Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Bericht door Laura&Edwin »

Moest weer even kijken in ons roadbook. Het zijn er 5 en ik heb gekeken voor een transfer van Stansted naar Gatwick met 4 personen, 4 stuks bagage en handbagage en kwam op de volgende bedrijven, met de prijs in ponden erachter:
Ik ben wel benieuwd of jullie andere bedrijven vinden. Die je nu noemt ziet er ook erg aantrekkelijk uit. Zeker ook omdat ze ook nog in de aankomsthal staan met zo'n mooi bordje met je naam erop. :D

http://airportstaxitransfers.com/ (92 pond)
http://www.airportontimecars.co.uk/services.html (96 pond)
http://www.mottolines.com/quote-vehicle.html#chv (102 pond)
http://stanstedchauffeurs.com/booking.php (105 pond)
http://www.british-airport-transfers.co ... esults.php (105 pond)
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wij hebben ook geboekt!!
In tegenstelling tot het begintopic, hebben wij zowel heen als terug een overnachting in Londen waardoor wij zeker weten dat we op tijd bij de vluchthaven zijn, dus geen stress. Op de terugweg kunnen we zelfs nog even een beetje Londen meepikken (zijn we nog nooit geweest!)
leonl
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door leonl »

ook te boeken via http://www.kilroyworld.nl, nóg net iets goedkoper.

Via Kilroy zojuist geboekt, Dusseldorf - Las Vegas VV via overstap London. 16 juli - 10 aug. € 652,- pp.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

We hebben ook geboekt! Voor 5 incl.servicekosten 3200 euro. Onze droom gaan we nu echt realiseren., w.o. 1 kind.
We vliegen maandag 21 juli heen en dinsdag 19 augustus terug.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

toetjero schreef:We hebben ook geboekt! Voor 5 incl.servicekosten 3200 euro. Onze droom gaan we nu echt realiseren., w.o. 1 kind.
We vliegen maandag 21 juli heen en dinsdag 19 augustus terug.
Hey, zijn we samen in de States! maar we kruisen elkaar denk ik :|
Vliegen jullie naar Las Vegas via Londen?
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

We vlliegen naar Londen, met een taxi overstap naar het andere vliegveld.
Wel wat omslachtig maar het scheelde zoveel geld, en we gaan tot vreugde van de kinderen, 10 dagen eerder.
Zij vinden het wel prettig om nog anderhalve week te chillen met vriendinnen voordat de school start.
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Wij gaan 2 dagen eerder dan gepland, van 17 juli tot en met 16 augustus. We vliegen heen van Amsterdam (waar we dichtbij wonen) via Manchester naar Las Vegas, op donderdag hoef je niet via de verschillende vliegvelden in Londen. Terug hebben we wel die overstap in Londen met verschillende vliegvelden naar Düsseldorf. Maar dat komt wel goed uit, want we willen dat laatste stuk niet vliegen, ik ga nog losse tickets naar Amsterdam kopen. Ik heb een paar dagen geleden geboekt bij cheapoair voor 579 euro per persoon gemiddeld, 2315 euro met zijn vieren.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Hebben ook geboekt 17 juli via manchester naar lv en 12 aug terug via londen.
2220 voor 3 volw en 1 kind 2280 incl ticketverzekering
Via kilroy
Rudgermaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rudgermaas »

Zojuist ook tickets geboekt naar Las Vegas, ook via Kilroy.

17 juli van Amsterdam, via Manchester, naar Las Vegas.
7 augustus van Las Vegas, overstap in Londen van Gatwick naar Stansted, naar Dusseldorf.

Voor 2 personen voor de prijs van € 1.142 (571 p.p.)
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Wat een goede tip @Teuntje, @Onix666 en @Rudgermaas! Heb in de vroege uurtjes toch maar de knoop doorgehakt en on line geboekt bij Kilroy voor vijf personen. We vliegen nu op 17 juli vanaf Amsterdam via Manchester naar Las Vegas. En 7 augustus keren we terug via Londen (Gatwick-Stansted) naar Dusseldorf. Vreemd dat de prijzen al weer gestegen zijn van 571 naar 573 euro, maar goed...ons hoor je niet klagen :angel: Ik vraag me af of het is toegestaan om in Gatwick te stoppen met de terugreis naar Dusseldorf. In plaats daarvan zouden we enkele reis tickets kunnen boeken naar Amsterdam via EasyJet. Wie heeft hier ervaring mee?
SenA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door SenA »

Family5 schreef:Wat een goede tip @Teuntje, @Onix666 en @Rudgermaas! Heb in de vroege uurtjes toch maar de knoop doorgehakt en on line geboekt bij Kilroy voor vijf personen. We vliegen nu op 17 juli vanaf Amsterdam via Manchester naar Las Vegas. En 7 augustus keren we terug via Londen (Gatwick-Stansted) naar Dusseldorf. Vreemd dat de prijzen al weer gestegen zijn van 571 naar 573 euro, maar goed...ons hoor je niet klagen :angel: Ik vraag me af of het is toegestaan om in Gatwick te stoppen met de terugreis naar Dusseldorf. In plaats daarvan zouden we enkele reis tickets kunnen boeken naar Amsterdam via EasyJet. Wie heeft hier ervaring mee?
Dat is toegestaan (wat willen ze er tegen doen? :) ), bij vertrek in LV wel aangeven je koffers tot londen te labelen.
Hest
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Hest »

Als ik nu om 8.30 uur de zelfde zoekopdracht invoer bij kilroy, kom ik niet onder de 920 euro! Bijzonder!
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Hest schreef:Als ik nu om 8.30 uur de zelfde zoekopdracht invoer bij kilroy, kom ik niet onder de 920 euro! Bijzonder!
via chaser kom ik no op 800 bij kilroy
24-7 vertrekken op 593
bigsurf
Amerika-ontdekker

Bericht door bigsurf »

Ben ook zeer geïnteresseerd in 4 tickets naar Las Vegas voor de periode juli/aug. Ik zie dat er een aantal mensen hebben geboekt via Amsterdam - Manchester heen en Londen - Düsseldorf terug voor onder de 600 euro. Ik neem aan dat je dan losse tickets boekt maar waarom is dit dan zo'n goedkope optie en hoe kom je erop om zo te zoeken?

Als we het over kilroy hebben dan is dat de site http://www.kilroyworld.nl/ neem ik aan?

Ik volg het forum op de voet dus tips en hints zijn welkom ;)
Bash
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Bash »

Ook ik ben met mijn vriendin in de race voor tickets naar Las Vegas in juli/aug. Heb inderdaad zoals hierboven meermaals aangegeven is via Kilroy de tickets gezien voor 573 euro, heen via AMS-MAN-LAS en terug via LAS-LGW-DUS (zie afbeelding voor de hoe deze te vlucht te vinden is)

Afbeelding

Echter zoals ONYX666 en Hest aangegeven is deze route nu niet meer te vinden via Kilroy of Cheapoair (waar hij ook te boeken was gister avond). Ik heb dit al eerder mee gemaakt met tickets via AMS-LHR-LAX dat de ene dag een bepaalde vlucht te boeken is en de volgende dag niet meer :wtf:. Echter één of twee dagen later staat die vlucht er dan weer tussen, ik weet niet wat de rede hiervan is maar ik zou zeggen controleer elke dag even de website van Kilroy.

Ik wacht nog heel even met boeken omdat ik benieuwd ben naar de prijzen van AMS-LAX rechtstreeks met Arkefly, deze prijzen zouden okt/nov bekend worden. Mocht dit veel duurder zijn boeken wij deze route ook zeker weten! :thumbup:
Rudgermaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rudgermaas »

Zoals hierboven aangegeven, mijn tickets gisterenavond geboekt voor de nette prijs van 571 p.p.. ondanks dat er hier regelmatig wordt gezegd dat je na het boeken niet meer naar de prijzen van de tickets moet kijken, dit deze ochtend toch gedaan. Mij was het ook opgevallen dat hetzelfde traject nu € 800 zou kosten (wel met andere vluchtmaatschappijen). Toch een klein vreugdedansje gedaan :clap: :clap:
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Hest
Amerika-ontdekker

Bericht door Hest »

Zo, is het, we blijven gewoon elke dag proberen en toeslaan als het gunstig is. Voor degene waarbij het gelukt is: proficiat! Dan is op een later moment nog eens kijken en zien dat het verschil zo groot is natuurlijk heerlijk!
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

Wat balen dat die tickets er niet meer zijn Hest!
Misschien zijn ze over een paar weken wel weer via een andere site te koop. Ik las deze deal begin September. Toen werden de geloof ik via cheaptickets en Skyscanner gevonden. Ik heb vorige week geboekt en toen zag je ze op CheapOtickets en Kilroy. Ik hoop dat je geluk hebt, en ze eerdaags weer op een andere site te vinden zijn. Succes!
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

@Hest:
Ik weet niet voor welke datum je zoekt? Op cheaponair worden ze nog wel aangeboden. Prijs staat daar in dollars. Via Manchester kan alleen op donderdag, op andere dagen vlieg je zowel heen als terug via Londen.
Hest
Amerika-ontdekker

Bericht door Hest »

Ik geniet zo van dit forum! Heerlijk hoe iedereen meeleeft en meedenkt!
Wij zijn op zoek naar tickets met vertrek tussen 4 en 9 juli en dan een week of vier later weer terug. We zijn wel redelijk flexibel qua luchthaven in de USA, ik denk aan verschillende opties
Amsterdam >Las Vegas retour
Amsterdam >Las Vegas en terug San Francisco > Amsterdam
Amsterdam > Phoenix en terug San Francisco of Las Vegas > Amsterdam
Ook de andere kant op is ook een optie. Net waar we een goede deal kunnen vinden voor de tickets.

We reizen met twee kinderen ( dan 10 en 13 jaar), via Brussel of Dusseldorf is voor ons niet een hele handige optie helaas.
Leuk om zo met de voorbereiding bezig te zijn.
Groetjes Hester
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer