We vertrekken eind oktober richting Orlando. En ik zie dat de mensen toch aanraden eens ksc te bezoeken. Heeft er iemand meer info over? Prijzen enz. en hoeveel tijd neemt het in beslag?
We doen ook 1 of 2 parken en 1 waterpark. Wij zijn er maar 1 weekje Kun je ook alleen s'avonds het Halloween gebeuren kiezen, want we hebben Magic Kingdom en Universal al gedaan 2 jaar geleden. En we zouden dan voor ander park kiezen...maar zoals ik begrijp vindt Halloween vooral plaats in voorgenoemde parken. Moet je dan ander ticket kopen? Grtz
Ik heb helaas mn Blog over Florida nooit echt afgemaakt. Het kost vanuit Orlando een uur tot 1.5 uur om er te komen. Ik was er in het naseizoen en het was toen niet erg druk. Alleen bij de simulator 15m moeten wachten. Vooral het apollo saturn V gedeelte vond ik erg indrukwekkend. Doordat er een shuttle op het platform stond voor vertrek kon ik niet in de buurt van het platform zelf en het Vehicle assembly building komen. Ik weet niet of dat normaal wel kan. Het heeft mij ongeveer een uur of 4 bezig gehouden.
Nancyke schreef:We vertrekken eind oktober richting Orlando. En ik zie dat de mensen toch aanraden eens ksc te bezoeken. Heeft er iemand meer info over? Prijzen enz. en hoeveel tijd neemt het in beslag?
Included in admission start at 10 am and depart continuously every 15 minutes.
The last tour daily departs at 2:30 pm. These tours are approximately 2 hours in length.
Nancyke schreef:Kun je ook alleen s'avonds het Halloween gebeuren kiezen, want we hebben Magic Kingdom en Universal al gedaan 2 jaar geleden. En we zouden dan voor ander park kiezen...maar zoals ik begrijp vindt Halloween vooral plaats in voorgenoemde parken. Moet je dan ander ticket kopen? Grtz
het zijn sowieso losse events waar je een apart tickets voor nodig hebt:
Vorig jaar naar KSC geweest. Wij vonden het een niet te missen 'attractie'. Even totaal iets anders dan de pretparken. Wij zijn er de hele dag geweest. Misschien dat alles ook iets langzamer ging door de enorme warmte. We hebben alleen even moeten wachten op de bus die je naar twee punten brengt (even vergeten hoe t allemaal heet )
Voor de ruimte bij de Apollo raket en de geschiedenis rondom de eerste maanlanding vonden wij erg indrukwekkend.
Voor ons was het een uurtje rijden vanuit Orlando.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Wij zijn ook naar KSC geweest. Vond ik wel eens de moeite, zijn er wel maar een halve dag gebleven. Attractie mmer gericht op de kinderen hebben we dan ook overgeslagen
Wij zijn afgelopen maand geweest op een vrijdag. Wat gaaf zeg!
Entreeprijs is 50$ daar zit een algemene tour bij. Voor 25$ extra p.p is er een extra tour bij te boeken, je kunt kiezen uit 4 verschillende.
Wij hebben de Then and Now tour erbij geboekt. Daarmee ga je naar het militaire gedeelte van het gebied waar je een museum bezoekt en diverse launch pads. Super tof en indrukwekkend.
Wij waren met 4 deelnemers en hadden dus bijna een prive tour met chauffeur en gids.
Die hebben ons uiteindelijk bij Apollo V afgezet en vanaf daar kan je weer met de bus richting het Centre waar je afgezet wordt bij het Atlantis gebouw.
Ik vind het zeker een aanrader en een extra tour ook echt het geld waard.
2,5 jaar geleden geweest konden overal komen omdat er een lancering stond gepland volgend jaar gaan we weer naar Florida en dan staat het zeker weer op de to do lijst was zeer indrukwekkend
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.