Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Bericht door Nieka »

Hest schreef:Als ik nu om 8.30 uur de zelfde zoekopdracht invoer bij kilroy, kom ik niet onder de 920 euro! Bijzonder!
We reizen met twee kinderen ( dan 10 en 13 jaar), via Brussel of Dusseldorf is voor ons niet een hele handige optie helaas.
:blink:
Ik volg niet meer... Het topic is wel Dusseldorf - Las Vegas

Op cheaptickets.be vind je trouwens nog steeds tarieven rond 660 - 680 Euro pp voor dit traject met vertrek/terugkomst in juli
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

SenA schreef: Dat is toegestaan (wat willen ze er tegen doen? :) ), bij vertrek in LV wel aangeven je koffers tot londen te labelen.
Ze labelen sowieso tot London, je moet je koffers daar van de band halen en zelf meenemen aangezien je overstapt (Gatwick/Stansted of Heathrow).
bigsurf
Amerika-ontdekker

Bericht door bigsurf »

Heb net 4 tickets geboekt via cheapoair.com. Dank voor de tips hier!

Van 24 jul tot 14 aug. Heen Amsterdam - Manchester, terug Londen - Düsseldorf.
Totaal $3134, 2318EUR. 580 euro per persoon

Even kijken of we vanuit Londen naar Amsterdam kunnen vliegen..

Nu nog de exacte reisroute, de auto en de hotels. Op naar de andere topics op deze site :thumbup:
Hest
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Hest »

Klopt Nieka, ik had het idee dat het verder op in het topic over andere tickets ging dan waar mee gestart was, omdat ik las dat anderen ook via amsterdam heen reizen en alleen terug naar Dusseldorf, vandaar mijn reactie. Al zou Dusseldorf voor ons niet heel handig zijn, dan is een enkele reis london- amsterdam mogelijk wel een goede optie als het prijsverschil zo groot is.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Ik probeer het te snappen, maar het lukt me niet alleen...

Waarom kiezen zoveel mensen om te vertrekken vanaf Amsterdam en te landen op Düsseldorf? Het lijkt me zo'n heisa om nog eens vliegtickets richting Amsterdam te kopen en die andere vlucht richting Düsseldorf op jullie te laten wachten, terwijl je in een ander vliegtuig gaat stappen. Of meld je je netjes af voor de vervolgvlucht?

Waarom vlieg je dan niet ook gewoon op de heenweg via Düsseldorf? Voordeel: goedkoper dan een extra ticket kopen en qua reistijd maakt het niet zoveel uit (op de autorit van en naar het vliegveld na dan natuurlijk) en je laat geen vlucht voor niks op jou wachten.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Bash
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Bash »

@Laura&Edwin, als je als eindbestemming Dusseldorf kiest dan scheelt dat gewoon enorm veel geld. Als je vanuit Londen een enkeltje Amsterdam neemt ben je maximaal 100 euro p.p. kwijt en dan ben je nog veel goedkoper uit dan al die andere mogelijkheden.

Daarnaast laat je het vliegtuig niet wachten want de incheck balies gaan vaak 30 minuten voor vertrek dicht, mocht je dan niet ingecheckt zijn ben je een 'no show' en wordt er geen rekening meer met jou gehouden. Het kan zelfs nog gunstig voor die maatschappij uitpakken omdat ze deze stoelen nog kunnen verkopen op het laatste moment. Wist je trouwens dat heel veel vluchten standaard overboekt zijn? Ze calculeren altijd 'no shows' in. Mocht het een keer voorkomen dat iedereen wel komt opdagen dan moeten ze die personen flink betalen, maar dat is het risico van het vak.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is!
bigsurf
Amerika-ontdekker

Bericht door bigsurf »

bigsurf schreef:Heb net 4 tickets geboekt via cheapoair.com. Dank voor de tips hier!

Van 24 jul tot 14 aug. Heen Amsterdam - Manchester, terug Londen - Düsseldorf.
Totaal $3134, 2318EUR. 580 euro per persoon

Even kijken of we vanuit Londen naar Amsterdam kunnen vliegen..

Nu nog de exacte reisroute, de auto en de hotels. Op naar de andere topics op deze site :thumbup:
Nu ook vanaf Gatwick naar Amsterdam via Easyjet tickets geboekt. Is 250 euro voor ons vieren.

De reden dat we geen retour Düsseldorf - Las Vegas hebben geboekt is dat deze tickets vanaf 660 euro per stuk zijn en dan moeten we drie weken parkeren betalen (100 euro). Nu we met Easyjet terug naar Amsterdam vliegen hoeven we ook geen transfer van Gatwick naar Stansted te regelen (iets van 100 pond). En Schiphol kunnen we gebracht en gehaald worden.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Als je inderdaad geen transfer hebt en je auto niet hoeft te parkeren bij het ene vliegveld en wel bij het andere, dan krijg je inderdaad een groot prijsverschil. Ik was eigenwijs en heb net toch nog even gekeken Wat de Düsseldorftickets zouden kosten (2 volwassenen en 2 kinderen) en dat is gemiddeld €623,- per ticket. Scheelt dus € 40,- per ticket. Een ticket voor 4 personen met Easyjet kost dus € 250,-. De prijsverschillen zijn dan minimaal als je op beide vliegvelden moet parkeren. Dan gaat het dus om wat je gemakkelijk vind. En die keuze kan ik me na jullie uitleg wel iets beter voorstellen.

En de vlucht laten wachten geldt natuurlijk alleen als je weer inchecked... :roll:
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

En wij wonen 20 minuten rijden van schiphol af, dan is Düsseldorf erg ver...
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Teuntje schreef:En wij wonen 20 minuten rijden van schiphol af, dan is Düsseldorf erg ver...
ik zag dat jullie ook op 17 juli via manchester vliegen.
ik heb op internet redelijk wat negatieve ervaringen gevonden over het overstappen op manchester met name over het met een busje naar een andere hal moeten om daar boarding pas te halen.

heb jij hier toevallig info over ? (of iemand anders)
Natalie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Natalie »

Wij hebben net ook geboekt,vertrek op 31 juli via Amsterdam en 21 aug weer terug op Dusseldorf,maar ik wil nog kijken om terug tickets via Londen naar Amsterdam te boeken of we boeken nog 2 nachtjes een hotel in Londen,daar zijn we ook nog nooit geweest!
Prijs 545€!!! :thumbup:

Wel super spannend want wij zijn nog nooit die kant opgeweest,alleen 4x in Florida,dus we moeten nog een planning maken enz
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

@ONYX666 Nee, alleen op dit forum zag ik er een topic over. Ach, het halve vliegtuig moet zo onderhand overstappen, dus dat zal wel goed komen. Heb jij al gekeken of je stoelen kon kiezen bij virgin atlantic? Ik dacht dat dat pas 90 dagen van tevoren kan, maar ik had wat problemen met het vinden van mijn boeking, vanwege een tussenvoegsel in mijn achternaam, dus ik weet het niet zeker.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

bigsurf schreef: Nu ook vanaf Gatwick naar Amsterdam via Easyjet tickets geboekt. Is 250 euro voor ons vieren.
Je weet dat je bij het missen van dat vliegtuig een nieuw ticket moet aanschaffen?
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Teuntje schreef:@ONYX666 Nee, alleen op dit forum zag ik er een topic over. Ach, het halve vliegtuig moet zo onderhand overstappen, dus dat zal wel goed komen. Heb jij al gekeken of je stoelen kon kiezen bij virgin atlantic? Ik dacht dat dat pas 90 dagen van tevoren kan, maar ik had wat problemen met het vinden van mijn boeking, vanwege een tussenvoegsel in mijn achternaam, dus ik weet het niet zeker.
Heb klm stoelen al kunnen reserveren
Virgin atlantic wel geprobeerd maar kon inderdaad pas 90 dagen van te voren

Gr
bigsurf
Amerika-ontdekker

Bericht door bigsurf »

mtl schreef:
bigsurf schreef: Nu ook vanaf Gatwick naar Amsterdam via Easyjet tickets geboekt. Is 250 euro voor ons vieren.
Je weet dat je bij het missen van dat vliegtuig een nieuw ticket moet aanschaffen?
Inderdaad. Maar als we dit vliegtuig zouden missen (4 uur overstaptijd) hadden we ook het vliegtuig naar Düsseldorf gemist en waren we sowieso in de problemen gekomen... Living on the edge!
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Let er ook op dat je koffers vanuit Amerika standaard worden doorgelabeld naar je Europese eindbestemming. Je checkt namelijk in voor je hele reis, niet voor een onderdeel ervan. Kortom: het vliegtuig van Londen naar DD staat *sowieso* op je te wachten, met je koffers erin.

Als je in Amerika bij het afgeven van je tassen al aankondigt met opzet het laatste onderdeel van je vlucht te willen missen en je koffers dus niet wil laten doorlabelen naar DD, loop je de kans dat je hele ticket gecanceld wordt, of dat je moet bijbetalen. Klinkt idioot, maar het is de standaard procedure: zoek online naar 'hidden city ticketing''.

(De Antwerpenroute is een soortgelijk voorbeeld: als je het treindeel overslaat en rechtstreeks vanuit Schiphol vertrekt, neemt KLM dat niet licht op)
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
bigsurf
Amerika-ontdekker

Bericht door bigsurf »

Je krijg je koffers toch sowieso in Londen omdat je van Gatwick naar Stansted moet verhuizen? Volgens mij worden ze dus ook niet doorgelabeld. Kan iemand dat bevestigen?
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Als je in Londen van luchthaven (niet terminal) wisselt, moet je inderdaad zelf eerst je koffers ophalen en ze meenemen naar het volgende vliegveld. Maar als je aankomst- en vertrekluchthaven (op de terugweg!) dezelfde is, worden ze wél doorgelabeld.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Goed om te weten Bello! Ik begrijp nu dat wij Dusseldorf-gangers van geluk mogen spreken. Wij krijgen automatisch in Londen onze koffers terug, omdat we van luchthaven moeten wisselen. Moet ik het nog melden bij Air Berlin, denk je? Ik vermoed dat het niet nodig is. Als de Amsterdam-gangers kiezen voor een no show richting Dusseldorf wordt niemand benadeeld. De gates sluiten, de reis die doorgaat is gewoon door ons betaald en de overgebleven passagiers hebben meer ruimte.
SenA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door SenA »

Bash schreef:Wist je trouwens dat heel veel vluchten standaard overboekt zijn? Ze calculeren altijd 'no shows' in. Mocht het een keer voorkomen dat iedereen wel komt opdagen dan moeten ze die personen flink betalen, maar dat is het risico van het vak.
Klopt, ze hebben ons in AMS een keer 600$ PP reistegoed + hotel overnachting in AMS aangeboden indien we 1 dag later wilden vertrekken. We hebben het toen niet gedaan omdat we door wilden, maar achteraf hadden we het natuurlijk moeten doen (was US-airways trouwens).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer