Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kiosk Alamo en autokeuze
- JohnS
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Kiosk Alamo en autokeuze
Misschien heb ik niet goed gezocht op deze site en die van Alamo, maar een ding is mij niet duidelijk. Ik heb een auto gehuurd bij Alamo en ook een Insiders accont aangemaakt. Ik zie dat ik online heb ingecheckt en dat ik van de Kiosk gebruik kan maken. Mij is niet duidelijk of ik, als ik eenmaal via de Kiosk een auto heb gekozen, die nog kan wijzigen als ik eenmaal in de garage ben?
Ik weet dat het vaak verstandiger is eerst in de garage te kijken en dan pas naar de balie te gaan, maar misschien kan ik de balie omzeilen door via de Kiosk te kiezen. Als ik dan de auto niet meer kan wijzigen is het misschien raadzaam de balie te kiezen ipv de Kiosk.
Wie heeft hiermee ervaring (bij Alamo) of kan iemand bevestigen of juist niet dat wijziging nog mogelijk is?
Betreft Alamo Tampa airport overigens. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik weet dat het vaak verstandiger is eerst in de garage te kijken en dan pas naar de balie te gaan, maar misschien kan ik de balie omzeilen door via de Kiosk te kiezen. Als ik dan de auto niet meer kan wijzigen is het misschien raadzaam de balie te kiezen ipv de Kiosk.
Wie heeft hiermee ervaring (bij Alamo) of kan iemand bevestigen of juist niet dat wijziging nog mogelijk is?
Betreft Alamo Tampa airport overigens. Alvast bedankt voor jullie reacties!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Kiosk Alamo en autokeuze
Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt een auto geboekt bij Alamo, dan heb je dus al gekozen voor een bepaaalde categorie auto. Bij de kiosk (of bij de balie) kun je dan tegen bijbetaling een grotere auto nemen. Is dat wat je bedoeld?
De kiosk werkt niet altijd. Ik heb meegemaakt dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Je moet sowieso rechtstreeks bij Alamo geboekt hebben om van de kiosk gebruik te maken. Dus niet via een broker.
De kiosk werkt niet altijd. Ik heb meegemaakt dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Je moet sowieso rechtstreeks bij Alamo geboekt hebben om van de kiosk gebruik te maken. Dus niet via een broker.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Ook in de garage kun je je keus nog wijzigen.
Gebruik van de kiosk lukt alleen als je rijbewijs al "geregistreerd" staat.
De kiosk kan je rijbewijs niet lezen
Gebruik van de kiosk lukt alleen als je rijbewijs al "geregistreerd" staat.
De kiosk kan je rijbewijs niet lezen
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- JohnS
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Dank voor jullie reacties. Rijbewijs is geregistreerd en auto is geboekt via Alamo UK. Ja, een categorie heb ik gekozen, maar als het aanbod binnen die categorie niet bevalt zou ik kunnen wijzigen.
Bovendien: Als je de Kiosk gebuikt lijkt het alsof een bepaalde auto wordt toegewezen. Het zou kunnen dat in de garage ook (zelfde categorie) andere auto's staan; vandaar mijn vraag.
Ik begrijp dat ik nog kan wijzigen en dat is wat ik wilde weten. Dank!
Bovendien: Als je de Kiosk gebuikt lijkt het alsof een bepaalde auto wordt toegewezen. Het zou kunnen dat in de garage ook (zelfde categorie) andere auto's staan; vandaar mijn vraag.
Ik begrijp dat ik nog kan wijzigen en dat is wat ik wilde weten. Dank!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 3574 Weergaves
-
Laatste bericht door Minonbos
-
- 2 Reacties