Maar scenic byway 1298? Het zal vast aan mij liggen. Maar waar kan ik die vinden?

Ik denk dat hij de Scenic Byway 12 bedoelt.MartiXL schreef:Bedankt Marianne.
Maar scenic byway 1298? Het zal vast aan mij liggen. Maar waar kan ik die vinden?
Nee, zij bedoelt de 128. Ten noordoosten van Moab.Jean-Paul schreef:Ik denk dat hij de Scenic Byway 12 bedoelt.MartiXL schreef:Bedankt Marianne.
Ik zou dan wel zo snel mogelijk een vlucht boeken, zal dan wel storm lopen nu.Reimar schreef:....Misschien kun je overwegen om een heli of small airplane tour te doen met papillon. Zij vliegen nog steeds ondanks de shutdown. Wij hebben dit eergisteren gedaan en het was echt gaaf!
Ik weet niet waar je vandaan komt of heen gaat maar misschien kun je nog wat ideeën voor RMNP halen uit ons verslag 2010. We zijn toen in Colorado geweest.ilovemesomeusa schreef:Wat fijn om zoveel tips te lezen! Ik heb genoeg alternatieven voor een hoop parken waar we heen wilden.
Alleen nog benieuwd naar tips waarnaar we kunnen uitwijken rondom Rocky Mountain NP
......
Wat al eerder genoemd werd: probeer met een helicopter van Papillon door de Grand Canyon te gaan! Met een ANWB pasje krijg je hier ook nog AAA discount.Samantaatje schreef:Thnx. Dus de weg is wel open maar je mag nergens stoppen. Weet je of je vanaf de weg iets ziet? Of is t dan echt niet de moeite om er naar toe te rijden?
Voor mijn man zou de Grand Canyon zo'n beetje het hoogte punt van de reis zijn, soort van 'jongensdroom' om daar ooit ens naar toe te gaan, dus flinke domper dat dit nu gebeurd.. Maar we beseffen ons goed dat dit een luxe-probleem is
Oeps, sorry!Martin & Marianne schreef: Nee, zij bedoelt de 128. Ten noordoosten van Moab.
Marianne