Ik ga toch dit topic afsluiten omdat het zooo saai word ..zzzz
Nou nog eentje dan :
Ik vind het echt zo netjes hier gaan met alles bestellen via de telefoon zoals adres veranderen bij AT&T en abbo internet starten bij comcast enz enz.
Ten eerste is het van: "Sorry als u even moet wachten maar uw telefoontje is heel erg belangrijk voor ons en wij bedanken u dat u voor ... heeft gekozen" en dan "heeft even geduld uw wachttijd bedraagd 1 minuut " dan iemand aan de lijn "Hoe gaat het met u heeft een fijne dag " bedankt voor het bellen naar ..."
order plaatsen en dan " we zijn erg blij met uw opdracht en have a wonderfull day "
30 seconden daarna een mailtje met weer alle bedankjes en welcome to .... we thank you for ... alles erop bevestigd met data en de hele mikmak.
Daar kunnen ze in NL een voorbeeld aan kunnen nemen dacht ik zo.
Dan weekje later mailtje van AT&T met een video boodschap hoe mijn eerste rekening goed te kunnen begrijpen en weer vol met thank you' s , ja sorry ik hou daarvan als ik mijn verdiende geld ergens breng dat het gewaardeerd word hoe groot ook het bedrijf is.
En dan meestal vaak 30 dagen geld terug garantie incl de monteurs kosten als het toch niet mocht bevallen.
Wel nog ff een pech gevalletje ...bij het nieuwe huis werden we verrast door een bijennest, mierennest en een spinnenplaag toiletpotten los en niet mooi gekit.
Mijn vrouw had even al haar spullen opgehangen en plop het hele rek in de walkincloset op de grond (was ooit niet goed vast gemaakt icm teveel kleren) maar volgende dag de handyman van de verhuurder en nestjes alles opgelost.
Tuin had ook wat aandacht nodig, ik had veel gesnoeid en wat grote palmbladeren eraf gehaald , nou je legt dat alles aan de voorkant van je tuin/driveway en het wordt zonder afspraak of iets gewoon meegenomen door speciale tuinvuilnismannen. Goed toch ?
Ok laatste dan ...hoe vaak heb ik/jullie dit niet gehad ... je loopt de gamma binnen omdat je gaat kijken voor iets en dat ligt dan vaak helemaal achterin de zaak .
Maar je besluit het toch te nemen OK dus dan moet je weer helemaal terug naar buiten (en er vaak nog een munt ingooien) maar hier bij Home Depot niet hoor ..bij wat zwaarder spul staan er gewoon karretjes klaar onder het schap ...gemak dient de mens toch ? Ja dat kunnen ze hier wel en I'm loving it !
Ik hou gewoon van dat soort doordachte kleine dingetjes het is echt niet zo moeilijk om je klanten tevreden te maken/houden.
En al die hulp die je onderweg aangeboden word door het personeel ... onbetaalbaar !!
Bij deze sluit ik dit topic en bedankt voor al jullie reacties en intresse !!

XXL