket/Bucket - Clothes Hangers - 2 Tea Towels -
Mixing Utensils - Cork Screw
PER PERSON: - Blanket or Comforter - Pillow & Pillow Case - Set of Sheets - Face Cloth - Hand
Towel - Bath Towel - Dinner Plate - Bread Plate - Cereal Bowl - Cup & Saucer - Glass -
Knife/Fork/Spoon - Tea/Kitchen Towels
GPS Units
USD $10 per day or a maximum charge of $140 per rental
Optional generator use
USD 15.00 per day with unlimited use or USD 3.00 per hour
Mountain Bike Rentals
USD $50 per bike carrier
USD $189 for 2 bikes and one bike carrier
USD $289 for 4 bikes and one bike carrier
We offer mountain bike rentals at all our locations. We have one-size (adult) mountain bikes
available. We offer a 2-bike carrier or a 4-bike carrier with 2 or 4 mountain bikes per carrier.
If customers want to bring their own bikes, carriers can be rented. Bike rentals are also
available with one-way motor home rentals. Please note that in several U.S. States, the use of
helmets is mandatory for bicycle riders. Moturis RV Rental & Camping World does not provide
any helmets for rent. Please request rental bikes at time of booking
Toaster
USD $6 per toaster
Dan is Travelhome zeker in de war
:
Bij deze verhuurder is het volgende in de persoonlijke inventaris inbegrepen:
•Deken
•Kussen en kussensloop
•Laken
•Gezichtsdoek
•Handdoek
•Bad handdoek
•Diner borden
•Broodplaat
•Kom
•Kopjes en schotels
•Glazen
•Bestek
Bij deze verhuurder is het volgende in de camperinventaris inbegrepen:
•Waterslang
•Riool slang
•Handleiding
•Camping handleiding
•Wegatlas
•Accident kit met camera
•Schroevendraaier
•Brandblusser
•15/30 AMP adapter
•Zaklamp en batterijen
•EHBO-doos
•Voertuig levelers
•Water regulator
•Potten set
•Koekenpan
•BBQ Grill
•Meng kom
•Koffiezetapparaat
•Vleesmes
•Snijplank
•Keukenrol
•Lepels
•Sponzen
•Blik/flesopener
•Handveger- en blik
•Schoteldoek
•Afvalbak
•Kleerhangers
•2 Theedoeken
•Garde
•Kurkentrekker
'
Ik vind 62 euro p.p. x 5 wel veel voor wat je ervoor krijgt...

Bij deze verhuurder is het volgende in de persoonlijke inventaris inbegrepen:
•Deken
•Kussen en kussensloop
•Laken
•Gezichtsdoek
•Handdoek
•Bad handdoek
•Diner borden
•Broodplaat
•Kom
•Kopjes en schotels
•Glazen
•Bestek
Bij deze verhuurder is het volgende in de camperinventaris inbegrepen:
•Waterslang
•Riool slang
•Handleiding
•Camping handleiding
•Wegatlas
•Accident kit met camera
•Schroevendraaier
•Brandblusser
•15/30 AMP adapter
•Zaklamp en batterijen
•EHBO-doos
•Voertuig levelers
•Water regulator
•Potten set
•Koekenpan
•BBQ Grill
•Meng kom
•Koffiezetapparaat
•Vleesmes
•Snijplank
•Keukenrol
•Lepels
•Sponzen
•Blik/flesopener
•Handveger- en blik
•Schoteldoek
•Afvalbak
•Kleerhangers
•2 Theedoeken
•Garde
•Kurkentrekker
'
Ik vind 62 euro p.p. x 5 wel veel voor wat je ervoor krijgt...
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Niet bij R-B maar El Montetoetjero schreef:Ik weet dat Rob en Annie dit met Roadbear doen, maar wie heeft ervaring met Moturis?

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Rob en Annie huren trouwens niet bij Roadbear maar bij Moturis of El Monte. Ik vergeet steeds welke van de twee het is.
Wat zij bijkopen / zelf kopen is de persoonlijke inventaris, zoals pannen, servies, bestek en dat soort zaken. Dat schijnt goedkoper te zijn dan bijhuren, zeker wanneer je naar de dollarstore e.d. Gaat
Wij huren bij Roadbear en om dat we altijd vroeg huren krijgen we de persoonlijk kit voor de helft van de prijs. Dit betekent dat we dus voor 56 euro al deze dingen hebben. Ik denk niet dat we het voor deze prijs kunnen kopen.
Edit: bij El Monte dus
Wat zij bijkopen / zelf kopen is de persoonlijke inventaris, zoals pannen, servies, bestek en dat soort zaken. Dat schijnt goedkoper te zijn dan bijhuren, zeker wanneer je naar de dollarstore e.d. Gaat
Wij huren bij Roadbear en om dat we altijd vroeg huren krijgen we de persoonlijk kit voor de helft van de prijs. Dit betekent dat we dus voor 56 euro al deze dingen hebben. Ik denk niet dat we het voor deze prijs kunnen kopen.
Edit: bij El Monte dus

-
- Amerikafan
Er is een verschil tussen persoonlijk inventaris en camperinventaris. Het camperinventaris is een vast bedrag( afleveringskosten of zoiets), het persoonlijke inventaris is een bedrag per persoon.
Wij hebben bij Moturis gehuurd zonder persoonlijk inventaris en ik meen dat er meer zijn die dat doen. Wij zijn kampeerders dus hadden een groot deel van van het inventaris van thuis meegenomen. Met meerdere personen mag je ook heel wat kilo's meenemen, dus lichtgewicht borden, pannen, glazen e.d hadden we mee. Zelfs goedkope IKEA dekbedden(€5) en overtrekken had ik in vacuüm zakken mee. Kussens en stoeltjes nog bij de Walmart gekocht.
Dit jaar veel overnacht in cabin's en ook weer veel meegenomen, heerlijk je eigen spullen.
Saskia
Wij hebben bij Moturis gehuurd zonder persoonlijk inventaris en ik meen dat er meer zijn die dat doen. Wij zijn kampeerders dus hadden een groot deel van van het inventaris van thuis meegenomen. Met meerdere personen mag je ook heel wat kilo's meenemen, dus lichtgewicht borden, pannen, glazen e.d hadden we mee. Zelfs goedkope IKEA dekbedden(€5) en overtrekken had ik in vacuüm zakken mee. Kussens en stoeltjes nog bij de Walmart gekocht.
Dit jaar veel overnacht in cabin's en ook weer veel meegenomen, heerlijk je eigen spullen.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Saskia..
Bedankt voor je reactie, ik had dit niet zo uit het reisverslag gehaald..super favoriet hier..
Ik vroeg me wel af wat jullie beter bevallen is, camper of auto.
Ik wil ook graag eigen dekens i.v.m. allergiën hier.
Vacuümzakken, heb je dit met of zonder stofzuigerventiel? We hebben die zonder, als proef dit jaar meegenomen, maar die zakken waren niet erg groot.
Rob..Excuses voor de verwarring over jullie verhuurder..
Ko..Bedankt voor je reactie.
Bedankt voor je reactie, ik had dit niet zo uit het reisverslag gehaald..super favoriet hier..

Ik wil ook graag eigen dekens i.v.m. allergiën hier.
Vacuümzakken, heb je dit met of zonder stofzuigerventiel? We hebben die zonder, als proef dit jaar meegenomen, maar die zakken waren niet erg groot.
Rob..Excuses voor de verwarring over jullie verhuurder..
Ko..Bedankt voor je reactie.
-
- Amerikafan
Ik heb vacuüm zakken van Blokker(€3,95) mer stofzuigerventiel. Zonder stofzuiger op de terugweg kan je door middel van oprollen die zakken ook nog aardig plat krijgen. De dekbedden , handdoeken en kussen heb ik trouwens niet mee naar huis genomen.
Zowel de camper als de auto zijn ons heel goed bevallen, er is geen favoriet.In Yellowstone stop je met een auto misschien iets makkelijker als er wildlife te zien is. Grote voordeel van de auto was dat we in het hoogseizoen een stuk goedkoper uit waren. Overnachtingen waren gemiddeld €75,-, auto €35,-(met systeemfoutje van Alamo/brits).
De prijs voor overnachten op een camping kan nog behoorlijk oplopen, dat moet je bij de camperhuur optellen. Nu hadden we een paar keer een hotel + ontbijt via Hotwire voor de prijs van een KOA campingplek.
Saskia
Zowel de camper als de auto zijn ons heel goed bevallen, er is geen favoriet.In Yellowstone stop je met een auto misschien iets makkelijker als er wildlife te zien is. Grote voordeel van de auto was dat we in het hoogseizoen een stuk goedkoper uit waren. Overnachtingen waren gemiddeld €75,-, auto €35,-(met systeemfoutje van Alamo/brits).
De prijs voor overnachten op een camping kan nog behoorlijk oplopen, dat moet je bij de camperhuur optellen. Nu hadden we een paar keer een hotel + ontbijt via Hotwire voor de prijs van een KOA campingplek.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bij de Big Bazar hebben ze regelmatig grote vacuümzakken, wel met stofzuigerventiel.
Ik heb deze vacuümpomp gekocht, heb je geen stofzuiger nodig en werkt perfect.
Ik had wel een losse pomp en heb er toen ook een paar zakken bij gekocht.
Ik heb deze vacuümpomp gekocht, heb je geen stofzuiger nodig en werkt perfect.
Ik had wel een losse pomp en heb er toen ook een paar zakken bij gekocht.
Wij reizen met 4 kinderen en vermijden die KOA campings e.d. altijd. Je moet daar voor iedere persoon moet betalen; voor je het weet ben je meer dan 70 dollar kwijt voor een nachtje slapen. Wij staan zoveel mogelijk in state parks en national parks, meestal iets van 22 dollar voor een full hook up.De Bakkertjes schreef:De prijs voor overnachten op een camping kan nog behoorlijk oplopen, dat moet je bij de camperhuur optellen. Nu hadden we een paar keer een hotel + ontbijt via Hotwire voor de prijs van een KOA campingplek.
Annie, volgens mij volstaat een elec.opblaaspomp die we voor luchtbedden/banden e.d. gebruiken ook wel, maar tot nu toe had ik vacuümzakken waarbij je geen ventiel had.
Saskia, we gaan nu één keer met de camper, roept mijn man al jaren, en daarna zien we wel..ligt eraan, de tijd zal het leren wat de financiën betreft. Yellowstone lijkt mij ook logischer met auto en dan logeren in cabins.
Saskia, we gaan nu één keer met de camper, roept mijn man al jaren, en daarna zien we wel..ligt eraan, de tijd zal het leren wat de financiën betreft. Yellowstone lijkt mij ook logischer met auto en dan logeren in cabins.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat zal waarschijnlijk gaan met zakken die geen ventiel hebben, de zakken met ventiel is het ventiel net zo groot als een stofzuigermond.
Wij hebben het vorig jaar ook geprobeerd met de elec. opblaaspomp voor luchtbedden dit was niet zo'n succes, kreeg het niet goed vacuüm.
Wij hebben het vorig jaar ook geprobeerd met de elec. opblaaspomp voor luchtbedden dit was niet zo'n succes, kreeg het niet goed vacuüm.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht