Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht naar Las Vegas met stopover New York
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Vlucht naar Las Vegas met stopover New York
Hoi,
Ik wil in April 2014 een reis gaan maken naar New York/Las vegas.
De bedoeling is om eerst naar New York te vliegen en dan 5 dagen later naar Vegas te vliegen.
Mijn vraag is nu eigenlijk hoe en waar ik het best een ticket kan boeken.
Ik wil in April 2014 een reis gaan maken naar New York/Las vegas.
De bedoeling is om eerst naar New York te vliegen en dan 5 dagen later naar Vegas te vliegen.
Mijn vraag is nu eigenlijk hoe en waar ik het best een ticket kan boeken.
Re: Vlucht naar Las Vegas met stopover New York
Gaan we volgend jaar ook doen.
Op de volgende site kun je dan zoeken.
Ik heb daar al eens eerder gezocht naar deze combo en kwam prijzen van 600/650 euro tegen. Geen idee wat de prijzen nu zijn. (ff snel gekeken, prijzen liggen beduidend hoger op dit moment voor april)
http://www.kayak.com/flights?mc=y
Op de volgende site kun je dan zoeken.
Ik heb daar al eens eerder gezocht naar deze combo en kwam prijzen van 600/650 euro tegen. Geen idee wat de prijzen nu zijn. (ff snel gekeken, prijzen liggen beduidend hoger op dit moment voor april)
http://www.kayak.com/flights?mc=y
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
-
- Amerika-ontdekker
Al de aanbiedingen gaan over het algemeen tot eind maart, zou het kunnen dat in oktober al wel betere aanbiedingen voor April te vinden zijn?
En zijn er bepaalde maatschappijen die stopover tickets via New York aanbieden?
En zijn er bepaalde maatschappijen die stopover tickets via New York aanbieden?
Gewoon wat spelen met de multicity optie. Er zijn niet echt specifiekemaatschappijen die stopovers in New York aanbieden. Wanneer er aanbiedingen komen is niet te zeggen, al heb je begin januari altijd aanbiedingen. Je moet gewoon elke dag speuren naar een prijs die jij goed vindt. En meteen boeken als je die mooie deal aantreft.
-
- Amerika-ontdekker
newark is alleszins een hub van continental/united. De 2 keren dat ik al van hun gebruikt gemaakt heb ik steeds op newark airport ("vlakbij" NY) van vliegtuig gewissels.
-
- Amerika-ontdekker
ik heb inmiddels via WTC travel een offerte gekregen.
16 april Amsterdam - New York
21 april New York - Las Vegas
1 mei Las Vegas-Chicago-Amsterdam
Prijs 720 euro.
Is dit een goede prijs of moet dit eigenlijk nog goedkoper kunnen?
Ook staat er bij de voorwaarden bij dat bij binnenlandse vluchten die niet aansluiten op je intercontinentale vlucht extra betaald moet worden voor bagage, +/- 50USD per koffer. Is dat altijd zo?
16 april Amsterdam - New York
21 april New York - Las Vegas
1 mei Las Vegas-Chicago-Amsterdam
Prijs 720 euro.
Is dit een goede prijs of moet dit eigenlijk nog goedkoper kunnen?
Ook staat er bij de voorwaarden bij dat bij binnenlandse vluchten die niet aansluiten op je intercontinentale vlucht extra betaald moet worden voor bagage, +/- 50USD per koffer. Is dat altijd zo?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op dit moment lijkt het een redelijke prijs, ik vind niet direct iets goedkopers. Het kan natuurlijk zijn dat de prijzen nog dalen. Wij vlogen vorig jaar in mei/juni voor 620 euro naar Denver, en terug vanaf LA, geboekt in januari. Als ik me niet vergis waren de prijzen toen de maand daarvoor ongeveer hetzelfde en liepen ze begin januari op, en daarna was er een "aanbieding".
Je zult voor jezelf de afweging moeten maken of je dit een redelijke prijs vindt, of je moet blijven kijken met het risico dat er niets goedkopers komt en dat je bezig blijft met zoeken.
Ik weet niet hoe flexibel je bent, als je nog wat met de data of vertrekpunt kunt schuiven is er wellicht meer mogelijk.
Als de binnenlandse vlucht met een andere maatschappij is, is de kans groot dat je dan voor de bagage moet betalen. Bij dezelfde maatschappij is dat voor zover ik weet niet zo, ook al heb je een stop over. Wij vlogen in 2011 van LA naar New York en een aantal dagen daarna door naar Amsterdam. Onze dochter, die een retour LA-New York had, moest voor haar vlucht wel betalen voor de bagage en wij niet.
Kijk met welke maatschappijen je vliegt en kijk op hun site wat de voorwaarden/kosten voor de ruimbagage zijn.
Marianne
Je zult voor jezelf de afweging moeten maken of je dit een redelijke prijs vindt, of je moet blijven kijken met het risico dat er niets goedkopers komt en dat je bezig blijft met zoeken.
Ik weet niet hoe flexibel je bent, als je nog wat met de data of vertrekpunt kunt schuiven is er wellicht meer mogelijk.
Als de binnenlandse vlucht met een andere maatschappij is, is de kans groot dat je dan voor de bagage moet betalen. Bij dezelfde maatschappij is dat voor zover ik weet niet zo, ook al heb je een stop over. Wij vlogen in 2011 van LA naar New York en een aantal dagen daarna door naar Amsterdam. Onze dochter, die een retour LA-New York had, moest voor haar vlucht wel betalen voor de bagage en wij niet.
Kijk met welke maatschappijen je vliegt en kijk op hun site wat de voorwaarden/kosten voor de ruimbagage zijn.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht