Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Butterfly: Eindelijk naar het zuidwesten
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Reis Butterfly: Eindelijk naar het zuidwesten
De afgelopen jaren heb ik hier al een aantal keer een proefballonnetje opgelaten voor een reis naar het zuidwesten, maar telkens ging het toch niet door. Nu hebben we de tickets geboekt, en gaan we echt!!
Nu wil ik graag jullie hulp vragen bij het maken van de goede keuzes. Ik heb 2 globale rondjes in mijn hoofd, maar weet niet wat ik het beste kan doen. Eerst maar even wat achtergrond info:
- We reizen van en naar Las Vegas
- We reizen met 2 kinderen van 14 en 17 jaar.
- We slapen in hotels, afgewisseld met een tent.
- We hebben 26 volledige dagen (dus buiten de vliegdagen)
- We willen in ieder geval 7 volle dagen in San Diego zijn, daar woont de broer van mijn man.
- We vinden het geweldig deze reis te maken, maar het is niet alleen een reis, het is ook onze vakantie. Dat klinkt gek, maar als ik af en toe reisverslagen lees zou ik zowat vakantie nodig hebben na het maken van zo'n reis om bij te komen. We willen wel dat er nog tijd overblijft voor eens zwemmen, winkelen of iets onverwachts wat we ineen tegenkomen en ook leuk vinden.
- We twijfelen over een groot rondje en alle highlights zien ( incl san Francisco en Yosemite) of een kleiner rondje en meer op kortere afstand zien. Het voordeel van het grote rondje is dat we ook wat meer groen tegen zullen komen ( man is hovenier, dus ja dan zijn bomen, planten etc natuurlijk ook interessant)
- We houden erg van een reis met van alles wat ( cultuur, natuur, amusement)
Goed, na deze ( te?) lange inleiding wat ik tot nu toe heb:
Korter rondje:
1. Las Vegas- valley of fire (misschien teveel tijd voor uitgetrokken?)
2. Valley of fire- zion ( 134 mijl, ca 2.5 uur)
3. Zion
4. Zion- pink sand dunes (38 mijl, ca 1 uur)- Bryce ( 75 mijl, ca 1.40 uur)
5. Bryce- Page ( 152 mijl, ca 2.40 uur)
6. Page
7. Page ( zag dat er veel te zien is daar, misschien ook tijd voor luieren aan lake powell)
8. page- Monument Valley ( 126 mijl, ca 2uur)
9. Monument Valley- Grand canyon (178 mijl, ca 3 uur)
10 Grand canyon- Sedona ( 113 mijl, ca 2 uur)
11. Sedona
12. Sedona- Watson lake park ( 70 mijl, 1.20 uur)- Palm springs? 281 mijl, 4.40 uur ( in een keer naar LA is tever, ik zoek een leuke bestemming ertussen)
13. Palm springs?- Los Angeles ( 107 mijl, ca 1.40 uur)
14. Los Angeles ( Disney. Nee, niet naar Universal)
15. Los Angeles ( Walk of fame, hollywoodsign etc. Avond drive in bioscoop)
16. Los Angeles- San Diego ( 121 mijl, ca 2uur)
17. Sd
18. SD
19. SD
20. SD
21. SD
22. SD
23. SD
24. SD- Las Vegas ( 327 mijl, ca 5uur)
25. Las Vegas
26. Las Vegas ( deze 2 dagen moeten een soort uitsmijter zijn. Nog even naar de outlet, show meepikken, zwembad, natuurlijk hotels bekijken en de fonteinen)
In de langere route zijn dag 17 t/m 26 hetzelfde (lijkt mij het handigst)
1. Las Vegas- ?
2. ?- Yosemite (? omdat death valley ons niet zo trekt, maar volgens mij is dat de enige mogelijkheid?)
3. Yosemite ( maar 1 dag, langer lukt niet in het schema)
4. Yosemite- San Francisco
5. San Francisco ( ook maar 1 dag, maar dan kunnen we in ieder geval iets zien)
6. SF- kustplaats
7. kustplaats- LA
8. LA
9. LA
10. LA- Zion
11. Zion
12. Zion- Page
13. Page
14.Page- Grand- Canyon
15. GC- San Diego
(nog 1 dag over om ergens te plaatsen. Langs de kust? Yosemite? SF?)
Ik ben er dus nog niet uit welke van de 2 routes het handigst en prettigst is. We neigen naar de eerste ( alleen dan helaas geen groen). En of de route zo logisch is, of dat ik nog iets mis wat ik onderweg mee kan pikken?
Hebben jullie goede suggesties? Alvast bedankt!
Nu wil ik graag jullie hulp vragen bij het maken van de goede keuzes. Ik heb 2 globale rondjes in mijn hoofd, maar weet niet wat ik het beste kan doen. Eerst maar even wat achtergrond info:
- We reizen van en naar Las Vegas
- We reizen met 2 kinderen van 14 en 17 jaar.
- We slapen in hotels, afgewisseld met een tent.
- We hebben 26 volledige dagen (dus buiten de vliegdagen)
- We willen in ieder geval 7 volle dagen in San Diego zijn, daar woont de broer van mijn man.
- We vinden het geweldig deze reis te maken, maar het is niet alleen een reis, het is ook onze vakantie. Dat klinkt gek, maar als ik af en toe reisverslagen lees zou ik zowat vakantie nodig hebben na het maken van zo'n reis om bij te komen. We willen wel dat er nog tijd overblijft voor eens zwemmen, winkelen of iets onverwachts wat we ineen tegenkomen en ook leuk vinden.
- We twijfelen over een groot rondje en alle highlights zien ( incl san Francisco en Yosemite) of een kleiner rondje en meer op kortere afstand zien. Het voordeel van het grote rondje is dat we ook wat meer groen tegen zullen komen ( man is hovenier, dus ja dan zijn bomen, planten etc natuurlijk ook interessant)
- We houden erg van een reis met van alles wat ( cultuur, natuur, amusement)
Goed, na deze ( te?) lange inleiding wat ik tot nu toe heb:
Korter rondje:
1. Las Vegas- valley of fire (misschien teveel tijd voor uitgetrokken?)
2. Valley of fire- zion ( 134 mijl, ca 2.5 uur)
3. Zion
4. Zion- pink sand dunes (38 mijl, ca 1 uur)- Bryce ( 75 mijl, ca 1.40 uur)
5. Bryce- Page ( 152 mijl, ca 2.40 uur)
6. Page
7. Page ( zag dat er veel te zien is daar, misschien ook tijd voor luieren aan lake powell)
8. page- Monument Valley ( 126 mijl, ca 2uur)
9. Monument Valley- Grand canyon (178 mijl, ca 3 uur)
10 Grand canyon- Sedona ( 113 mijl, ca 2 uur)
11. Sedona
12. Sedona- Watson lake park ( 70 mijl, 1.20 uur)- Palm springs? 281 mijl, 4.40 uur ( in een keer naar LA is tever, ik zoek een leuke bestemming ertussen)
13. Palm springs?- Los Angeles ( 107 mijl, ca 1.40 uur)
14. Los Angeles ( Disney. Nee, niet naar Universal)
15. Los Angeles ( Walk of fame, hollywoodsign etc. Avond drive in bioscoop)
16. Los Angeles- San Diego ( 121 mijl, ca 2uur)
17. Sd
18. SD
19. SD
20. SD
21. SD
22. SD
23. SD
24. SD- Las Vegas ( 327 mijl, ca 5uur)
25. Las Vegas
26. Las Vegas ( deze 2 dagen moeten een soort uitsmijter zijn. Nog even naar de outlet, show meepikken, zwembad, natuurlijk hotels bekijken en de fonteinen)
In de langere route zijn dag 17 t/m 26 hetzelfde (lijkt mij het handigst)
1. Las Vegas- ?
2. ?- Yosemite (? omdat death valley ons niet zo trekt, maar volgens mij is dat de enige mogelijkheid?)
3. Yosemite ( maar 1 dag, langer lukt niet in het schema)
4. Yosemite- San Francisco
5. San Francisco ( ook maar 1 dag, maar dan kunnen we in ieder geval iets zien)
6. SF- kustplaats
7. kustplaats- LA
8. LA
9. LA
10. LA- Zion
11. Zion
12. Zion- Page
13. Page
14.Page- Grand- Canyon
15. GC- San Diego
(nog 1 dag over om ergens te plaatsen. Langs de kust? Yosemite? SF?)
Ik ben er dus nog niet uit welke van de 2 routes het handigst en prettigst is. We neigen naar de eerste ( alleen dan helaas geen groen). En of de route zo logisch is, of dat ik nog iets mis wat ik onderweg mee kan pikken?
Hebben jullie goede suggesties? Alvast bedankt!
Re: Reis Butterfly: Eindelijk naar het zuidwesten
Bij rondje 2 ga je in een keer van GC naar SD, dat is een zeer volle dag rijden (8 uur rijtijd alleen al). Ik zou die extra dag gebruiken om dit op te splitsen in 2 dagen, als je voor dit rondje kiest.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bij het laatste rondje maak je wel heel veel extra kilometers
Als je in LA bent zit je al vlak boven San Diego. Dan ga je eerst naar helemaal naar Zion, Page, Grand Canyon en dan weer helemaal terug naar San Diego.
En terwijl je al in de buurt van Las Vegas zit bij Zion ga je eerst naar San Diego en dan weer helemaal terug naar Las Vegas.
Logischer zou zijn om na LA eerst San Diego te bezoeken en daarna Grand Canyon-Page-Zion- Las Vegas.
Als je in LA bent zit je al vlak boven San Diego. Dan ga je eerst naar helemaal naar Zion, Page, Grand Canyon en dan weer helemaal terug naar San Diego.
En terwijl je al in de buurt van Las Vegas zit bij Zion ga je eerst naar San Diego en dan weer helemaal terug naar Las Vegas.
Logischer zou zijn om na LA eerst San Diego te bezoeken en daarna Grand Canyon-Page-Zion- Las Vegas.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik zou ook vanaf Zion direct naar Bryce rijden en als je van Bryce naar page rijdt de Coral Pink Sand Dunes meenemen die tussen Carmel Junction en Kanab te vinden zijn.
- butterfly
- Amerika-expert
Ik denk dat ik het tweede rondje lekker laat voor wat hij is, en met het eerste rondje verder ga. Wie weet komen we in de toekomst nog eens in San Francisco en Yosemite, en combineren we het tegen die tijd met iets wat noordelijker of oostelijker ligt. Ik heb het idee dat we anders meer aan het racen zijn, dan dat we iets zien.
Ik sprak net een ander forumlid, en die had ook verfrissende ideetjes voor mijn route. Waarschijnlijk gaat hij zo ongeveer worden:
1. Vlucht Londen-Las Vegas
2. Las Vegas- valley of fire- zion
3. Zion
4. Zion- Coral pink sand dunes- Bryce
5. Bryce- Page
6. Page
7. Page
8. Page- Monument Valley
9. Monument Valley- Grand Canyon
10. Grand Canyon- Sedona
11. Sedona
12. Sedona- San Diego
13. SD
14. SD
15. SD
16. SD
17. SD
18. SD
19. SD
20. SD- LA
21. LA
22. LA
23. LA- Kings Valley- Sequoia
24. Sequoia
25. Sequoia- Las Vegas
26. Las Vegas
27. Las Vegas
28. Terugvlucht
Sedona- San Diego is een hele lange rijdag, maar dat is voor een dag niet zo erg. ( we hebben een hele week om daarvan bij te komen). Op deze manier hebben we toch wat groens in de route ( en die mega-bomen lijken mij ook geweldig om te zien) en toch niet dat hele lange stuk naar boven.
edit: Frans, bedankt voor de tip! Misschien kunnen we dat inderdaad beter verschuiven, in Page hebben we toch genoeg tijd. Dat kunnen we zelfs ter plekke nog beslissen! ( maar is het licht daar in de ochtend mooier dan in de middag?)
Ik sprak net een ander forumlid, en die had ook verfrissende ideetjes voor mijn route. Waarschijnlijk gaat hij zo ongeveer worden:
1. Vlucht Londen-Las Vegas
2. Las Vegas- valley of fire- zion
3. Zion
4. Zion- Coral pink sand dunes- Bryce
5. Bryce- Page
6. Page
7. Page
8. Page- Monument Valley
9. Monument Valley- Grand Canyon
10. Grand Canyon- Sedona
11. Sedona
12. Sedona- San Diego
13. SD
14. SD
15. SD
16. SD
17. SD
18. SD
19. SD
20. SD- LA
21. LA
22. LA
23. LA- Kings Valley- Sequoia
24. Sequoia
25. Sequoia- Las Vegas
26. Las Vegas
27. Las Vegas
28. Terugvlucht
Sedona- San Diego is een hele lange rijdag, maar dat is voor een dag niet zo erg. ( we hebben een hele week om daarvan bij te komen). Op deze manier hebben we toch wat groens in de route ( en die mega-bomen lijken mij ook geweldig om te zien) en toch niet dat hele lange stuk naar boven.
edit: Frans, bedankt voor de tip! Misschien kunnen we dat inderdaad beter verschuiven, in Page hebben we toch genoeg tijd. Dat kunnen we zelfs ter plekke nog beslissen! ( maar is het licht daar in de ochtend mooier dan in de middag?)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel handig zo'n inleiding! Meestal is het gokken naar wat men precies wil en wat men leuk vindt.butterfly schreef: Goed, na deze ( te?) lange inleiding ...
Wat nog wel even handig is om te weten is of die week (kan dat echt niet korter?) San Diego op het laatst moet. Of kan dat ook halverwege de reis?
En ja, San Diego - GC is wel erg veel voor 1 dag, terwijl je bij de andere route wel Sedona - LA op gaat splitsen.
Het is heel verstandig om de reis niet te vol te maken, maar met een week SD heb je natuurlijk wel rust in de reis. En ik moet zegen dat ook een volle reis ontspannend kan zijn hoor! Maar voldoende tijd voor de bezienswaardigheden en een anatal keren wat langer op dezelfde plaats is wel heel prettig.
In de eerste route heb je mooi de tijd overal. Maar hou er wel rekening mee dat het in de zomer erg heet kan zijn overal. VoF is bijvoorbeeld erg heet (dat vond ik in september al te heet om veel te doen).
De tweede route heeft wat meer afwisseling, maar je moet eens goed kijken naar de indeling zoals Marjon ook al aangaf.
Misschien hebben jullie iets aan onze reisverslagen voor reizen met kinderen. In 2006 en 2008 hadden ze ongeveer delzefde leeftijd als die van jullie.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 04 okt 2013, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb nu even naar je nieuwe voorstel gekeken. Dat ziet er goed uit. Ik zou dan wel nog een extra dag uittrekekn voor Kings Canyon (ten kosten van Page?). Het zijn behoorlijke afstanden naar het park en in het park. Kijk voor Kings Canyon en Sequoia eens in ons 2006- en 2013-verslag. En ook al trekt Death Valley niet zo erg; het is wel veel mooier om via DV naar Las Vegas te rijden dan de rechtstreeks route.
Marianne
Marianne
- butterfly
- Amerika-expert
Dank jullie wel voor het meedenken.
Ik zal eens kijken of we nog wat kunnen schuiven voor meer tijd in Kings Valley. Ik wil eigenlijk Graag de 2 dagen page zo houden. Mijn jongens zijn het helemaal niet gewend om in de vakantie iedere dag "on the road" te zijn, en ik wil het ook graag nog een beetje gezellig houden ( dat valt al af en toe niet mee met 2 pubers op vakantie
) Maar we kunnen ook overwegen om bijvoorbeeld extra vroeg te vertrekken.
Marjon, Zoals jij het schreef was inderdaad veel logischer geweest als ik die route nam, dat was nog geen moment in mij opgekomen. Misschien had ik te hardnekkig in mijn hoofd dat ik in San Diego zou eindigen, maar dat is helemaal geen must hoor.
Een hele week San Diego blijft wel zo lang. Mijn zwager wilde de kinderen nog leren surfen, hij wil ons meenemen naar Joshua trees (daarom staat deze ook niet in de route), eigenlijk wil hij ook een dagje met mijn man naar Mexico, maar of wij dat zo'n geweldig idee vinden?! Bovendien zijn mijn schoonouders ook van plan daarheen te komen als wij er zijn ( dit is nog niet helemaal zeker) Dus is een week al bijna krap haha.
Ik ga zeker nog even in jouw reisverslagen duiken Marianne, bedankt!
Ik zal eens kijken of we nog wat kunnen schuiven voor meer tijd in Kings Valley. Ik wil eigenlijk Graag de 2 dagen page zo houden. Mijn jongens zijn het helemaal niet gewend om in de vakantie iedere dag "on the road" te zijn, en ik wil het ook graag nog een beetje gezellig houden ( dat valt al af en toe niet mee met 2 pubers op vakantie

Marjon, Zoals jij het schreef was inderdaad veel logischer geweest als ik die route nam, dat was nog geen moment in mij opgekomen. Misschien had ik te hardnekkig in mijn hoofd dat ik in San Diego zou eindigen, maar dat is helemaal geen must hoor.
Een hele week San Diego blijft wel zo lang. Mijn zwager wilde de kinderen nog leren surfen, hij wil ons meenemen naar Joshua trees (daarom staat deze ook niet in de route), eigenlijk wil hij ook een dagje met mijn man naar Mexico, maar of wij dat zo'n geweldig idee vinden?! Bovendien zijn mijn schoonouders ook van plan daarheen te komen als wij er zijn ( dit is nog niet helemaal zeker) Dus is een week al bijna krap haha.
Ik ga zeker nog even in jouw reisverslagen duiken Marianne, bedankt!
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Mooi, ik zou ook de kortere route nemen want anders zal het een race worden tegen de klok.
- butterfly
- Amerika-expert
Inmiddels ben ik aan het zoeken naar hotels. Ik lees hier vaak het advies om de Maswik lodge in Tusayan te boeken voor een bezoek aan de grand canyon. Even een vraag. Er zijn daar luxere kamers en standaard kamers. Heeft iemand ervaring met de standaardkamers? Op de site staat dat er geen airco in deze kamers is. Op zich niet een hele grote ramp, maar is het erg heet in de rand canyon, en zal dit te benauwd zijn? Volgens mij is er daar ook geen zwembad ( dat overleven ze wel hoor 1 nacht, maar ik probeer zoveel mogelijk hotels met zwembad te zoeken)
Kijk voor een hotel met airco en zwembad bij Grand Canyon eens in Tusayan.
Tusayan ligt tegen de ingang van Grand canyon nat.park aan op 10 minuutjes rijden van het visitorcenter.
Tusayan ligt tegen de ingang van Grand canyon nat.park aan op 10 minuutjes rijden van het visitorcenter.
Laatst gewijzigd door Cees A op 12 okt 2013, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Maswik Lodge is niet in Tusayan maar in GC Village. Je zit daar op 5 minuten lopen van de rim. Vanuit Tusayan ben je ook snel in het park, maar dan moet naar het visitor rijden (of met de shuttlebus) en dan de bus nemen naar de Village.
Ik zat in september 2011 in de Maswik Lodge, dat was een standaard kamer als ik me goed herinner. Wij hadden toen de kachel aan, ik denk dat je ook in de zomer de airco niet mist.
Gaan jullie niet kamperen?
Marianne
Ik zat in september 2011 in de Maswik Lodge, dat was een standaard kamer als ik me goed herinner. Wij hadden toen de kachel aan, ik denk dat je ook in de zomer de airco niet mist.
Gaan jullie niet kamperen?
Marianne
- butterfly
- Amerika-expert
Over dat kamperen in Grand Canyon twijfelden we nog een beetje. We hebben tot nu toe alleen kampeerovernachtingen gepland op plekken waar we 2 nachten blijven. Ik heb er nog helemaal geen ervaring mee hoe het bevalt elke dag op te bouwen en af te breken. Als we binnen europa met de tent gingen namen we onderweg altijd een hotel.
We hebben nu voor Zion, Sedona en Sequoia plannen om te kamperen en misschien nog op Malibu Beach als uitval basis voor LA. Verder zijn we in Bryce van plan een tipi te huren ( dus wel kamperen maar niet met eigen tent) en in Monument Valley een cabin.
Ik dacht om de rest hotels te doen voor een mooie verdeling.
We hebben nu voor Zion, Sedona en Sequoia plannen om te kamperen en misschien nog op Malibu Beach als uitval basis voor LA. Verder zijn we in Bryce van plan een tipi te huren ( dus wel kamperen maar niet met eigen tent) en in Monument Valley een cabin.
Ik dacht om de rest hotels te doen voor een mooie verdeling.
-
- Amerikafan
Als je toch een tent bij je hebt zou ik in Monument Valley niet de cabin nemen maar daar gaan kamperen. Wij vonden de cabin erg tegenvallen, oud en beetje vies, en het stapelbed is voor grote jongens niet te doen. Dan lig je heel wat lekkerder in je eigen tent. Wij hebben deze zomer in een aantal basic cabins geslapen en die bevielen allemaal heel wat beter dan je cabin van Goulding's CG.
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- butterfly
- Amerika-expert
Bedankt voor je reactie Saskia, ik had deze cabin als advies gekregen omdat het in Monument Valley erg heet schijnt te zijn in juli, en de cabins tenminste airco hebben.
-
- Amerikafan
Airco hadden we 's-nachts niet aan. M'n zoon sliep op het zoldertje waar ook de airco was. De Airco maakte zoveel lawaai en wind dat dat niet prettig was.
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij stonden met de camper op Gouldings Campground in juli. Overdag was het behoorlijk heet, maar 's nachts was het niet nodig om de airco aan te laten, het koelde voldoende af. Er waren mooie plaatsen met prachtig uitzicht gereserveerd voor tenten. Bij de Grand Canyon koelde het 's nachts zelfs af naar 14 graden. Mather Campground heeft mooie ruime plekken tussen de bomen en heerlijke douches en is dichtbij de southrim. Fantastisch om daar in juli te kamperen. Gr Karin
1994 - Washington - Disney Orlando
2013 - Rondreis Zuidwest USA: https://gjkant.wordpress.com/
2016 - West Canada: https://goedekant.wordpress.com/
2013 - Rondreis Zuidwest USA: https://gjkant.wordpress.com/
2016 - West Canada: https://goedekant.wordpress.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor 1 nacht is een tent niet zo handig inderdaad.
In MV vonden wij het heel erg warm, ook 's nachts (juli 2008). De cabins zijn erg eenvoudig, maar voor 1 nacht best te doen. Onze dochters sliepen bovenin, niet op het stapelbed. Ik geloof dat wij de airco wel aan hadden. Inderdaad lawaaierig. Dat lawaai is wel vaker een probleem.
Marianne
In MV vonden wij het heel erg warm, ook 's nachts (juli 2008). De cabins zijn erg eenvoudig, maar voor 1 nacht best te doen. Onze dochters sliepen bovenin, niet op het stapelbed. Ik geloof dat wij de airco wel aan hadden. Inderdaad lawaaierig. Dat lawaai is wel vaker een probleem.
Marianne
- butterfly
- Amerika-expert
Toch scheelt het denk ik al als de airco overdag aangestaan heeft. Dan zou je hem soms ´s nachts best uit kunnen zetten. Heeft de zon echter de hele dag op je tent geschenen en koelt het ´s nachts niet gigantisch af, dan blijft die hitte dus veel meer hangen.
Wij zijn wel wat gewend qua hitte, vorig jaar in de tent in Italie was het ook boven de 40 graden. Maar als ik de keuze heb, vind ik het fijner als ik niet in die plakhitte hoef te slapen. (bevordert de nachtrust ook wel enigzins)
Camping op grand canyon neem ik nog in overweging. Ik zag ook de andere lodges die angel(?) zag er ook erg leuk uit. Dit is volgens mij toch kosteloos te annuleren? Dan kunnen we altijd nog annuleren en een camping doen.
Wij zijn wel wat gewend qua hitte, vorig jaar in de tent in Italie was het ook boven de 40 graden. Maar als ik de keuze heb, vind ik het fijner als ik niet in die plakhitte hoef te slapen. (bevordert de nachtrust ook wel enigzins)
Camping op grand canyon neem ik nog in overweging. Ik zag ook de andere lodges die angel(?) zag er ook erg leuk uit. Dit is volgens mij toch kosteloos te annuleren? Dan kunnen we altijd nog annuleren en een camping doen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Bright Angel Lodge ligt pal aan de rim. Dat is helemaal mooi. Je hebt daar kamers/cabins zonder eigen badkamer, maar ook kamer mét badkamer. Misschien ook niet gek om eens 2 aparte kamers te nemen, dat is daar prijstechnisch gezien nog wel te doen.
Annuleren kan dacht ik tot 24 uur van te voren.
Marianne
Annuleren kan dacht ik tot 24 uur van te voren.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1404 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-