Een mooi rondje, je bent er al druk mee aan het puzzelen. Een deel van jouw route staat voor ons in dezomer op het programma.
Het eerste: Toen ik eerst keek dacht ik 3 dg DC en 2 dg NY dat is vreemd. Nu hebben wij ook 3dg DC staan, maar komen ook niet in NY.

er is genoeg in DC om je te vermaken dat is geen probleem. Het klinkt alleen wat onlogisch, volgens mij kun je ook in NY alleen wel 5dg zijn.ach je keuzes.
2 Williamsburg/ Jamestown, ik vind het lastig. In Williamsburg lopen in het seizoen veel aangeklede mensen... Van de 18e en 19e eeuw rond. Ik weet niet hoe dat is in Jamestown. Petra/vs was pas in williamsburg, ik weet niet of ze jamestown kent. Alleen de prijs hoeft niet doorslaggevend te zijn. Als er meer te zien, doen beleven is..... Ik heb beiden al redelijk uitgezocht, bekeken voorzover dat kan. Ik denk aan volle dag Williamsburg $42 pp. Dat wel.
3 Outer Banks, ik kreeg op mijn draadje -op zuidelijke staten behalve florida- reactie dat Outer banks best veel tijd neemt. Pas echt heel leuk als je beide eilanden delen aandoet en dat kost je zo paar dagen. Wij trekken nu wel die kant langs maar overnachten rond Nags Head of bij Pettigrew SP.
4 natural bridge schijnt niet zo bijzonder te zijn . Ik heb wel in Shenandoah twee 'klauterwandelingen' gevonden. Wij reizen met 2 pubers.. Ook daar zitten trouwens beren. Petra gaf aan dat daar ook een leuk safari park is, bij natural bridge. Wij wonen echter vlakbij de Beelse Bergen dus dat gaan we overslaan
5 ik heb bij DC 2 camping op het oog: 1 nabij Great Falls en handig voor het grote airspace museum op dulles en de ander ten noorden van DC greenbelt sp, die ligt op 10 min rijden van een metrostation. Parkeren kost rond $4,5 p dag.
Maak vooral gebruik van ons blog.. In roadbook staan veel links.