Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rangers shop in New York City
Rangers shop in New York City
Ik vroeg me af of er iemand weet waar ik souvenirs kan kopen van de New York Rangers. Ik heb het dan niet enkel over alleen maar truitjes of petten maar als je kijkt op de nhl shop online zijn er ongelofelijk veel zaken. Ik ben al gaan kijken in de officiële NHL store bij Rockefeller center maar daar hebben ze niet alles. Dan ben ik ook naar een aantal sportwinkels geweest maar ook daar tevergeefs.
Hopelijk kan iemand helpen
Thanks !
Hopelijk kan iemand helpen
Thanks !
Re: Rangers shop in New York City
Ik zou eens kijken bij de Modells sportzaken. Ook zijn er in Madison Square Garden wat zaken die Rangers spul verkopen. Verder zijn er souvenirwinkels die wel eens spul van de bekende sportclubs verkopen. Maar de realiteit is dat er in New York niet gek veel NHL spul verkrijgbaar is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1723 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 8 Reacties