En klopt het dat ik voor het aanmelden dit formulier: http://www.nationalcar.nl/UserFiles/fil ... waived.pdf moet sturen naar dit e-mail adres: EC.Admin@Nationalcar.co.uk ?
alvast bedankt

Ik heb per mail contact gehad met iemand van National, die zei: "You questioned about additional driver fee, as long as your girlfriend has the same address on the driver's license as the Emerald Club member and meet normal renter requirements, there will be no charge". Daarna heb ik terug gemaild dat er op Nederlandse rijbewijzen geen adres staat vermeld en of we dat op een andere manier zouden kunnen bewijzen.A&A schreef:In verschillende staten (bv Nevada) geldt samenwonen (domestic partners) als gelijk aan trouwen zoals in NL. Als je dus een auto huurt in één van deze staten gelden dezelfde voordelen als gehuwden.
Ik zit dus in hetzelfde schuitje.. National is er niet duidelijk over, zoals ik aangaf zeggen hun dat ze aan het rijbewijs kunnen zien of men samenwoont, terwijl er geen adres op staat. Heeft iemand hier ervaring mee?!Rubyvd schreef:Ik heb het hele topic 'even' doorgelezen en wat ik eruit opmaak is dat een EC financieel gezien vooral interessant is omdat je niet betaalt voor een extra bestuurder (welke op hetzelfde adres moet wonen, of familie moet zijn).
Nu is het zo dat mijn vriend en ik wel op hetzelfde adres wonen, maar niet dezelfde achternaam hebben. Moet ik dan 'bewijs' meenemen dat wij op hetzelfde aders wonen? Wat zou dat bewijs dan kunnen zijn? Of wordt hier helemaal niet naar gevraagd? (gewoon ter plekke laten registreren en gaan met die banaan?)
Ruim twee jaar nadat jij dit onderwerp geopend hebt (Waarvoor nog mijn dank ) is er een heleboel ervaring bij gekomen.gyatso schreef:Gisteren de auto opgehaald bij National SeattleMen gaat dus niet overal gemakkelijk met Emerald Card om, of ik heb het gewoon niet getroffen, al valt dat wel mee, heb een hele mooie auto mee.
Jouw verhaal is zojuist bevestigd door de klantenservice van National. We mogen een bankafschrift meenemen, of een brief van de belastingdienst. Had aangeboden om een uitreksel van bevolkingsregister mee te nemen maar dat vonden ze teveel moeiteLiz schreef:Mijn ervaring is dat ze nergens naar vragen bij National.
Je zou eventueel nog een kopie mee kunnen nemen van een bankafschrift met jullie en/of rekening (als je die hebt, tenminste).
Daar staan dan jullie beider namen op met adres.
Of een ander document waaruit blijkt dat jullie op hetzelfde adres wonen (polis verzekering/polis zorgverzekering, die heb je waarschijnlijk sowieso al bij je).
Succes!
Onjuist.RNA schreef:Let op, je moet een midsize reserveren vanuit je Emerald club account... die tarieven liggen een stuk hoger dan de reguliere midsize tarieven! .
Lees inderdaad de thread van begin af door.Careauline schreef: Ik moet gewoon een auto voor 6 personen hebben, dus ik ga hem gewoon boeken.
Foutje in het systeem.kiamzo schreef:Als ik bij national een auto wil boeken met mijn emerald club kaart. krijg ik te zien dat er op deze locatie geen auto voorradig is,