Rechtstreeks bij KLMbutterfly schreef: Waar heb je deze tickets gevonden? Wij zijn ook nog op zoek.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Deze actie met overstappen in Londen op verschillende vliegvelden is nu ook te krijgen voor vertrek op 18 juli. Ik twijfel toch wel erg. Wij wonen dichtbij Schiphol, dus voor Düsseldorf moeten we de avond ervoor in een hotel. Ook lijkt het me wel stressvol om door Londen heen te moeten. Maar zal er nog zo'n goede aanbieding komen voor het hoogseizoen? Ik weet dat niemand hier een antwoord op heeft, maar misschien heeft er wel iemand advies?
Ik zou even wachten op een betere aanbieding zonder zo'n stress overstap.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Met america airlines en British Airways Van Amsterdam naar San Francisco op 6-06-2014 en van Denver naar Amsterdam op 2-07-2014 voor 1430 euro Inc Rechtstreeks bij AA geboekt tussenstop van 1 uur in Londen
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
En voor hoeveel persoenen is dat?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij hebben geboekt voor de 18 juli vlucht. Prachtige prijs, maar de overstap in Londen wordt wel spannend.
Zo zou het moeten lukken (London City - Gatwick:
City Airport - DLR to Canning Town (10mins)
Canning Town - Jubilee to London Bridge (15mins)
London Bridge - Train to Gatwick (30mins)
Alternatief is de DLR naar London bridge, dat scheelt een overstap.
Inderdaad wel spannend. Hoeveel overstaptijd hebben jullie?
-
- Amerikafan
mhmobiel schreef:Wij hebben geboekt voor de 18 juli vlucht. Prachtige prijs, maar de overstap in Londen wordt wel spannend.
Wij hebben een taxi geboekt (wel van heatrow to gatwick) . Een taxibus voor ons vijven £70. Ze staan dan in de aankomsthal met een bordje met onze naam op ons te wachten. Ik heb ook vluchtnummer op moeten geven. Dus bij eventuele vertraging wordt er gewacht!
De site waar ik geboekt heb is http://www.heathrow-gatwick-transfers.com/home.aspx. Misschien kun je ook van city airport boeken.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dat klinkt wel erg aantrekkelijk. Onze overstap is wel tijdens de ochtendspits dus dat zou nog vervelend kunnen zijn, maar met de koffers in de overvolle trein is ook niet heel fijn. Keuzes..Wij hebben een taxi geboekt (wel van heatrow to gatwick) . Een taxibus voor ons vijven £70. Ze staan dan in de aankomsthal met een bordje met onze naam op ons te wachten. Ik heb ook vluchtnummer op moeten geven. Dus bij eventuele vertraging wordt er gewacht!
De site waar ik geboekt heb is http://www.heathrow-gatwick-transfers.com/home.aspx. Misschien kun je ook van city airport boeken.

@mti we hebben 4,5 uur overstaptijd, dat zou genoeg moeten zijn.
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben ook circa 4,5u voor overstap, wat op zich voldoende zou moeten zijn.
Ik ga toch ook voor de privé taxi, er zijn verschillende sites te vinden die dit aanbieden, tussen alle mogelijke luchthavens in London.
De trein en vooral het 2x overstappen zou me nog meer stress bezorgen
Ik ga toch ook voor de privé taxi, er zijn verschillende sites te vinden die dit aanbieden, tussen alle mogelijke luchthavens in London.

-
- Amerikafan
Ik denk dat we al genoeg stress zullen hebben of de vluchten op tijd vliegen! Dan kun je het openbaar vervoer er niet nog bij hebben!Nieka schreef:Wij hebben ook circa 4,5u voor overstap, wat op zich voldoende zou moeten zijn.

Groetjes!
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wij gaan het doen!
We hebben gisteren geboekt.
Route; Düsseldorf naar Londen Heathrow. Daar van airport wisselen en dan van London Gatwick naar Las Vegas.
We hebben inclusief kosten 666 euro per ticket betaald. De vliegtijden vinden wij ideaal.
07:20 DUSSELDORF - London Heatrow
07:45 London (Heathrow)
Connecting
11:25 London (Gatwick)– Las Vegas
14:10 Las Vegas (McCarran)
Nu nog een persoonlijke taxi boeken om van vliegveld naar vliegveld te hoppen. Ik heb er een goed gevoel bij! En een lekker prijsje...
We hebben gisteren geboekt.
Route; Düsseldorf naar Londen Heathrow. Daar van airport wisselen en dan van London Gatwick naar Las Vegas.
We hebben inclusief kosten 666 euro per ticket betaald. De vliegtijden vinden wij ideaal.
07:20 DUSSELDORF - London Heatrow
07:45 London (Heathrow)
Connecting
11:25 London (Gatwick)– Las Vegas
14:10 Las Vegas (McCarran)
Nu nog een persoonlijke taxi boeken om van vliegveld naar vliegveld te hoppen. Ik heb er een goed gevoel bij! En een lekker prijsje...
-
- Amerika-ontdekker
@ Brampo: wij hebben precies dezelfde tickets maar dan vliegen wij op 5 juli. Ideale tijden idd., ik moet ook nog boeken voor de airport shuttle van Heathrow naar Gatwick. Maar is prima te doen hoor, je hebt op zich genoeg tijd. En wij vliegen op zaterdagochtend dan zal het met het verkeer in Londen ook niet zo erg zijn als doordeweeks.
-
- Amerika-ontdekker
Net nog iets vergeten: wij hebben wel iets minder betaald net onder de 3000 Euro voor 5 pers. totaal dus nog geen 600 Euro pp. maar dat zal er aan liggen dat ik eind augustus al geboekt heb. Waar heb jij geboekt?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wij hebben gisteren geboekt via Expedia.
Wij reizen met vier volwassenen en twee kids van 7 jaar.
Onze prijzen waren voor de volwassen 659,- en voor de kids 587,-.
Waar gaan jullie een 'taxi' boeken?
Hebben jullie deze overstap al eens gemaakt?
Wij reizen met vier volwassenen en twee kids van 7 jaar.
Onze prijzen waren voor de volwassen 659,- en voor de kids 587,-.
Waar gaan jullie een 'taxi' boeken?
Hebben jullie deze overstap al eens gemaakt?
-
- Amerika-ontdekker
Ja, wij zijn al eens eerder via Londen gevlogen naar New York met overstap van Stansted naar Heathrow. Prima bevallen en goed te doen. Priveshuttle boek ik via 1 van de vele websites, op dit forum staat ook een link naar een shuttleservice. Geeft minder stress dan via het openbaar vervoer en ze halen je op in de aankomsthal dus gaat lekker snel 

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Kun je de naam noem van de site waar jullie boeken? Er staan er meerdere op de site. 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Nog een tip: vandaag (30-9) geboekt via CheapoAir.com: op 14 juli Dusseldorf - Las Vegas via Londen (met overnachting zodat we de aansluiting op Gatwick zeker halen) en op 10 augustus terug van Las Vegas via Manchester naar Amsterdam. Voor mijn hele gezin (6 personen waarvan 1 kind onder 12) 3495 euro!! Er is ook nog een extra kortingscode beschikbaar bij Cheapo voor groepen van 4 of meer: Group40.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Daar hebben wij ook geboekt. Vertrekken een dag later dan jullie, ook met overnachting. Alleen vliegen wij wel terug naar Düsseldorf. Dat is wat makkelijker met onze auto
En met die GROUP40 inderdaad ook nog eens $40,- extra korting op de kaartjes gekregen. Nu nog een goede taxi vinden (lees voor een mooie prijs). Ik heb er nu 4 op het oog die het goedkoopst zijn. Moet nog wel zoeken welke van die vier het beste is. Maar daar hebben we nog wel even tijd voor.

En met die GROUP40 inderdaad ook nog eens $40,- extra korting op de kaartjes gekregen. Nu nog een goede taxi vinden (lees voor een mooie prijs). Ik heb er nu 4 op het oog die het goedkoopst zijn. Moet nog wel zoeken welke van die vier het beste is. Maar daar hebben we nog wel even tijd voor.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Welke vier hebben jullie gevonden.
Wij zaten hier te kijken: http://heathrow-gatwick-transfers.com
Wij zaten hier te kijken: http://heathrow-gatwick-transfers.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-