Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
priceline hotel clearwater beach
priceline hotel clearwater beach
Wie heeft er ervaring met het bieden op hotels in Clearwater beach?
Wanneer ik kijk bij de hotels zie ik dat Hilton ( welke op zoover en tripadvisor toch een aantal negatieve recensies krijgt over b.v. de kamers, schoonmaak e.d.) 3,5 sterren krijgt.
Maar kijk ik bij express deals bij 4* hotels, zie ik dat Hilton hier bij staat.
Wanneer ik zou bieden op 4* hotels, zou het dan ook de kans zijn dat je in het Hilton komt? Of wordt het automatisch het Hilton als je biedt onder een bepaald bedrag en een van de anderen als je hoger biedt dan dit bedrag? De 4* hotels zijn ons te duur, maar wanneer we via priceline een goede deal kunnen binnenslepen is het natuurlijk mooi meegenomen...
En wie heeft ervaring met de prijs waarmee je het beste kunt bieden, waarbij je kans hebt dat je het hotel ( 4*) wint. Ik neem aan dat je hier ook het aantal nachten in kunt geven, als je b.v. 2 nachten wit boeken?
Zie je meteen wanneer je gaat bieden of er nog b.v. tax bijkomt?
Ik lees op oudere forums dat aanmelden een probleem kan geven i.v.m. adres/ telefoonnummer in Nederland... Hoe doen jullie dit? Bij fictief adres opgeven van Amerika verder geen problemen bij het hotel zelf of later met Priceline?
Wanneer ik kijk bij de hotels zie ik dat Hilton ( welke op zoover en tripadvisor toch een aantal negatieve recensies krijgt over b.v. de kamers, schoonmaak e.d.) 3,5 sterren krijgt.
Maar kijk ik bij express deals bij 4* hotels, zie ik dat Hilton hier bij staat.
Wanneer ik zou bieden op 4* hotels, zou het dan ook de kans zijn dat je in het Hilton komt? Of wordt het automatisch het Hilton als je biedt onder een bepaald bedrag en een van de anderen als je hoger biedt dan dit bedrag? De 4* hotels zijn ons te duur, maar wanneer we via priceline een goede deal kunnen binnenslepen is het natuurlijk mooi meegenomen...
En wie heeft ervaring met de prijs waarmee je het beste kunt bieden, waarbij je kans hebt dat je het hotel ( 4*) wint. Ik neem aan dat je hier ook het aantal nachten in kunt geven, als je b.v. 2 nachten wit boeken?
Zie je meteen wanneer je gaat bieden of er nog b.v. tax bijkomt?
Ik lees op oudere forums dat aanmelden een probleem kan geven i.v.m. adres/ telefoonnummer in Nederland... Hoe doen jullie dit? Bij fictief adres opgeven van Amerika verder geen problemen bij het hotel zelf of later met Priceline?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: priceline hotel clearwater beach
Er is een apart topic voor vragen over Priceline. Misschien haal je daar nog info uit.
Je ziet de tax niet gelijk met bieden volgens mij. Maar je kunt er vanuit gaan dat er nog tax bij komt.
Heb je al op sites als betterbidding en biddingtraveler gekeken?
Je ziet de tax niet gelijk met bieden volgens mij. Maar je kunt er vanuit gaan dat er nog tax bij komt.
Heb je al op sites als betterbidding en biddingtraveler gekeken?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Hier kwam ik via google nog terecht ( zijn al oudere berichten dus kan het hier op de eerste pagina' s niet meer vinden).
Maar hier geen antwoord gevonden op mijn vraag over Priceline Clearwater beach.
Begreep dat Priceline de hoogste kortingen had? Of het goedkoopst een mooi hotel kunt winnen.
Betterbidding en beddingtraveler kan ik ook nog op kijken i.d.d.
Wat is het voordeel t.o.v. Priceline?
Maar hier geen antwoord gevonden op mijn vraag over Priceline Clearwater beach.
Begreep dat Priceline de hoogste kortingen had? Of het goedkoopst een mooi hotel kunt winnen.
Betterbidding en beddingtraveler kan ik ook nog op kijken i.d.d.
Wat is het voordeel t.o.v. Priceline?
Zoals al gezegd is, lees eerst dit topic even door. Staat een hele uitgebreide uitleg over het gebruik van Priceline en Hotwire. Wanneer je dan nog vragen hebt, kun je die ook het beste daar stellen.
Sites als Betterbidding helpen je met Priceline & Hotwite.
Sites als Betterbidding helpen je met Priceline & Hotwite.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben dit jaar via Priceline het Hilton 'gewonnen' in Clearwater, het wordt inderdaad aangeboden in de categorie van 4 sterren. Persoonlijk vonden wij het geen 4-sterren waard. Hebben ook veel moeite moeten doen om een kingsize bed te krijgen (maar dat is het risico van priceline). Het strand is wel heerlijk en als je alleen overnacht in het hotel is het een prima optie.
Bij priceline wordt wel gesproken over een Resort Fee, maar deze is optioneel als je via een derde (priceline) boekt. Ook het parkeren was goedkoper ($7,50 per nacht). Wij betaalden 131 dollar per nacht (ex tax) in september, geen megadeal maar goedkoper dan de rest.
Bij priceline wordt wel gesproken over een Resort Fee, maar deze is optioneel als je via een derde (priceline) boekt. Ook het parkeren was goedkoper ($7,50 per nacht). Wij betaalden 131 dollar per nacht (ex tax) in september, geen megadeal maar goedkoper dan de rest.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht