Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
OAD failliet afwachten of we naar NY gaan
OAD failliet afwachten of we naar NY gaan
Wat een triest nieuws over het faillisement van OAD. Erg vervelend voor alle medewerkers. Maar toch ook een beetje voor ons. 10 x per dag kijken op de site van SGR om te zien of er al meer duidelijkheid is. Ik hoop toch zo dat onze reis toch uitgevoerd zal worden.
Wie zit er nog meer in dit schuitje?
Wie zit er nog meer in dit schuitje?
- bedeve
- Amerika-expert
Re: OAD failliet afwachten of we naar NY gaan
Het zal financieel allemaal wel goed komen.
Maar ja , het gaat ook over je vakantie gevoel.
Wat veel mensen nog steeds veilig willen stellen door te boeken bij een reisbureau.
Ik hoop voor jullie dat het financiele deel zo snel geregeld is dat jullie vakantie gevoel er niet onder lijdt.
En als die rust er is; kijk hier dan rond hoe je je gedroomde Amerika vakantie zelf kunt samenstellen.
En daarmee veel geld uitspaart.
Maar ja , het gaat ook over je vakantie gevoel.
Wat veel mensen nog steeds veilig willen stellen door te boeken bij een reisbureau.
Ik hoop voor jullie dat het financiele deel zo snel geregeld is dat jullie vakantie gevoel er niet onder lijdt.
En als die rust er is; kijk hier dan rond hoe je je gedroomde Amerika vakantie zelf kunt samenstellen.
En daarmee veel geld uitspaart.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wij hebben ook (onze huwelijksreis) geboekt (eind juni al en alles half augustus betaald) en Oad heeft de vlucht en alle tussenliggende hotels geboekt voor onze autorondreis in zuid west amerika over anderhalve week. Wij zitten ook nog in onzekerheid of het allemaal doorgaat
Die hotels komen wel goed maar als die vluchten maar betaald zijn..
Het geld weet ik wel dat we ons geen zorgen hoeven te maken maar wij willen gewoon die reis maken, het is voor ons voorlopig de laatste kans om te doen..

Het geld weet ik wel dat we ons geen zorgen hoeven te maken maar wij willen gewoon die reis maken, het is voor ons voorlopig de laatste kans om te doen..
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ik lees net dat ALLE reizen/vluchten van OAD vanaf nu zijn komen te vervallen..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2192 ... zen__.html
Aangezien jullie betalingen onder het SGR gedekt zijn zou ik snel een alternatief gaan zoeken, voor zover mogelijk uiteraard.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2192 ... zen__.html
Aangezien jullie betalingen onder het SGR gedekt zijn zou ik snel een alternatief gaan zoeken, voor zover mogelijk uiteraard.
Never give up!
Inderdaad helaas alles geannuleerd. De afhandeling van de uitbetaling zal enige tijd op zich laten wachten. Minimaal 6 weken. Kan het mij voorstellen aangezien dit zich nog nooit heeft voor gedaan dat er zo'n grote touroperator failliet is gegaan. Helaas voor ons dus geen New York in oktober. Zodra de uitbetaling is gedaan gaan we opzoek naar een alternatieve reisdatum.
Blijft toch het meest vervelende voor alle mensen die zonder werk komen te zitten.
Jeetje Nova, ik ben hele benieuwd hoe het voor jullie af gaat lopen. Volgens ons reisburo is alles geannuleerd.......
Blijft toch het meest vervelende voor alle mensen die zonder werk komen te zitten.
Jeetje Nova, ik ben hele benieuwd hoe het voor jullie af gaat lopen. Volgens ons reisburo is alles geannuleerd.......
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij gaan in mei 3 weken een rondreis doen in Zuid West Amerika en wij hebben alleen onze tickets geboekt via OAD. Wij hebben deze tickets al maar ze geven aan dat alles geannuleerd is. Maar nu staat er dat losse tickets niet vergoed worden door SGR. Of kunnen we gewoon gaan met deze tickets, zowel OAD als SGR zijn niet te bereiken..
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2014 Zuid West VS http://jeremydeinum.wordpress.com
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
- Dbacks
- Amerikafan
Volgens mij is het zo dat als je tickets al geprint (of e-tickets verstuurd) zijn je ze gewoon kan gebruiken. Vliegtuigmaatschappijen doen dat pas nadat ze betaald zijn.
Als je alleen een bevestiging hebt van de tickets dan wordt het moeilijk want losse tickets zijn inderdaad niet verzekerd via het SGR en dan ben jij je betaling kwijt.
Als je alleen een bevestiging hebt van de tickets dan wordt het moeilijk want losse tickets zijn inderdaad niet verzekerd via het SGR en dan ben jij je betaling kwijt.
Never give up!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie, ik heb de tickets wel al dus ik hoop dat ze geldig zijn..
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
- Dbacks
- Amerikafan
Je kan natuurlijk ook even met jouw vliegmaatschappij bellen om het zeker te weten, maar ik denk je gewoon goed zit.
Never give up!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Met de boekingscode zou je op de site van de luchtvaartmaatschappij via "manage my booking" o.i.d. een en ander kunnen controleren.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Als de tickets meteen uitgegeven zijn na je betaling dan heb je ook een eticketnummer. Dan heeft de maatschappij haar geld al ontvangen en blijven de tickets geldig, je zou dan ook moeten kunnen inloggen op de site van de vliegmaatschappij. Voor de zekerheid zou ik rechtstreeks even contact opnemen met de vliegmaatschappij, dan weet je het meteen zeker.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik heb united airlines gebeld en ze zeiden inderdaad dat de tickets nog gewoon geldig zijn! Bedankt voor de reacties
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
als het goed is gaat onze reis wel door. wij kregen op de dag van het faillissement onze reisdocumenten in de bus (lucky us). onze grootste zorg was dat onze vluchten (delta airlines en klm) niet meer door zouden gaan. We hebben wel etickets en volgens ons reisbureau vakantie xperts zou dat geen problemen moeten opleveren.
Verder hebben we voor onze rondreis ongeveer 7 tussenliggende hotels via oad. Ons reisbureau is nu aan het uitzoeken of dat nog doorgaat en dat ze anders in ieder geval onze kamers niet vergeven. Maar dat kost wel tijd, ze zeiden dat je rustig op 2 uur wachttijd kunt rekenen momenteel. En als we daar alsnog moeten betalen, kunnen we dat via sgr terugvorderen dus dat is t probleem gelukkig niet. En anders maar een goedkoop motel, desnoods slapen we in de auto haha. Voor ons is dit geen reisje naar giethoorn ofzo maar een once in a lifetime kans..
Ik hoop dat we snel uitsluitsel krijgen (ook voor alle andere gedupeerden en de oad mensen), maar het ziet er in ieder geval positief uit wat onze vluchten betreft dankzij net op tijd ontvangen etickets! maar durf door alles nog niet te juichen.
Verder hebben we voor onze rondreis ongeveer 7 tussenliggende hotels via oad. Ons reisbureau is nu aan het uitzoeken of dat nog doorgaat en dat ze anders in ieder geval onze kamers niet vergeven. Maar dat kost wel tijd, ze zeiden dat je rustig op 2 uur wachttijd kunt rekenen momenteel. En als we daar alsnog moeten betalen, kunnen we dat via sgr terugvorderen dus dat is t probleem gelukkig niet. En anders maar een goedkoop motel, desnoods slapen we in de auto haha. Voor ons is dit geen reisje naar giethoorn ofzo maar een once in a lifetime kans..
Ik hoop dat we snel uitsluitsel krijgen (ook voor alle andere gedupeerden en de oad mensen), maar het ziet er in ieder geval positief uit wat onze vluchten betreft dankzij net op tijd ontvangen etickets! maar durf door alles nog niet te juichen.
- Dbacks
- Amerikafan
Heel fijn! Alvast toch nog een hele goede vakantie 

Never give up!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
nova1 schreef:als het goed is gaat onze reis wel door. --knip-- maar durf door alles nog niet te juichen.
Mooi dat jullie reis, ook al durft nova1 nog niet te juichen, gewoon door kan gaan.jdeinum schreef:Ik heb united airlines gebeld en ze zeiden inderdaad dat de tickets nog gewoon geldig zijn! Bedankt voor de reacties
Ik wens jullie een heel fijne vakantie.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Ook wij zijn er via een omweg achter gekomen dat onze tickets al geticketed waren en oo wij kunnen dus toch weg. Wel bet hotel opnieuw moeten boeken maar de kosten krijgen we vergoed!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2653 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties