OK, waar begin ik. Wij waren vorig jaar ook in New York, van 27 december tot en met 5 januari. Hierna vlogen we door naar Seattle. New York in deze periode is echt prachtig. Wij verbleven eveneens in Flushing YMCA, je reist eventjes naar Manhattan, maar zo zie je ook nog eens wat van buiten Manhattan
Ik denk dat je inderdaad erg laat bent met het boeken. Wij hadden vorig jaar al in juli geboekt. Wij betaalden toen 27,50 dollar pppn. Het hostel is erg schoon, ruime kamers (als je het treft) en goed bereikbaar. Een nacht zijn we naar het Westside Inn geweest, aan de westzijde van Central Park, maar dit raad ik dus echt iedereen af. Dit was echter noodzakelijk omdat we enkele dagen bij moesten boeken en 1 nacht niet beschikbaar was in Flushing YMCA.
Times Square op oudjaarsavond is schitterend. Erg sfeervol. Wij stonden vorig jaar bij het Pontiac Garage podium (voor de kenners) en hadden goed zicht op alles wat er gebeurde. Wij stonden vrij ruim en niet op een kluitje. Als we de kans krijgen, gaan we zeker nog een keertje terug, hopelijk ooit met kinderen.
Voor de rest is er veel moois te doen in New York rond deze tijd van het jaar. Mocht je een gedetailleerd reisverslag willen, stuur dan even een mail of message, dan komt dat wel goed. Tot voor kort stonden ze op onze website, maar met overstap naar een andere provider is deze ook helaas verdwenen.