Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Astoria of Bedford-Stuyvesant
Astoria of Bedford-Stuyvesant
We hebben beslist om in december nog eens nar New York te gaan. Voor mijzelf zal het de vierde maal zijn dat ik in NY kom. Alleen ben ik nu aan het twijfelen of we een appartement zouden huren in Astoria of in Bedford-Stuyvesant. Momenteel gaat mijn keuze naar Astoria omdat ik deze buurt niet zo heel goed ken terwijl ik in Brooklyn al een paar keer verbleven heb. Maar aangezien ik weinig over Astoria weet vraag ik jullie mening over onze keuze.
Thanks
Thanks
Re: Astoria of Bedford-Stuyvesant
Misschien ten overvloede, maar je mag tegenwoordig geen appartementen huren die worden onderverhuurd (korter dan 30 dagen), zoals bij AirBNB en dat soort sites. Het zal 9 van de 10 keer goed gaan, maar het zou zonde zijn als het net mis gaat!
-
- Amerika-expert
Re: Astoria of Bedford-Stuyvesant
Zou naar Astoria gaan, Bed-Stuy wordt wel beter, maar er zijn af en toe nog wel problemen daar. In Astoria wonen bovendien erg veel verschillende nationaliteiten, ieder met hun eigen eten, veel te ontdekken dus (heb ik horen zeggen tenminste, ben daar laatst voor het eerst (!) geweest, bij een echt Grieks restaurant).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.