Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reisgeno(o)t(en) naar VS gezocht!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
kjiemie
Amerika-ontdekker

reisgeno(o)t(en) naar VS gezocht!

Bericht door kjiemie »

Hallo

ik zou in 2014 graag een reis maken naar de VS (2 tot 4 weken)
Uit mijn vriendenkring kan/wil er niemand mee, en om alleen te gaan, vind ik een beetje sneu, in gezelschap vind ik het toch altijd iets leuker.

Ik zat te denken om een groepsreis te doen via een organisatie maar bij de organisaties waar ik keek (joker, djoser,...) is het aanbod beperkt en ook redelijk prijzig vind ik.
Je hangt dan ook vast aan een voorbereid programma dat je moet volgen...

Zijn er mensen die ook met dit plan zitten, en niet alleen willen gaan? Dan kunnen we met meerdere personen gaan en dit zelfstandig organiseren, zonder organisatie?
Misschien kunnen we hierover dan eens brainstormen en wie weet klikt het en kunnen we samen gaan?

Naar plaats toe, heb ik geen specifieke voorkeur, ik wil veel dingen zien, Oosten, Westen, ... dus dat staat nog allemaal open.
Edit: lichte voorkeur voor zuidwesten maar ik wil ook andere dingen graag zien:)
Laatst gewijzigd door kjiemie op 19 sep 2013, 10:21, 3 keer totaal gewijzigd.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: (groeps)reis naar VS? Of zelfstandig?

Bericht door Njit »

Er zijn al veel topics volgeschreven over dit onderwerp. Zie http://forum.allesamerika.com/search_go ... groepsreis
En er is zelfs een aparte pagina aan gewijd op AllesAmerika.com: http://www.allesamerika.com/groepsreizen-amerika.html
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: reisgeno(o)t(en) naar VS gezocht!

Bericht door US-fanboy »

Alex zocht iemand om een reis mee te maken, maar kon niemand vinden.
Misschien kun je 'm een PB sturen.
Zie hier
Noppe77
Amerika-newbie

Re: reisgeno(o)t(en) naar VS gezocht!

Bericht door Noppe77 »

Ik ben ook van plan om in 2014 (of 2015) mijn eerste USA-trip te maken (a USA-virgin dus :lol: ) en voorlopig ook niemand gevonden die me daarin wat wil vergezellen. En aangezien op je eentje naar ginder trekken - zeker voor de eerste keer - nu ook niet alles is, heb ik eventueel wel interesse :wink: .

Stuur gerust een PB met wat je graag zou willen zien, wie je bent, enz .... :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer