Tijdstip is idd minder belangrijk, maar als je echt uren later aan dreigt te komen, zou ik toch even bellen of een mailtje sturen, zodat je zeker weet dat je boeking niet uit het systeem raakt.Negen van de tien keer niet nodig, maar die ene keer spaart het je een hoop gezeur uit.BeeJee78 schreef:Oke, een dag later is misschien iets anders voor sommige verhuurbedrijven, maar het tijdstip maakt echt niets uit (behalve als je veel te vroeg bent)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen Houston in 2 uur genoeg?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Overstappen Houston in 2 uur genoeg?
Kom net terug, maar van dat kleine en chaotische is niks meer te merken. Wij kwamen in een MEGA hal terecht, waar helaas wel heel veel mensen stonden.PSVwally schreef:Dat vond ik ook. Ik denk dat 2u of 1.45u voldoende is hoor. Maar vooral de ruimte van de security check voordat je zeg maar vertrekruimtes van de vervolgvlucht binnenkomt is echt drama. Rijen die om allerlei hoekjes gaan en door allerlei zaaltjes en dan weer vlak bij de ingang uitkomen bij de xray poortjes waar ook de andere rijen weer samenkomen om door dezelfde poortjes te gaan. Een efteling-wachtrij is met al die opgeschoten jeugd minder chaotisch vond ik.
Daardoor (en door 3 kwartier vertraging op schiphol hebben we toch de aansluiting gemist). Maar bij de kofferband stond al iemand met de nieuwe tickets te wachten, met excuses voor de vertraging. Dat is op zich wel goed geregeld dus.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heb je het nou over de immigrations hal waar je zeg maar toegelaten word, of de hal waar je opnieuw je schoenen uit moet doen, riem af en door de scan?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik was op Houston 7 sept jl binnen 30 minuten door alle controles heen en ik zat ook nog eens achteraan in het vliegtuig. Soms zit het mee, soms tegen.
Euhm.. hellup.. ik heb een iets afwijkende situatie: ik heb ook maar twee uur overstaptijd in Houston, maar... ik heb bij Ebookers geboekt en de vlucht naar Houston is met Lufthansa en vanuit Houston naar Tampa is het United... stel dat ik echt serieus vertraging heb op deel 1 en dus de aansluiting mis... gaat United dan zeggen: jammer voor je, je hebt deel 1 niet met ons gevlogen dus we regelen niks? Of...?
Zolang die reis op 1 ticket is geboekt hoef jij je geen zorgen te maken bij eventuele vertraging. United gaat je dan gewoon op de volgende vlucht zetten mocht je de aansluiting missen.
Ik begrijp helaas niet wat je bedoelt met 'op 1 ticket is geboekt'. Ik vermoed/neem aan dat het gewoon twee losse dingen zijn die door Ebookers aan elkaar zijn geknoopt puur op basis van vluchttijden?
Heb je die 2 reizen samen geboekt in 1 boeking?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Lufthansa en United zijn beiden lid van de Star Alliance. Je hebt waarschijnlijk een ticket wat bij de ene geboekt is en gedeeltelijk door de andere maatschappij wordt uitgevoerd.
Zolang je niet twee tickets hebt geboekt is er niets aan de hand.
Zolang je niet twee tickets hebt geboekt is er niets aan de hand.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Lufthansa en United zitten samen in de staralliance de vluchten zullen waarschijnlijk zowel een Lufthansa als United nummer hebben, twee uur zal trouwens voldoende zijn om je volgende vlucht te halen.
Mocht dat niet lukken dan zal United je op de eerst volgende vlucht zetten waar stoelen op vrij zijn
Mocht dat niet lukken dan zal United je op de eerst volgende vlucht zetten waar stoelen op vrij zijn
- bedeve
- Amerika-expert
Aannames zijn dodelijk in de communicatie.locuta schreef:Ik vermoed/neem aan dat het gewoon twee losse dingen zijn die door Ebookers aan elkaar zijn geknoopt puur op basis van vluchttijden?
Het zijn niet twee afzonderlijke door eBookers aan elkaar geknoopte vluchten.
Lufthansa en United hebben een codesharing.
Log maar eens in bij http://www.united.com met je naam/ticketnr.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Helemaal top!! Klinkt goed... dank allen voor de info. Ik heb er vertrouwen in nu. 

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Grote kans dat je helemaal nooit een Lufthansa toestel ziet, maar alles met United vliegt.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zou heel goed kunnen, voor onze trip volgend voorjaar staan er ook LH vluchtnummers op de terug vluchten maar daar staat nu al bij dat ze door United gevlogen worden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1007 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi
-
- 14 Reacties