Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag over hop-on hop-off bussen New York
Vraag over hop-on hop-off bussen New York
Komende vrijdag vertrekken we voor ons tripje naar New York. Het zal de tweede keer worden dat wij daar komen. Vorig jaar zijn mijn vriendin en ik met ons tweeén geweest en toen hebben we veel gelopen (en genoten). Dit jaar gaan mijn ouders en 2 vrienden mee. Zij hebben het allemaal niet zoveel op lopen, maar willen wel veel van de straten zien, dus liever niet met de metro. Mijn idee was om een aantal dagen gebruik te gaan maken van de hop-on hop-off bus. Zo kunnen zij/wij rondkijken en ons ook nog wat verplaatsen door de stad.
Na wat zoeken, blijkt dat je beter je kaartje van tevoren kan reserveren en na wat zoeken kwam ik op deze pagina: http://www.newyork.nl/hop-on-hop-off/index.php
De betreffende pagina verwijst naar http://www.partner.viator.com/nl/8763/t ... UID=domein en daar kwam ik een mogelijkheid tegen om 72 uur gebruik te maken van de hop-on hop-off bus, de nachttoer en daarbij zit ook nog eens de toegang tot Top Of The Rocks (waar we ook weer naartoe willen). Kortom, ideaal voor onze situatie.
Nu schijnt het zo te zijn dat er verschillende bedrijven hop-on hop off bussen rijden in New York. De website van viator.com is niet zo duidelijk over de aanbieder. Heeft iemand enig idee? Niet dat ik dadelijk een busje boek waar 4 man in kan en die maar een keer per dag wat rondrijdt (als de chauffeur niet ziek/moe is)... Je zult net zien dat ik de verkeerde keuze maak. Verder lijkt de aanbieding wel goed...
Na wat zoeken, blijkt dat je beter je kaartje van tevoren kan reserveren en na wat zoeken kwam ik op deze pagina: http://www.newyork.nl/hop-on-hop-off/index.php
De betreffende pagina verwijst naar http://www.partner.viator.com/nl/8763/t ... UID=domein en daar kwam ik een mogelijkheid tegen om 72 uur gebruik te maken van de hop-on hop-off bus, de nachttoer en daarbij zit ook nog eens de toegang tot Top Of The Rocks (waar we ook weer naartoe willen). Kortom, ideaal voor onze situatie.
Nu schijnt het zo te zijn dat er verschillende bedrijven hop-on hop off bussen rijden in New York. De website van viator.com is niet zo duidelijk over de aanbieder. Heeft iemand enig idee? Niet dat ik dadelijk een busje boek waar 4 man in kan en die maar een keer per dag wat rondrijdt (als de chauffeur niet ziek/moe is)... Je zult net zien dat ik de verkeerde keuze maak. Verder lijkt de aanbieding wel goed...
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Vraag over hop-on hop-off bussen New York
Als ik de website wat verder bekijk en de recensies lees, zou je zeggen dat het
Een van de grote 2 is. Dubbeldeks bussen, meerdere per uur vertrekken.
Ziet er op zich goed uit volgens mij.
Het lijkt me sterk dat je besodemietert wordt eigenlijk.....
Als je boekt, zou je dan na je vakantie je ervaring kunnen noteren?
Wij gaan volgend jaar en het lijkt me met onze kinderen van 7 en 9 leuk
Om met die bus door New York heen te rijden....
Een van de grote 2 is. Dubbeldeks bussen, meerdere per uur vertrekken.
Ziet er op zich goed uit volgens mij.
Het lijkt me sterk dat je besodemietert wordt eigenlijk.....
Als je boekt, zou je dan na je vakantie je ervaring kunnen noteren?
Wij gaan volgend jaar en het lijkt me met onze kinderen van 7 en 9 leuk
Om met die bus door New York heen te rijden....
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Amerika-ontdekker
Re: Vraag over hop-on hop-off bussen New York
Wij hebben afgelopen zomer de hop on-hop off bus van City Sights NY ter plekke geboekt. Op elke hoek van de straat in de buurt van Times square staan verkopers van diverse maatschappijen. Wij hebben de "praatjes" van de diverse verkopers aangehoord en de (naar onze mening) beste aanbieding uitgekozen. We hebben tickets voor 3 dagen geboekt en betaalden in totaal ca. $300 voor 4 personen, incl toegangstickets voor Top of the Rock. We hebben de Hop on Hof off overigens als alternatief voor het openbaar vervoer gebruikt. Je komt dan weliswar niet op de snelste manier van A naar B, maar het is goed te doen.
1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2239 Weergaves
-
Laatste bericht door Maartje81
-
- 3 Reacties