Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
pasfoto voor loterij
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Re: pasfoto voor loterij
Tja als je jouw goudvis wil mee laten immigreren 

Ik ben vandaag naar Camex Solutions geweest in Arnhem. Midden in het centrum, Beekstraat 86.
Fijne winkel, wisten precies wat ze moesten doen en binnen een minuut was het klaar. Prima service en niet duur ( ik wilde eigenlijk alleen de digitale foto, kreeg de 'echte' foto's voor de helft van de prijs). 2 foto's + 1 digitale voor 14 euro.
http://www.camex.nl/cx/arnhem.html?gcli ... 3godUFpdPQ
Fijne winkel, wisten precies wat ze moesten doen en binnen een minuut was het klaar. Prima service en niet duur ( ik wilde eigenlijk alleen de digitale foto, kreeg de 'echte' foto's voor de helft van de prijs). 2 foto's + 1 digitale voor 14 euro.
http://www.camex.nl/cx/arnhem.html?gcli ... 3godUFpdPQ
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Aangezien er ook dit jaar weer vragen zijn rond de pasfoto's, en sommigen een probleem hebben met het vinden van een fotograaf die weet wat hij moet doen, geef ik dit topic terug even een bump.
Heb jij ervaring met een fotograaf die van de 1ste keer een correcte foto gemaakt heeft voor de green card loterij, dan kan je hier de naam + adres vermelden!
Heb jij ervaring met een fotograaf die van de 1ste keer een correcte foto gemaakt heeft voor de green card loterij, dan kan je hier de naam + adres vermelden!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Goed idee Elke!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
BERICHT GEWIJZIGD
http://travel.state.gov/_res/flash/crop ... opper.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een foto van 600x600, maar deze is niet cropped. Kan dit kwaad? Ik heb met photoshop de foto bijgeknipt.
http://travel.state.gov/_res/flash/crop ... opper.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een foto van 600x600, maar deze is niet cropped. Kan dit kwaad? Ik heb met photoshop de foto bijgeknipt.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Maarten's fotohoek Arnhem (Zuid) http://www.maartensfotohoek.nl/
Amerikaanse maat geen enkel probleem. Foto's kunnen ook digitaal worden aangeleverd.
Amerikaanse maat geen enkel probleem. Foto's kunnen ook digitaal worden aangeleverd.
Groetjes,
Carine
Carine
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben het destijds bij Ron Moes laten doen in Nijmegen.
Groetjes,
Carine
Carine
Heeft iemand nuttige adressen voor het maken van foto's in België? Graag omgeving Mechelen aub. 

Memories...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gevonden via zoekfunctie:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 27#p633920
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 27#p633920
Elke
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik zit in Italie en daar is het nogal lastig om een serieuze fotograaf te vinden die de foto's juist maakt.
Ik geloof dat ik een aardig eind op weg ben nu, resten mij nog een paar vragen.
Is het een probleem dat een schaduw op de achtergrond is 'weggeshopt'?
Bijgevoegd een printscreen van een foto die ik zelf gecropt heb. De foto is 600x600 pixels, maar is het nu een probleem
dat de foto groter is dan de de lijst op de cropper pagina?
Zoals je ziet zit er namelijk aan alle kanten nog een witrand buiten het cropper frame.

Ik geloof dat ik een aardig eind op weg ben nu, resten mij nog een paar vragen.
Is het een probleem dat een schaduw op de achtergrond is 'weggeshopt'?
Bijgevoegd een printscreen van een foto die ik zelf gecropt heb. De foto is 600x600 pixels, maar is het nu een probleem
Zoals je ziet zit er namelijk aan alle kanten nog een witrand buiten het cropper frame.

-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Vulpecula
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Iemand ervaring met t op de foto zetten van kleine kindjes? We willen ons inschrijven en moeten foto's van onze kindjes meesturen. Ons zoontje is 22 maanden en ons dochtertje 4 maanden. Van haar hebben we nog een recente pasfoto van 1 maand geleden. Zouden we die kunnen gebruiken?
We maken de foto's in principe zelf, net als eerdere keren trouwens.
We maken de foto's in principe zelf, net als eerdere keren trouwens.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Weet iemand het antwoord op mijn hierboven gestelde vraag omtrent de gecropte foto?
Als je het zeker wilt weten moet je even met het consulaat bellen. Er staan instructies over wat je moet aanleveren, als je daar vanaf wijkt zonder zeker te weten of het een probleem is loop je dus een risico.
Ik heb eigenlijk wel een vraag mbt de waarde die je moet hechten aan die link waarmee je kunt checken of je foto goed is of niet. Ik ben gisteren mega lang bezig geweest om zelf met mijn webcam een foto te maken (en ik heb erop gelet dat het 600x600 pixels was, geen schaduw, hoofd recht vooruit, etc). Toen ik de foto via de link checkte, stond er "valid". Kan ik er nu vanuit gaan dat het goed is? Ik vraag me namelijk af of je er bijvoorbeeld een melding van zou krijgen als de foto te donker is of schaduw bevat? Want dan weet je dus eigenlijk alsnog niets.
Volgens mij checkt de validator alleen de resolutie en afmetingen (grootte). Je kan dus feitelijk een foto van je hamster opsturen en die komt ook door de validator met een "Valid".Je zult dus geen melding krijgen als de foto te donker is of een schaduw bevat.
Of je er ook op wordt afgekeurd voor een selectie is een ander verhaal. Ik vermoed van niet maar kan het ook niet uitsluiten. Misschien vindt er na de eerste selecte alsnof een selectie plaats op basis van de foto's, wie weet. Ik heb zelf dus geen risico genomen en ben beide keren naar een fotograaf gegaan.
Of je er ook op wordt afgekeurd voor een selectie is een ander verhaal. Ik vermoed van niet maar kan het ook niet uitsluiten. Misschien vindt er na de eerste selecte alsnof een selectie plaats op basis van de foto's, wie weet. Ik heb zelf dus geen risico genomen en ben beide keren naar een fotograaf gegaan.
Ziva schreef:Volgens mij checkt de validator alleen de resolutie en afmetingen (grootte). Je kan dus feitelijk een foto van je hamster opsturen en die komt ook door de validator met een "Valid".Je zult dus geen melding krijgen als de foto te donker is of een schaduw bevat.
Dat heb ik inderdaad geprobeerd (althans niet een hamster, maar een willekeurig ander iets) en het klopt dat het alleen op afmetingen en resolutie controleert. Het enige waar ik me een klein beetje zorgen over maak is dat mijn foto niet super scherp is. Verder kloppen de resolutie en de afmetingen, en ook die percentages van het hoofd en van de ogen naar de onderkant van het hoofd etc. Ik ben maar gewoon een arme student en heb eigenlijk weinig zin om voor €10 foto's te laten maken waar ik verder niets mee doe. Die cropper, is die in alle gevallen nodig? Als alles bij mij verder klopt zoals ik hierboven heb benoemd, hoef ik die cropper niet te gebruiken toch?
Ziet er prima uit volgens mij hoor! Heb je die zelf gemaakt?! Ik krijg met mijn webcam helaas niet zulke kwaliteit foto's..jummel schreef:
Dat de foto groter is dan de lijst is volgens mij niet erg. Ik heb dat ook terwijl mijn foto ook gewoon 600x600 is. Ik vraag me alleen af of dat croppen altijd nodig is, als je foto al aan alle vereisten voldoet zeg maar.
Ik hoop dat je weet dat als je geselecteerd wordt het je wel meer dan €10,- gaat kosten... En nogmaals, als je zeker wilt weten bel je even. Dat gaat je overigens dan wel geld kostenclp90 schreef:Ik ben maar gewoon een arme student en heb eigenlijk weinig zin om voor €10 foto's te laten maken waar ik verder niets mee doe.

Ik denk dat je je gewoon moet afvragen of het je waard is om het risico te nemen. Het lijkt mij persoonlijk wel vervelend om op incorrecte foto's afgewezen te worden maar iedereen is verschillend natuurlijk.
Haha ik heb gelukkig nog een spaarrekening. Ja zo'n telefoontje kost ook €7,50 ofzo toch?! En dan krijg je zo'n persoon aan de lijn die klinkt als een computer.Ziva schreef:Ik hoop dat je weet dat als je geselecteerd wordt het je wel meer dan €10,- gaat kosten... En nogmaals, als je zeker wilt weten bel je even. Dat gaat je overigens dan wel geld kostenclp90 schreef:Ik ben maar gewoon een arme student en heb eigenlijk weinig zin om voor €10 foto's te laten maken waar ik verder niets mee doe.
Ik denk dat je je gewoon moet afvragen of het je waard is om het risico te nemen. Het lijkt mij persoonlijk wel vervelend om op incorrecte foto's afgewezen te worden maar iedereen is verschillend natuurlijk.
Maar afgewezen worden om die foto's lijkt mij ook heel vervelend, daarom zit ik er nog steeds over te twijfelen. Nou goed ik ga morgen wel beslissen wat ik doe. Ik heb namelijk ook nog pasfoto's hier liggen die ik voor m'n visum heb gebruikt, maar die zijn ruim een jaar geleden gemaakt. Lijkt me helemaal knullig om afgewezen te worden omdat je foto's ouder dan een halfjaar zijn haha!
Hallo allemaal! Ik wil graag mee doen aan de loterij maar heb een probleem met mijn ingescande pasfoto. Als ik de photo tool van de site gebruik waar je ook het formulier moet invullen, dan kan ik niet ver genoeg inzoomen om m'n gezicht binnen de 2 cirkels te houden. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Het betreft een originele pasfoto die ook voor mijn paspoort gebruikt is.
Alvast bedankt!
Gr. Erik
Alvast bedankt!
Gr. Erik
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1720 Weergaves