Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Jimmy Fallon
Tickets Jimmy Fallon
Ik zou graag eens een opname van Jimmy Fallon willen bijwonen ipv de tour te doen. Op zijn website zag ik dat je de tickets zeker 4-6 weken op voorhand moet reserveren en dat het enkel telefonisch kan. Voor mij is dit geen probleem alleen vroeg ik me af of ze er een probleem van zouden maken dat ik niet in Amerika woon en of het dan wel mogelijk is.
Heeft er iemand hier ervaringen ?
Heeft er iemand hier ervaringen ?
Re: Tickets Jimmy Fallon
Anders geef je gewoon het adres van je hotel op?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Tickets Jimmy Fallon
Normaal gesproken geen probleem. Vraag gewoon aan de telefoon hoe het werkt. Moet ik de tickets ter plekke ophalen, krijg ik ze verzonden evt via email naar Nederland op naar een hotel waar je overnacht (als je dat nu al hebt). Ze vertellen je precies hoe het werkt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9370 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 5 Reacties