Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel III

Bericht door PSVwally »

Mlife is gratis ja. En inderdaad dat nummer bellen!
Renaat89
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0
Contacteer:

Bericht door Renaat89 »

Dankje PSVWALLY dat je steeds de moeite neemt om mijn ( domme ) vragen te beantwoorden!!!
Ik heb er iniedergeval iets aan gehad want ben namelijk nogal een leek in dit soort zaken.
Word tijd dat ik maandag het vliegtuig in stap en het op me af laat komen !
debke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door debke »

Wij gaan met z'n vieren naar Las Vegas en wij wilden eigenlijk ook gewoon 1 kamer nemen voor ons 4. Zou je dit dan ook kunnen doen met de awards. Dus 1 kamer boeken met 1 reward en er met 4 in verblijven?
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ja, aangezien je de kamer boekt en niet per persoon. Wel opletten dat je een kamer reserveert waarin 2x 2 queens staan (niet bij alle aangeboden hotelkamers beschikbaar).
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Het boeken van kamers in Las Vegas is niet zoals in de rest van de VS.
Je boekt er niet een kamer en kan er in zitten met zo veel als je wilt, maar je mag met maximaal 2 personen in de kamer.
Voor elke extra persoon betaal je extra.

Dat betekent dat je wel de reward kunt gebruiken voor een kamer, maar dan ook hier voor de 3e en 4e persoon extra zult moeten betalen.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Wij verbleven afgelopen mei in een kamer gereserveerd via MyVegas met 3 personen. Geen probleem en geen bijkomende kosten. Dus dat hoeft niet altijd, US-fanboy.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Renaat89 schreef:Dankje PSVWALLY dat je steeds de moeite neemt om mijn ( domme ) vragen te beantwoorden!!!
Ik heb er iniedergeval iets aan gehad want ben namelijk nogal een leek in dit soort zaken.
Word tijd dat ik maandag het vliegtuig in stap en het op me af laat komen !
Het is allemaal niet zo ingewikkeld zul je wel zien. Ik heb me (en nu nog wel een beetje) vaak vooraf ook wel af zitten vragen of alles wel zo zou gaan als de planning was, of boeking wel aangekomen waren, vliegreis goed ging, autohuur correct was (al heb ik hier altijd wel iets mee wat niet klopt).
Een hele fijne vakantie iig :thumbup:

@Ems2012. Heb je van te voren met het boeken of ter plekke ook aangegeven dat je met 3 man op de kamer verbleef? Ik denk dat je dan of gewoon geluk hebt gehad, of dat ze daar bij MyVegas niet echt naar kijken of dat je per ongeluk illegaal een extra persoon op de kamer hebt gehad. In principe heeft US-Fanboy namelijk gelijk en is Las Vegas de uitzondering op de regel. Vooral bij de grote striphotels. Je kunt bij de meeste hotels overigens wel voor 3 or 4 man op de kamer boeken, maar dan worden de toeslagen er gelijk bijgerekend. Scheelt vaak tussen de 20 en 35 dollar.
debke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door debke »

US-fanboy schreef:Het boeken van kamers in Las Vegas is niet zoals in de rest van de VS.
Je boekt er niet een kamer en kan er in zitten met zo veel als je wilt, maar je mag met maximaal 2 personen in de kamer.
Voor elke extra persoon betaal je extra.

Dat betekent dat je wel de reward kunt gebruiken voor een kamer, maar dan ook hier voor de 3e en 4e persoon extra zult moeten betalen.
Dank je wel Marcel. Heb net gekeken op de site van het hotel en je moet inderdaad 20 dollar per persoon per nacht bijbetalen. Dan kom ik dus in totaal op 120 dollar voor 3 nachten voor 4 personen. Blijft nog een goeie deal :-) niet?
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

PSVwally schreef:@Ems2012. Heb je van te voren met het boeken of ter plekke ook aangegeven dat je met 3 man op de kamer verbleef? Ik denk dat je dan of gewoon geluk hebt gehad, of dat ze daar bij MyVegas niet echt naar kijken of dat je per ongeluk illegaal een extra persoon op de kamer hebt gehad. In principe heeft US-Fanboy namelijk gelijk en is Las Vegas de uitzondering op de regel. Vooral bij de grote striphotels. Je kunt bij de meeste hotels overigens wel voor 3 or 4 man op de kamer boeken, maar dan worden de toeslagen er gelijk bijgerekend. Scheelt vaak tussen de 20 en 35 dollar.
Zowel telefonisch als bij het inchecken aangegeven, in beide gevallen geen extra kosten. :D
moflaa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door moflaa »

Ik lees hier dat je moet uitkijken met accepteren van vrienden op facebook omdat je profiel dan geblokt kan worden.
Kan iemand mij dit uitleggen wanneer dit gebeurt?
frent
Amerikafan

Bericht door frent »

moflaa schreef:Ik lees hier dat je moet uitkijken met accepteren van vrienden op facebook omdat je profiel dan geblokt kan worden.
Kan iemand mij dit uitleggen wanneer dit gebeurt?
Dit is enkel wanneer je veel zelf vrienden toevoegt of je vrienden accepteert en dan zegt dat je ze niet kent via facebook.
Dus vooral mensen u laten toevoegen en zeggen dat je ze kent ;)
moflaa
Amerika-ontdekker

Bericht door moflaa »

oke duidelijk !
Nog misschien een domme vraag je ziet op die speciale facebook pagina's voor vrienden wel eens "No Jail" staan. Kunnen mensen dan ook misbruik maken dat je vrienden met hun bent?
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Als je mensen probeert toe te voegen als vrienden, wordt ze dat gemeld door Facebook en die mensen kunnen dat accepteren of afwijzen.
Als mensen jou afwijzen als vriend, krijg je een waarschuwing en een "standje" van Facebook. Dat betekent dat je eerst 24 uur geen vrienden meer mag toevoegen, als het daarna weer gebeurt een week en daarna nog langer.
Hiet niet kunnen toevoegen van vrienden noemen ze "Facebook Jail".
Wat de mensen dus bedoelen, als ze zetten " No Jail", is dat ze altijd iedereen zullen accepteren als vriend.
moflaa
Amerika-ontdekker

Bericht door moflaa »

Iemand trouwens ervaring met de QR codes in Vegas zelf en de daarbij horende prijzen?
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Gewoon mensen toevoegen met MyVegas in de naam, mijn ervaring is dat zij altijd accepteren, omdat zij zelf ook vrienden nodig hebben voor het spel.

Het valt me op dat het erg lang duurt voordat de kamers van juni 2014 ter beschikking komen.
In de verschillende rewardslijsten online loopt het meestal maar tot en met februari 2014.
Worden de lijsten elke maand bijgesteld met nieuwe data of duurt dat meestal langer?
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

moflaa schreef:Iemand trouwens ervaring met de QR codes in Vegas zelf en de daarbij horende prijzen?
Ja. Meestal win je 1000 chips en een enkele keer wint iemand een buffet oid. Stel je d'r niet teveel van voor.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

We zijn net terug van onze huwelijksreis naar Vegas. We hebben in totaal 6 rewards gebruikt, het ging allemaal soepel. Credits worden netjes op de Mlife pas gezet. We moesten alleen bij de Monte Carlo diner credits bij het redeemen wel direct aangeven in welk restaurant we gingen eten. De overnachtingen bij The Mirage gingen ook vlekkeloos. Bij The Steakhouse was het echt heerlijk eten. Mooie plaatsen bij Zarkana en buffet Aria was ook erg goed. We hebben echt een super tijd gehad. Mede mogelijk gemaakt door MyVegas :thumbup: .
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Onze overnachtingen zijn ook vlekkeloos verlopen. Zelfs voor we de kaart hadden want bij aankomst was de m life desk gesloten.
Bij aria heerlijk buffet gegeten. De KA show, daar hadden we plaatsen op de vijfde rij, mooi in het midden. Vrienden waren mee en die hebben de duurste prijs moeten betalen voor plaatsen naast ons. We hadden wel de premium tickets geredeemd.
Alleen het gebakje in aria bij Jean Phillippe of zoiets, dat had heel wat voeten in de aarde. Het heeft 20 minuten geduurd vooraleer dat rond was aan de kassa :roll:
Groetjes,
Carine
moflaa
Amerika-ontdekker

Bericht door moflaa »

Die Mlife pas kun je die hier in NL al aanvragen of moet dat ter plaatse?
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Lidmaatschap kun je al online aanvragen via http://www.mlife.com, het pasje haal je ter plekke op bij een Mlife desk. Je hebt dan je lidmaaatschapnummer en legitimatie nodig.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer